Home Forums Leesclub 143, Meisje zonder verleden Inschrijven leesclub Meisje zonder verleden

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1632
    #25515 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 143; Meisje zonder verleden van Michael Robotham

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-drieënveertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Meisje zonder verleden  van  Michael Robotham.

Het verhaal:  Meisje zonder verledenNiemand weet waar ze vandaan komt, niemand weet wie ze is.

Er is maar één ding zeker, ze weet wanneer je liegt.

Er wordt een meisje gevonden in een huis waar zich een afschuwelijk drama heeft afgespeeld. Ze is uitgehongerd en vies, en wil niemand vertellen wie ze is, hoe oud ze is of waar ze vandaan komt. Misschien is ze twaalf, misschien vijftien. Niemand heeft haar als vermist opgegeven, en ook een dna-test geeft geen uitsluitsel over haar identiteit. Iemand geeft haar de naam Evie Cormac, en ze krijgt een plaatsje in een gesloten jeugdinstelling.

Zes jaar later claimt Evie dat ze achttien is en klaar om de wijde wereld in te trekken. Psycholoog Cyrus Haven moet bepalen of Evie zelfstandig genoeg is om de instelling te verlaten. Cyrus had zich op alles voorbereid, maar niet op deze fascinerende en gevaarlijke jonge vrouw, die de gave heeft te kunnen zien wie er liegt. En blijkbaar vertelt niemand in haar omgeving de waarheid.

De schrijver: Michael Robotham

De Australische journalist Michael Robotham (1960) reisde jarenlang de wereld rond en maakte reportages voor diverse kranten en tijdschriften. Van zijn hand verschenen de zeer succesvolle thrillers  De verdenking, Het verlies, Nachtboot, Gebroken, Zeg dat het je spijt, Door mijn ogen, Leven of dood en Sluit je ogen. Zijn werk is bekroond met de Ned Kelly Award.

Uitgeverij Cargo stelt 15 leesexemplaren (ePubs en paperbacks)  beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (Meisje zonder verleden)  deel wilt nemen…

Alleen als  alle  vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 09 december 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone   op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 45

Dit boek roept meteen een aantal vragen op waar je het antwoord wilt weten. Het boek wekt meteen mijn interesse. Wie is het meisje, waar komt ze vandaan? Hoe komt ze aan haar gave, maar vooral: waarom liegt iedereen? Welk geheim ligt er op de loer? Kortom: dit boek staat op mijn verlanglijstje om het jaar 2019 mee af te sluiten. Nu duimen maar ….

ranata
    Bijdrager
    Post count: 40

Gelijk ingeschrevenen. De boeken van Robotham zijn gewoon boeken die ik wil lezen, fijne schrijfstijl, en de achterflap maakt nieuwsgierig!

Kristel
    Bijdrager
    Post count: 60

Ook mijn nieuwsgierigheid is aangestoken en wil er zeer zeker meer van weten. Heb me dus direkt ingeschreven.
    Succes iedereen.

tanja
    Bijdrager
    Post count: 12

Ik ken deze auteur nog niet maar heb al veel over hem gehoord.
    Na het lezen over dit boek kreeg ik al kippevel en ik moet gewoon weten hoe het verhaal in elkaar zit.
    Een boek dat je meteen pakt is een goed boek dus ik doe graag mee.
    Ik was mijn leeftijd in de mail vergeten maar ik ben sinds vandaag 59.
    Ik lees vreselijk veel

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 201

Ik heb me ook ingeschreven voor de leesclub Meisje zonder verleden. Voor mij is Michael Robotham nieuw en heb nog nooit iets van hem gelezen. Wel mooie recensies gezien. Wie is Evie en waar komt ze vandaan en zo kan ik nog heel wat vragen stellen. Ik verwacht een spannend boek met een ingewikkeld plot en doe graag mee.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 235

Wie is Evie en waarom liegt iedereen tegen haar, of steekt het heel anders in elkaar?
    Boeken van Michael Robotham zitten vol psychologie en spanning. Heerlijk voor winterse dagen

wiets
    Bijdrager
    Post count: 131

Ik heb me ook ingeschreven voor deze leesclub. Ik ben heel benieuwd hoe ‘t verhaal zal gaan.
    Geen gewoon onderwerp!
    Michael Robotham moet een hele goede auteur zijn, dus ik ben heel benieuwd.
    Ik hoop dat ik er bij zit. Net als iedereen die zich inschrijft natuurlijk;)

Mooie duistere voorkant trouwens!

Weert
    Bijdrager
    Post count: 159

Erg goed boek, begin van een nieuwe serie. Robotham is gewoon een hele goede schrijver, met veel oog voor de menselijke kant.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.