Home Forums Leesclub 170: In vrije val Inschrijven leesclub In vrije val

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1959
    #29242 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 170; In vrije val – Corine Hartman 

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-zeventigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: In vrije val van Corine Hartman.

Het verhaal: In vrije val

Faye van Laar krijgt de mogelijkheid een eigen leven te leiden, los van de psychiatrische inrichting Groot Loenen. Vol enthousiasme begint ze aan het opknappen van haar nieuwe huisje op het landgoed van de instelling.

Dan kruist Mika Priens haar pad, een ex-militair met PTSS die zijn vrouw en kind zou hebben vermoord. Hij overtuigt Faye van zijn onschuld en ze besluit hem te helpen. Samen met Lisa, een medepatiënt, gaat Faye op onderzoek uit, waarbij ze stuiten op de onverklaarbare dood van enkele oud-collega’s van Mika. Heeft Mika hiermee te maken? En is hij echt onschuldig? Of is hij door experimentele behandelingen zijn realiteitszin kwijtgeraakt en een moordenaar geworden?

De schrijver: Corine Hartman

Corine Hartman (1964) werkte als zelfstandig tekstschrijver en vormgever en heeft inmiddels eenentwintig thrillers op haar naam staan. Hartmans boeken worden geroemd om de keiharde actie en de fascinerende personages. Ze werd diverse malen genomineerd voor De Gouden Strop en won meerdere Crimezone Awards.

Uitgeverij Cargo stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en/of ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je voorkeur hebt voor een papieren boek of ePub:
    • Waarom je aan deze leesclub (In vrije val) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 16 juni 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    jekrol
    Bijdrager
    Post count: 12

Ik doe graag mee. Ik ben heel benieuwd naar deze auteur en dit boek. Ik verwacht een spannend boek met goed uitgewerkte en getormenteerde karakters.

Corine12
    Bijdrager
    Post count: 66

Ingeschreven, nu maar duimen dat ik mee mag doen. Vorig jaar meegedaan met “Een duister pad” en wil graag weten hoe het verder gaat met Faye van Laar.

justine
    Bijdrager
    Post count: 190

Ingeschreven, alweer ff geleden dat ik mee heb gedaan, dus weer een poging wagen.

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 130

Als fan van Corine Hartman doe ik graag aan deze leesclub mee. Ik heb van : een duister lot” genoten en kwam zojuist tot de ontdekking dat er al een tweede deel was over Faye van Laan. Een zoete wraak. Helaas alleen als ebook en luisterboek dus heb ik het ebook gekocht zodat ik helemaal “ up to date” aan : “ in vrije val” kan beginnen. Dus nu maar hopen dat ik mee mag doen.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 152

Na het lezen van het eerste boek over Faye ben ik wel benieuwd hoe het verder met haar gaat.
    Ik heb me dus ook ingeschreven voor deze leesclub.
    Ik hoop dat ik mee mag doen.

leentje
    Bijdrager
    Post count: 97

Ik heb al een paar boeken van Corine Hartman gelezen en vind ze super ben benieuwd naar deze.

Tira
    Bijdrager
    Post count: 32

ERg benieuwd naar

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.