Home Forums Leesclub 181: Lift Inschrijven leesclub Lift

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2079

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 181; Lift – Linwood Barclay 

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-eenentachtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is de thriller: Lift van Linwood Barclay.

Het verhaal: Lift

Een huiveringwekkend verhaal; even de lift pakken zal nooit meer hetzelfde zijn!

Maandag. Vier mensen stappen in een lift in Manhattan. Ze drukken op de knop voor hun verdieping, maar de lift klimt door naar de top, waar hij een paar seconden pauzeert – voordat hij valt. Recht naar beneden, tot hij te pletter slaat. Het lijkt een gruwelijk ongeluk. Maar op dinsdag vindt er opnieuw een incident plaats, in een andere wolkenkrabber. En op woensdag weer.

In New York – een van de meest verticale steden ter wereld – breekt chaos uit. Dit kan geen toeval zijn. Dit is een koude, berekenende poging de stad te terroriseren. En het werkt: kantoorwerknemers weigeren nog naar hun werk te gaan en hulpdiensten rukken niet meer uit voor oproepen op hoge etages. Wie zit hierachter? Hebben deze dodelijke sabotageacties iets te maken met het lijk zonder vingers dat werd gevonden? In een race tegen de klok proberen twee ervaren rechercheurs en een journalist de antwoorden te vinden voordat de nieuwste, en hoogste, woontoren van de stad op donderdag feestelijk wordt geopend.

Lift in de pers

“In Lift overtreft Barclay zichzelf met een filmwaardig verhaal, een plot vol verbijsterende verrassingen – en een zeer bevredigend einde.’ The Wall Street Journal

De schrijver: Linwood Barclay

Linwood Barclay werd geboren in de VS maar verhuisde al op vierjarige leeftijd naar Canada. Hij studeerde Engelse literatuur aan Trent University waarna hij als columnist voor onder meer The Toronto Star ging werken

Inmiddels heeft hij meer dan twintig boeken op zijn naam staan, heeft hij miljoenen exemplaren verkocht en mag hij Stephen King tot zijn fans rekenen. Naast zijn succesvolle volwassen fictie schrijft hij tegenwoordig ook spannende jeugdboeken die in Nederland verschijnen bij Van Holkema & Warendorf. Linwood Barclay woont met zijn vrouw in Toronto. Hij heeft twee volwassen kinderen.

Uitgeverij Boekerij stelt 15 leesexemplaren (ePubs of paperback) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; paperback of ePub
    • Waarom je aan deze leesclub (Lift) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 10 augustus 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    salzies
    Bijdrager
    Aantal berichten: 7

Goedenavond,

Graag zou ik mee willen doen met een eigen exemplaar van het eboek. Is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dit kenbaar maken?

jajansen
    Bijdrager
    Aantal berichten: 226

Meegedaan, stond om mijn nog te lezen lijst . Nu maar duimen.

MoniqueV
    Bijdrager

Ben benieuwd naar de twist in het plot, klinkt spannend. Goede schrijver!

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2079

Goedenavond,

Graag zou ik mee willen doen met een eigen exemplaar van het eboek. Is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dit kenbaar maken?

Dat kan @salzies, ik neem je naam wel mee en dan ontvang je ook alle mails tijdens de leesclub

salzies
    Bijdrager

Goedenavond,

<a8 href=”#31085″ class=”d4p-bbt-quote-link” rel=”nofollow”>Quote

Super bedankt!

ovar
    Bijdrager
    Aantal berichten: 104

Deze Canadese auteur schrijft erg goede boeken. Wie nog nooit Het ongeluk heeft gelezen, moet dit zeker doen. Ik ben heel benieuwd of Lift weer zo’n goed boek is.

Saskia
    Bijdrager
    Aantal berichten: 197

Ik had nog niet eerder gehoord van deze schrijver die al zoveel boeken op zijn naam heeft staan. De omschrijving van dit boek is onheilspellend. Enge liften, lijken zonder vingers paniek alom en wat is de dader van plan bij de opening van die nieuwe toren?Ik ben heel benieuwd, het lijkt me een reuzespannend verhaal.

Anna10
    Bijdrager
    Aantal berichten: 40

Heel erg benieuwd naar dit boek

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.