Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 082: In naam van de vader Inschrijven leesclub In naam van de vader

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #15175 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 82 In naam van de vader van Linda Jansma

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de tweeentachtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  In naam van de vader  van  Linda Jansma.

Het verhaal:  In naam van de vader

Veroorzaakt callgirl Judith de ondergang van de steenrijke familie Van Foreest? Vlak voordat Francis van Foreest het prestigieuze Larense advocatenkantoor van zijn vader overneemt, begaat hij een grote fout die hij voor iedereen verzwijgt.

Zijn vrouw Renée zet het behoud van haar gezin op het spel als ze verliefd wordt op haar zwager, terwijl zoon Ties betrokken raakt bij een grote drugsdeal. Hij dreigt steeds verder af te zakken in de onderwereld totdat hij Judith ontmoet, die in een exclusieve seksclub werkt.

Stevent de familie van Foreest af op de ondergang of zijn ze geraffineerd genoeg om alle schandalen te overleven?

De schrijver: Linda Jansma

Linda Jansma (1967) heeft inmiddels tien thrillers op haar naam staan, waaronder de bestsellers Kwetsbaar enTweestrijd.

Ze is niet alleen een publiekslieveling, ook professionele jury’s zijn gecharmeerd van haar schrijfstijl. Haar boeken stonden onder meer op de longlist van De Gouden Strop en die van de Diamanten Kogel.

Ze won de Schaduwprijs en Schuilplaats werd Beste Vrouwenthriller 2013.

Uitgeverij De Crime Compagnie stelt 10 ePubs.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (In naam van de vader) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 29 juli 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 199

Net ingeschreven voor de leesclub In naam van de vader. Ik verwacht een verhaal vol spanning en intriges, waarin schandalen in de familie in de doofpot gestopt worden.

Gerda
    Bijdrager
    Post count: 74

Heb me gelijk aangemeld voor deze leesclub. Zodra er meldingen in de media over dit boek werden gemaakt was ik getriggerd. Ik moet bekennen dat ik nog niets van Linda heb gelezen maar dit boek/ gegeven fascineert mij. En dan is een leesclub een leuk extraatje, samen lezen en je mening delen is een prima deal. De komende tijd ben ik gewoon thuis dus heb ik alle tijd om actief mee te doen, heerlijk !

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 241

Ik ben fan van de boeken van Linda Jansma, dat wil niet zeggen dat ik alles even goed vind maar de laatste boeken waren toppertjes. Dit boek kwam in vier delen, maar heb ik niet gelezen omdat ik geen kobo abonnement heb, nu deze serie in boekvorm is uitgekomen zou ik het heel graag willen lezen.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 129

Ik heb me ook ingeschreven. Ben heel benieuwd hoe er gelogen en bedrogen wordt in de familie Van Foreest.
    Ik hoop dat ik er bij ben.

maria
    Bijdrager
    Post count: 319

Klinkt als een “zooitje”in een “rijke”vooraanstaande familie waarbij de naam waarschijnlijk op het spel staat en men denk ik kwaadschiks de naam hoog wil houden waardoor er spannende elementen naar voren zullen komen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.