Home Forums Leesclub 159: Koud zonder jou Inschrijven leesclub Koud zonder jou

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1870
    #27916 |

Omdat het leesclubboek Het jaar van de slang later dan gepland gaat verschijnen, blijft de inschrijving openstaan.    De nieuwe waarschijnlijke verschijningsdatum is nu gepland op 21 april, afhankelijk of de huidige omstandigheden dit nog verstoren. Je kunt je dus nog steeds aanmelden voor deze leesclub

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 159; Koud zonder jou – Igor Znidarsic 

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-negenenvijftigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Koud zonder jou van Igor Znidarsic.

Het verhaal: Koud zonder jou

Op klaarlichte dag wordt in de Achterhoek een vrouw van haar fiets gesleurd en ontvoerd. Een dag later treft een wandelaar haar naakte lichaam aan in het bos. Het is doorboord met messteken en op haar onderarm zijn cijfers gekrast.  

Een paar weken later verdwijnt in dezelfde regio opnieuw een fietsster. De vrouw is door verdrinking om het leven gebracht, met een speelkaart in haar hand geklemd.

Ondanks intensief speurwerk van de recherche blijft de toedracht een mysterie. Dan valt er een derde slachtoffer. De rechercheurs vermoeden dat het steeds om één dader gaat: de drie slachtoffers waren allen stevige vrouwen met lang blond haar van een jaar of veertig.

De schrijver: Igor Znidarsic

Igor Znidarsic is journalist en schreef onder andere voor HP/De Tijd, NRC Handelsblad en De Groene Amsterdammer. Hij werd geboren in Slovenië in voormalig Joegoslavië en kwam in 1968 op zijn elfde jaar met zijn ouders naar Nederland. Na het atheneum in Haarlem begon hij te schrijven, zowel fictie als non-fictie.

Hij schreef eerder twee semi autobiografische romans. De blindganger is zijn eerste thriller, daarna verscheen De uitverkorene.

Karakter Uitgevers stelt 15 paperbacks beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Koud zonder jou) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 06 april 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Zohra
    Bijdrager
    Post count: 258

Ik heb ingeschreven.
    Mijn kans gewaagd.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 121

Als inwoner van de Achterhoek ben ik zéér benieuwd naar dit boek en de meningen van meelezers. Hopelijk mag ik deelnemen aan deze leesclub

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 236

Ik heb De blindganger en De uitverkorene gelezen en hier enorm van genoten. Ben wel benieuwd hoe Koud zonder jou is. Krijgen we weer een inkijkje in het hoofd van de seriemoordenaar?

Alberta
    Bijdrager
    Post count: 35

Ik ga me inschrijven. De schrijver ken ik niet, maar de verhaalsbeschrijving spreekt me aan. Heerlijk om weer eens iets te lezen wat zich in Nederland ‘afspeelt’.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 382

Ik heb het e-book dus ik ga meelezen met eigen exemplaar

Igor Znidarsic
    Bijdrager
    Post count: 14

Ben benieuwd hoe jij aan het e-book komt, want volgens mij is dat nog niet te koop.

coenraad
    Bijdrager

recensieexemplaar

coenraad
    Bijdrager

Ben benieuwd hoe jij aan het e-book komt, want volgens mij is dat nog niet te koop.

recensie-exemplaar voor @vrouwenthrillers

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.