Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 090: IJsengel Inschrijven leesclub IJsengel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2007
    #16418 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 90; IJsengel van Nathalie Pagie

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de negentigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  IJsengel  van  Nathalie Pagie.

Het verhaal:  IJsengel

IJskoude winterthriller van eigen bodem!

Casa Familia won de ThrillZone Award voor Beste Nederlandstalige Thriller 2017.

De brute ontvoering van mediamagnaat Berndt Müller zet heel Zweden op zijn kop. Zijn vrouw en dochters zijn wanhopig en gaan, tegen het advies van de politie in, met de ontvoerders in gesprek. Maar wanneer ze het geëiste losgeld betalen, verandert er niets; Berndt blijft spoorloos.

Als blijkt dat de ontvoerders allen hun eigen redenen hebben voor het misdrijf, slaat de vlam in de pan. Intussen ontdekt een klein meisje dat Berndt wordt vastgehouden op een onbewoond eiland voor de kust van Göteborg. Even lijkt zijn redding nabij, maar dan blijkt dat het meisje net zo gevangen zit als hij…

De pers over de boeken van Nathalie Pagie

Casa Familiais een lekkere ouderwetse avonturenroman in een modern jasje.’ Vrij Nederland
    ‘Overtuigend. De plot zit goed in elkaar, tot en met de allerlaatste verrassende ontknoping.’ De Telegraaf
    ‘Een van de beste Nederlandse thrillerauteurs.’ M.J. Arlidge
    ‘Wat begon als een heerlijk luchtig te -lezen thriller, is door de climax een boek geworden dat indruk maakt. Knap!’ Thrillzone.nl

De schrijver: Nathalie Pagie

Nathalie Pagie (1974) houdt er graag de vaart in. In 2013 debuteerde ze met de eigenzinnige thriller De Toneelclub en een jaar later verscheen haar tweede al: De campusParadijsvogels was er in 2015, de bestseller Casa Familia in 2017 (winnaar ThrillZone Award!) en begin 2018 ziet Rio Grande het licht en nu is er IJsengel.

Datzelfde tempo is voelbaar in Nathalie’s verhalen: die lezen als een trein. Met een vlotte pen, spannende verhaallijnen en personages die onder je huid kruipen, bezorgen haar boeken je een paar heerlijke leesuurtjes.

Nathalie woont met haar man en twee kinderen in Breda

Uitgeverij Boekerij stelt 15 leesexemplaren (ePub en paperback) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (IJsengel) deel wilt nemen…
    • Of je een paperback of ePub leest. (ePub heeft voorkeur uitgever)

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 12 november 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Zohra
    Bijdrager
    Post count: 273

Dit zou een aangename kennismaking met deze auteur kunnen worden.
    Het verhaal spreekt me wel aan .
    De uitleg hierboven roept tenminste veel vragen op.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 295

Ik zou deze ook graag lezen, het lijkt mij een verhaal dat toch origineel is . Anders dan andere boeken hoop ik

Brigitte
    Bijdrager
    Post count: 37

Ik heb mij opgegeven. Ben benieuwd

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 243

Ik heb mij ingeschreven voor leesclub Ijsengel. Ik verwacht een realistisch geschreven misdaadverhaal, waarin je erachter komt waarom Berndt ontvoerd is en wie het kleine meisje is.
    Ik verwacht een lekker vlot lezend verhaal in wintertse sferen.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Graag zou ik me opgeven voor deze leesclub. Ik heb er nog nooit aan deelgenomen, maar eens moet de eerste keer zijn. En ik houd van thrillers lezen, zeker in het najaar, onder een dekentje, op de bank met een kop thee….zalig.

Francis
    Bijdrager
    Post count: 85

Ik heb mij ingeschreven voor IJsengel omdat ik al veel goeie recensies van Nathalie Pagie heb gelezen. Het land waar het zich afspeelt is sowieso al geweldig, het mooie Zweden.

Mijn nieuwsgierigheid is getriggerd. Waarom gaan de ontvoerders hun eigen gang en wie is dat kleine meisje dat eigenlijk net zo gevangen zit? Ik ben er klaar voor om deze ijskoude winterthriller in te duiken.

Linda
    Bijdrager
    Post count: 113

Inmiddels is de tweede druk uit, binnen een maand! Dus de vaste fans zijn vast, net als ik, heel benieuwd naar deze standalone na 3 delen over Tara en Diego.

Vooral de subregels op de kaft “Een ijskoude ontvoering. Een verlaten hotel. De Zweedse winter.” maken mij nieuwsgierig naar de motieven van de drie ontvoerders. En wat doet dat kleine meisje op de kaft, bevrijdt zij Berndt met gevaar voor eigen leven?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.