Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 098, Kind 39 Inschrijven leesclub Kind 39

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1775
    #17794 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 98; Kind 39 van Ilaria Tuti

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de achtennegentigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Kind 39  van  Ilaria Tuti.

Het verhaal:  Kind 39

Commissaris Teresa Battaglia is buitengewoon getalenteerd, een vakvrouw die niet rust tot het ware verhaal achter de gruwelijke daden van de meest zieke criminele geesten naar boven komt. En het is ook een vrouw met issues: ze krijgt haar gewicht maar niet onder controle en ze lijkt steeds meer van haar geheugen te verliezen.  

Samen met haar jonge en onervaren collega Massimo stort Teresa zich op de zaak van het lijk in het bos met de uitgestoken ogen.

Het blijkt niet het enige lijk… Waarom verminkt iemand op zo’n gruwelijke wijze de lichamen van zijn slachtoffers? Welke andere geheimen verbergt het ijzingwekkende decor van dreigende Alpen rondom het onheilspellende bergdorp?

Kind 39 kan zich meten met de beste Europese thrillers van dit moment: menselijk, gruwelijk en adembenemend spannend!

+++++++

Kind 39 is een thriller. Maar het vertelt, door middel van mysterie en dood, over het leven. En stelt je de vraag: hoe belangrijk is het om liefde van je ouders te krijgen als je jong bent?’ – Vanity Fair

‘Een thriller die onder je huid kruipt. **** ’ – Marie Claire 

De schrijver: Ilaria Tuti

Ilaria Tuti woont in Udine, een provincie in het noorden van Italië. Ze studeerde economie en is naast schrijver ook schilder en illustrator. Met dit debuut behaalde Tuti reeds een groot succes, en voegt dit aanstormend Italiaans talent zich bij een rijtje met Luca D’Andrea, Pierre Lemaitre en Franck Thilliez.

Uitgeverij Xander stelt 15 leesexemplaren (10 paperbacks + 5 ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Kind 39) deel wilt nemen…
    • Welke uitvoering je wilt lezen, paperback of ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 07 januari 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    maryam
    Bijdrager
    Post count: 249

Waarom krijgt een kind een nummer? Vrouwelijke commissarissen als hoofdpersonage kom je niet zo vaak tegen. Ben geïntrigeerd!

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 327

Ja het lezen van het stukje, wil ik Teresa leren kennen, in haar hoofd kruipen en haar mee helpen zoeken naar de moordenaar en zijn motieven, mijn fantasie volledig laten inwerken met het boek.

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 220

Vandaag ook ingeschreven voor leesclub Kind 39. Waar zou de titel op slaan?
    Een debuut is altijd spannend en leuk om te ontdekken. Benieuwd naar de schrijfstijl van deze thriller en naar de geheimen van het bergdorp in de Alpen.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 251

Ook ik heb weer eens ingeschredenen want dit boek roept om door mij gelezen te worden.

Jetske
    Bijdrager
    Post count: 18

Ik heb een hele poos niet mee kunnen doen met leesclubs. Gelukkig is dat weer veranderd. Dit boek klinkt geweldig dus ik ga me inschrijven 🙂

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 188

Klinkt spannend! Ik heb me ook ingeschreven.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 284

Raar een commissaris met een slecht geheugen, ik ben wel benieuwd

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 168

Ik ben dol op de Italiaanse samenleven en cultuur. Ik ben na Correnti helemaal nieuwsgierig geraakt naar Italiaanse schrijvers.Het is ook heel interessant, zo’n speurder met een falend geheugen. Ik ben benieuwd hoe ze de moord krijgt opgelost. Of zou Massimo dat voor haar doen?
    En zoals iemand hierboven opmerkt hoezo krijgt dat kind een nummer?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.