Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 101: Koudvuur Inschrijven leesclub Koudvuur

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1528
    #18264 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 101; Koudvuur van Cilla & Rolf Börjlind

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Zowel de uitgever (A.W. Bruna Uitgevers) als de leesclubredactie heeft jullie voorkeuren gezien voor leesclub 100. Besloten is dat leesclub 100 een mystery-leesclub gaat worden waar de inschrijving binnenkort van zal starten.
    Als extra gaan we leesclub 101 als eerste laten starten, met een speciale bedoeling dus.

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderdeerste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Koudvuur  van  Cilla & Rolf Börjlind.

Het verhaal:  Koudvuur

Op de Mekongrivier in Thailand glijdt een primitieve kano door het water. De man die erin zit is de voormalige inspecteur Tom Stilton. In zijn zak zit een foto van een onbekende man. Hij is op weg naar de zogeheten Gouden Driehoek, op zoek naar een monster. Een reis om zichzelf te verzoenen met de verschrikkelijke misdaad die hij onlangs heeft begaan.

In Stockholm heeft Olivia Rönning heel andere problemen. Een gezin is in hun auto gedood, en deze gruweldaad bracht een schok teweeg in heel Zweden. Een dader wordt gearresteerd en veroordeeld en de zaak wordt gesloten. Maar op een dag krijgt Mette Olsäter een schokkend telefoontje. De zaak moet worden heropend en Olivia moet bewijzen dat er grote fouten zijn gemaakt.

De schrijvers: Cilla & Rolf Börjlind

Cilla & Rolf Börjlind zijn de meest gevierde scenarioschrijvers van Zweden. Hun crimeseries en -films worden gekenmerkt door sterke plots, maatschappelijk engagement en charismatische personages die worstelen met levensechte conflicten.

In het verlengde daarvan begonnen ze enkele jaren geleden met het schrijven van thrillers waar ze direct een serie van maakten, De Rönning & Stilton-serie. Na het verschijnen van Springvloedwas er direct al internationaal succes en gingen ze verder met De derde stemen Zwarte dageraaden Wiegelied.Nu is  Koudvuur verschenen.

A.W. Bruna Uitgevers stelt 10 leesexemplaren (paperbacks of ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Koudvuur) deel wilt nemen…
    • Welke uitvoering je wilt lezen, paperback of ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op nadat de inschrijving van de honderdste Mystery-leesclub is gestart. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 274

Ik ben benieuwd en heb me ingeschreven

AT
    Bijdrager
    Post count: 81

Ik heb Wiegelied van Borjlind gelezen en dat vond ik een heerlijk boek. Tom Stilton is een interessant karakter waar ik graag verder over lees. Daarnaast vond ik Wiegelied een verrassend boek met een complex plot. Hierdoor kreeg het voor mij een hoog waarheidsgehalte…voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk:)

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 219

Een van mijn grootste favoriete schrijversduo’s …dus zeer zeker inschrijven en wie weet maak ik een kans.
    Lezen zal ik het zeker want Tom, Olivia,Mette en al de anderen wil ik volgen.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 241

Wat geweldig, deze auteurs in de leescub. zou graag mee willen doen, ze schrijven fantastische boeken.

VeraVB
    Bijdrager
    Post count: 38

Het is heel lang geleden dat ik nog eens ingeschreven heb, maar in deze heb ik heel veel zin. Echt benieuwd hoe het met Tom Stilton gaat.

dikkiedik
    Bijdrager
    Post count: 41

Ook voor mij is het al enige tijd geleden dat ik ingeschreven heb, maar voor dit boek ga ik toch echt een kansje wagen = zin in!

JoseSH
    Bijdrager
    Post count: 6

Het lijkt me geweldig om hieraan mee te mogen doen en zo een bijdrage te kunnen leveren aan de discussies en de recensies. Nu is het afwachten en hopen

maria
    Bijdrager
    Post count: 314

Lijkt mij een super boek en zou heel graag mee willen doen. Scandinavische schrijvers die ik tot nu toe gelezen hebt waren bijzonder goed.

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 121

Omdat ik al met 2 andere leesclubs meedoe, lang getwijfeld, maar uiteindelijk me toch ongeschreven, omdat ik de voorgangers in deze serie ook gelezen heb. Nu maar afwachten.

Biek
    Bijdrager
    Post count: 15

Een top schrijversduo, allevoorgaande delen met veel plezier gelezen. Zeer benieuwd naar het vervolg van Tom en consorten. Gegarandeerd een aantal uurtjes leesgenot die ik graag met anderen wil delen.

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 56

Intrigerend, heb me ingeschreven

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.