Home Forums Leesclub 136: Kamer 305 Inschrijven leesclub Kamer 305

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #24218 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 136; Kamer 305 van Yvonne Franssen

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-zesendertigtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Kamer 305  van  Yvonne Franssen.

Het verhaal:  Kamer 305

“Pas na tweeën ‘s middags werd ik weer wakker. Mijn hele wezen schreeuwde om Martijn, maar hij had niets meer van zich laten horen en wat zou ik moeten zeggen? Toch graai ik nu met wild kloppend hart naar mijn telefoon. Het appje is echter van Corine.
    Hoe lang moet ik mijn nieuwsgierigheid nog bedwingen? Serieus Kim, ik maak me zorgen. Wat is er aan de hand?

Wat is er aan de hand? Absoluut een goeie vraag. Dat zou ik ook wel willen weten. Het lijkt er sterk op dat mijn minnaar zijn vrouw heeft vermoord, mijn echtgenoot heeft geprobeerd mijn moeder te vermoorden en ik ben bang dat een van mijn cliënten onderweg is om mij te vermoorden. Meer niet. Niets om je zorgen over te maken.”

In de literaire thriller ‘Kamer 305’ raken de levens van Kim en Eva met elkaar verstrengeld tijdens hun huiveringwekkende zoektocht naar het motief achter enkele mysterieuze moorden. 

De schrijver:  Yvonne Franssen

Yvonne Franssen  heeft een grote liefde voor taal. Al sinds ze kan lezen, schrijft ze korte verhalen en versjes. Ze schreef jarenlang maandelijks een column voor een website en wist bij schrijfwedstrijden met haar verhalen diverse prijzen en publicaties in de wacht te slepen.

In 2011 verscheen haar eerste thriller  Talio, een jaar later gevolgd door  De genius. In 2013 schreef ze ter gelegenheid van de Limburgse Avond van het Spannende Boek de minithriller  Mysterie aan de Maas.

In 2017 maakte Yvonne met de versjesbundel  #omazegt  een uitstapje buiten het thrillergenre, waarin ze in 2018 terugkeerde met haar vierde thriller  Schaduwen. Hiermee stond ze langdurig in de top-100 met ‘populairste auteurs’ bij Hebban (zelfs twee dagen op nummer 1). In de literaire thriller  Kamer 305  raken de levens van Kim en Eva met elkaar verstrengeld tijdens hun huiveringwekkende zoektocht naar het motief achter enkele mysterieuze moorden.

Kijk voor meer informatie over Yvonne Franssen op Yvonne Franssen

Futuro Uitgevers stelt 15 ePubs beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Kamer 305) deel wilt nemen…

Alleen als  alle  vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 21 oktober 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone   op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 111

Natuurlijk heb ik me ingeschreven. De boeken van Yvonne zijn erg goed en door Aan de leesclub mee te doen verdiep ik me nog meer in het verhaal. Nu maar duimen dat ik mee mag doen

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 81

heb me ook ingeschreven

Kamer 305 lijkt mij een spannend verhaal,  met veel raadsels en angstige momenten ,ben ook wel nieuwsgierig geworden wat er aan de hand is.

Anneliese de Waal
    Bijdrager
    Post count: 26

Ik heb een mail gestuurd, ben erg benieuwd naar het boek, lijk me erg spannend om te lezen.

Anita
    Bijdrager
    Post count: 33

Ook ik hoop mee te mogen doen. Yvonne Franssen is voor mij nog een nobele onbekende, maar als ik alle berichten over haar mag geloven, heb ik totnogtoe toch wat gemist. De cover belooft een spannend boek aan te kondigen.

tanja
    Bijdrager
    Post count: 11

Ik heb me ingeschreven omdat ik de schrijfster niet ken en heel benieuwd ben naar de moorden.

tessie0209
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik heb me eigen ook ingeschreven omdat de omscrijving me erg aan spreekt en ik
    al meerdere boeken gelezen heb van de schrijfster

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.