Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 118: Laatste weduwe Inschrijven leesclub Laatste weduwe

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1476
    #21417 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 118; Laatste weduwe van Karin Slaughter

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-achttiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Laatste weduwe  van  Karin Slaughter.

BELANGRIJK: Deze leesclub is geselecteerd om opgenomen te worden in landelijk dagblad Het Parool. In verband hiermee wordt de vraag gesteld of je bereid bent deel te nemen aan het interview en dat om die reden je e-mailadres mag doorgegeven worden aan de boekredactie van Het Parool.

Het verhaal:  Laatste weduwe 

Een onschuldig uitje verandert in een nachtmerrie wanneer Michelle Spivey wordt ontvoerd terwijl ze met haar dochter aan het winkelen is. De politie zet een grote zoekactie op touw en haar partner doet een emotionele oproep in de media, maar Michelle is en blijft spoorloos.

Een paar weken later, op een rustige zondagmiddag, worden Will Trent en Sara Linton plotseling opgeschrikt door het geluid van explosies. Ze gaan erop af, maar binnen no time loopt alles volledig uit de hand: Sara wordt gekidnapt en Will moet noodgedwongen undercover. De situatie voert hen naar een afgelegen plek in de bergen, naar de vreselijke waarheid over het lot van Michelle en een moordzuchtige radicale groepering…

De schrijver: Karin Slaughter

Internationaal bestsellerauteur Karin Slaughter is een van ’s werelds meest gewaardeerde schrijvers. Haar weergaloze thrillers zijn in 33 talen verschenen en wereldwijd zijn er meer dan 30 miljoen exemplaren van verkocht. Karin Slaughter baseert haar boeken op waargebeurde misdaden, waarbij het haar meer gaat om hert motief dan om de misdaad zelf. Ze grijpt de kans die ze als auteur heeft om lastige thema’s aan de kaak te stellen. Geweld tegen vrouwen speelt een belangrijke rol in haar oeuvre.

Uitgeverij HarperCollins Holland stelt 15 leesexemplaren (paperback en/of ePub) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je een paperback of ePub leest
    • Of je aan het artikel in Het Parool wilt deelnemen en daarom instemt dat je e-mailadres aan de boekredactie van Het Parool mag worden verstrekt:
    • Waarom je aan deze leesclub (Laatste weduwe) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 03 juni 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 260

Super grote fan van Karin Slaughter en Will Trent, veel te lang moeten wachten op een vervolg dit boek wil ik gelezen hebben!!!!
    Hopelijk wordt het lange wachten beloond 🙂

dikkiedik
    Bijdrager
    Post count: 41

Zooo nieuwsgierig naar het volgende deel met Will Trent, ik ben een enorme fan van Karin Slaughter!

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 70

heb nog niks van de Will Trent serie gelezen en hoop kennis te maken door het boek Laatste Weduwe te mogen lezen.verwacht wel een spannende thriller die je in een adem uit leest.

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 185

Inmiddels een aantal boeken van Karin Slaughter gelezen Goede Dochter als laatste. Ik hou wel van een spannend boek met psychologische diepgang en een actueel thema. Ben benieuwd wat voor radicale groepering er in voor komt en welk doel zij nastreven en hoe dit tot uitdrukking komt in Laatste weduwe.

Claudje744
    Bijdrager
    Post count: 22

Ik ben ook heel benieuwd naar dit boek van haar. Heb er heel veel over gehoord.

bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 29

Door Karin Slaughter heb ik de liefde voor het lezen teruggevonden. Dit boek mag niet ontbreken in mijn boekenkast. Ik kijk enorm uit naar haar nieuwe boek. Duimen maar dat ik met deze leesclub mag meedoen.

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 142

Ik ben heel nieuwsgierig. Ik heb vast ooit wat van haar gelezen ( toen ik nog jong was) en neem me altijd voor snel weer een boek van haar te lezen. De omschrijving klinkt heel interessant. Het roept meteen een hele hoop vragen op. Ik wil graag weten wat er aan de hand is.
    Het lijkt me heel spannend allemaal!

Janny
    Bijdrager
    Post count: 8

Erg benieuwd naar dit boek! De beschrijving klinkt weer veelbelovend. Nu afwachten of ik mee mag doen met de leesclub, spannend… 🙂

Juanita
    Bijdrager
    Post count: 43

Dit zou mijn eerste Slaughter worden, heel benieuwd of ze zo goed is als de meeste beweren.

marcel
    Bijdrager
    Post count: 30

De spanning stijgt…. am i in or out……

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.