Home Forums Leesclub 108: Maalstroom Inschrijven leesclub Maalstroom

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1335
    #19579 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 108; Maalstroom van Anja Maas

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-achtste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Maalstroom  van  Anja Maas.

Het verhaal:  Maalstroom

Binnen enkele minuten verandert het leven van Karin Buitendijk in een nachtmerrie. Haar driejarige dochtertje Kayla is volledig opgelost in het niets, samen met haar speelkleed en haar twee lievelingsknuffels. De politie kan geen enkele aanwijzing vinden.

Twee jaar na de vermissing komt Karin tot een schrikbarende ontdekking. De knuffels, die samen met Kayla zijn verdwenen, ziet ze tussen de andere knuffels aan het voeteneind van Kayla’s bedje staan. Ook de schoentjes, die Kayla droeg tijdens haar verdwijning, ziet ze in haar kast staan.

John, haar ex-man, en Evert, haar beste vriend, dringen aan op psychische hulp. Ondanks therapie en pillen, die haar suf maken, volgen onverklaarbare zaken elkaar onverminderd op. Karin hoort Kayla roepen en praten met haar pluchen vriendjes. Niemand gelooft Karin. Ze zakt steeds verder weg en verandert in een angstig, verward wrak. 
    De mensen om haar heen lijken allemaal iets van haar te willen. De stroom aan verwikkelingen stopt niet. Karin wil maar één ding, dat deze sinistere puzzel wordt opgelost…

De schrijver: Anja Maas

Anja Maas is geboren en getogen in Alkmaar. Ze heeft als loonadministrateur gewerkt bij een WSW-bedrijf (vroeger werd dat een sociale werkplaats genoemd). Haar samengestelde gezin bestaat uit haar man en vier dochters.

Als kind maakt ze al liedjes. Het zijn kleine gedichtjes. Op de middelbare school begint ze korte verhalen te schrijven. In 2000 sluit ze zich aan bij de schrijfvereniging Vrienden van het Schrijven NH om serieus met schrijven aan de slag te gaan en na enige jaren neemt ze zitting in het bestuur en de redactie van het tweemaandelijks verschijnende verenigingsblad  Schrijfsels. Ook beheert zij de website. De vereniging biedt met regelmaat cursussen en workshops aan, waar zij gretig gebruik van maakt. Werk, gezin en sociaal leven eisen zoveel tijd op, dat weinig gelegenheid overblijft om het lang gedroomde boek te schrijven. Korte verhalen komen wel uit de pen.

Eind december 2015 slaat het ‘noodlot’ toe. Ze breekt haar arm. Omdat zij door deze handicap een cursus “Verhalen schrijven” o.l.v. de Stadsdichteres van Alkmaar, Margreet Schouwenaar niet lijfelijk kan volgen, vraagt ze Margreet of ze deze cursus online mag doen. Dat mag. Voor deze cursus moet een verhaal verzonnen worden om mee te gaan stoeien. De fantasie van Anja gaat met haar aan de haal. Dit wordt door Margreet aangemoedigd en zij zegt direct: ‘Dan maken we er toch gewoon een boek van.’ Hieruit is het manuscript  Maalstroom ontstaan.

Godijn Publishing stelt 15 paperbacks beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Maalstroom) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 11 maart 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 210

Het lijkt me een emotionele thriller

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 328

Ik heb het boek in huis dus lees mee met eigen exemplaar

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 247

Eens iets heel anders, ik ben benieuwd

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 147

Op basis van de korte inhoud heb ik me onmiddellijk ingeschreven. Ben erg benieuwd naar deze! Klinkt super spannend. Psychologische thriller denk ik.

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 61

Heb me zonet aangemeld.
    Lijkt me een super verhaal
    De geheimzinnigheid druipt er van af en heb slechts klein stukje gelezen.
    Zou graag het hele verhaal lezen.
    Duimen maar 📚👍👍👍

Juanita
    Bijdrager
    Post count: 31

Komt het door het feit dat ik zelf mama ben dat dit verhaal me zo intrigeert en ik dolgraag het verloop wil weten? Ik weet het niet, maar ik heb me in ieder geval ingeschreven.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.