Home Forums Leesclub 129: Op de vlucht Inschrijven leesclub Op de vlucht

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1487
    #23197 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 129; Op de vlucht van Sharon Bolton

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-negenentwintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Op de vlucht  van  Sharon Bolton.

Het verhaal:  Op de vlucht

In de heuvels tussen Engeland en Schotland maken dertien passagiers bij zonsopgang een ballonvaart. Een prachtige ervaring, tot ze op de grond een brute moord zien gebeuren. In het komende uur zal iedereen in de ballon zijn omgekomen, op één vrouw na. 

Alleen en bang, terwijl ze niemand nog vertrouwt, vlucht ze voor haar leven. Op weg naar de enige plek waar ze zich nog veilig voelt. Maar ze heeft het gezicht van de moordenaar gezien – en hij dat van haar. Hij zal niet rusten tot hij de laatste getuige van zijn misdaad heeft uitgeschakeld…

Eindelijk is de kreet “onmogelijk om weg te leggen” eens écht verdiend, want dit is een ab-so-lu-te pageturner.’ – Daily Mail.

De schrijver: Sharon Bolton

Sharon Bolton(1960) woont in Londen, waar haar Lacey Flint-thrillers zich grotendeels afspelen. Ze is winnaar van de  Mary Higgins Clark Award en genomineerd voor de  ITW Thriller Award, de  CWA Gold Dagger en de  Barry AwardKleine zwarte leugens  was een standalone thriller, Het donkerste water is een los te lezen thriller met Lacey Flint in de hoofdrol.

Uitgeverij A.W. Bruna stelt 10 paperbacks beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Op de vlucht) deel wilt nemen…

Alleen als  alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 02 september 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    maryam
    Bijdrager
    Post count: 232

Een ballonvaart is sowieso al spannend, maar deze afloop😱

Liane
    Bijdrager
    Post count: 43

Sharon Bolton is een topauteur! Ze staat garant voor de nodige uurtjes leesplezier. De ‘Lacey Flint’ serie heb ik verslonden.

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 69

Sharon Bolton behoort zeker tot mijn favoriete auteurs. Ga me dan natuurlijk ook snel inschrijven.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 240

Geweldige auteur. Superspannende boeken schrijft ze, kans gewaagd.

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 71

Op de vlucht 13 mensen zien een moord plegen vanuit een luchtballon, 13 is een ongeluksgetal zeggen ze , misschien voor een persoon niet.

door deze leesclub ben ik van thrillers gaan houden , heb nog niet veel ervaringen met schrijvers, nog niet eerder kennis gemaakt met Sharon Bolton.

ik verwacht een heel spannend verhaal omdat de Daily Mail zegt onmogelijk om weg te leggen

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 268

De omschrijving van het boek klinkt super spannend. Ik wil weten waarom die ene persoon overbleef en of ze gevonden zal worden. Lijkt me een echt kat en muis spel dit boek

bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 32

Bij deze waag ik me ook voor deze leesclub. Dit lijkt me een superspannend verhaal waar de dader nu eindelijk eens geen lid van het onderzoeksteam is. Als ik op de achterflap lees dat het einde niet beter kan, dan ben ik echt heel benieuwd en zit ik nu op het puntje van mijn stoel in de hoop dat ik ingeloot ga worden.

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 79

Ik,hou van de boeken van Sharon Bolton.
    Ben ooit meegevaren met een ballon, was een leuke ervaring.
    Geen moord gezien vanuit de lucht….gelukkig maar.
    Superbenieuwd naar dit boek

JulieVanCauteren
    Bijdrager
    Post count: 6

Een ballonvaart klinkt tof. Wat er gaat gebeuren wel spannend. Ik waag dus graag mijn kans

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 79

Een ballonvaart klinkt tof. Wat er gaat gebeuren wel spannend. Ik waag dus graag mijn kans

Een ballonvaart is ook echt tof. Zelf eens mogen meemaken. Zou best nog wel eens willen doen, maar is nogal duur. Maar was zijn geld wel waard, super ervaring

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 185

Een ballonvaart ineen thriller, dat is best uniek. Ik verwacht een razend spannende thriller met onverwachte plot twists. Ik ken Sharon Bolton niet en wil daar graag verandering inbrengen.

Anita
    Bijdrager
    Post count: 16

Ik maak graag kennis met deze schrijfster over wie ik al veel goede kritieken heb gelezen.

Bovendien spreekt de cover mij al meteen aan: de ballon gaat blijkbaar zwaar weer tegemoet, de cover heeft zeer zeker iets dreigends. Vermits de moordenaar ook háár heeft gezien, lees ik graag mee of ze aan hem kan ontkomen. Het belooft een spannend leesavontuur te worden!

maria
    Bijdrager
    Post count: 306

Ik hoop dat ik erbij zit, klinkt veel spanning in de beschrijving door en ook op de cover qua kleuren en afbeelding van een schrijfster waar ik nog nooit wat van gelezen heb.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.