Home Forums Leesclub 110: Meester dood Inschrijven leesclub Meester dood

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1306
    #19936 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 110; Meester dood van Maes & Wade

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-tiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Meester dood  van  Maes & Wade.

Het verhaal:  Meester dood

‘We wish you so much success with your remarkable book.’ – Nicci French

‘Beste lezer,
    Wij kennen elkaar, jij en ik. De reis van het leven maken we samen, vanaf de dag van je geboorte. Voor jou kan die reis niet lang genoeg duren en daarom probeer je mij angstvallig te ontwijken en van je af te houden. Je praat niet over mij, moffelt me weg.
    En toch… op een dag kijken jij en ik elkaar recht in de ogen.
    Het lot daaraan ontkomt geen mens. Vrees mij niet, maar aanvaard mijn komst.

Zeer genegen, Meester Dood’

Na de zaak Pan worstelt wetsdokter Tom Beckx meer dan ooit met zichzelf en zijn duistere verleden. Als hem van hogerhand psychiatrische hulp wordt opgedrongen, is hij hier hoegenaamd niet blij mee.

Door het graven in zijn verleden lijkt hij de grip op het heden te verliezen. Hierdoor is zijn blik vertroebeld en ziet hij geen patroon in een aantal moorden die ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hebben

De schrijver: Maes & Wade

Ria Maes (1965) volgde na een opleiding secretariaat-talen een jaar privéschool journalistiek te Antwerpen en begon op 19-jarige leeftijd als freelance journaliste te werken voor diverse tijdschriften. Enkele jaren later leverde ze haar eerste doktersroman af en die schrijft ze na al die jaren nog steeds, maar dan wel in combinatie met andere boeken zoals VDB en Mattan. Het verhaal van een turbulente vriendschapen samen met Babs Bruyneel Depressie is niet een einde, maar een nieuw begin.

Aron Wade (1970) studeerde in 1996 af aan het koninklijk conservatorium van Brussel. Naast theater, musical en cabaret speelde hij mee in reeksen zoals De Kotmadam,W817 en Thuis. Hij was ook jaren te zien als presentator op Ketnet. Samen met Ria Maes vormt hij het schrijversduo Maes & Wade. Hun debuut Pan verscheen in februari 2017.

De twee Vlamingen treden zo in de voetsporen van het Britse auteurskoppel Nicci French. Want ze willen samen nog meer misdaadromans samen schrijven.

Uitgeverij Houtekiet stelt 10 leesexemplaren (paperbacks en/of ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Welke uitvoering je wilt lezen: paperback of ePub
    • Waarom je aan deze leesclub (Meester dood) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 25 maart 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 207

Ik heb het gevoel dat dit een speciale trhiller is. Mijn nieuwsgierigheid is dan ook gewekt. Dus ik heb mijn kansje gewaagd.

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 36

heb me ook ingeschreven ben wel benieuwd wat ze vinden in zijn verleden en heeft het te maken met al die moorden of is het een hersenspinsel

Lena Blomme
    Bijdrager
    Post count: 54

Ook ingeschreven
    Benieuwd of hij net zo goed is als hun vorige.

Ingrid Winnelinckx
    Bijdrager
    Post count: 8

Ik ben benieuwd naar hun nieuwe boek want hun eerste was al heel goed

Kristel
    Bijdrager
    Post count: 22

Oh ja ik waag graag mijn kans. Kan ik deze auteurs leren kennen met hun hoofdrolspeler de dood.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 138

Ik ben net ‘Pan’ aan het lezen van deze auteurs. Daarna ga ik verder met Meester dood. Ik doe mee met een eigen exemplaar.

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Post count: 106

Ohh ik heb mij ook weereens ingeschreven na lange tijd :’D De titel, flaptekst, uitstraling, maakt mij allemaal bijzonder nieuwsgierig naar het inhoudelijke verhaal!

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 271

Ook een kansje gewaagd.

maria
    Bijdrager
    Post count: 264

leuk een vervolg op Pan met Tom, de wetsdokter…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.