Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 125: Hoek Inschrijven leesclub Hoek

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1632
    #22457 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 125; Hoek van Donald Nolet

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-vijfentwintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Hoek  van  Donald Nolet.

Het verhaal:  Hoek 

Alexander “Hoek’ Holman leidt een dubbelleven. Hij is een levende legende in de kickbokswereld; als begenadigd trainer heeft hij vele vechters naar de top geleid. Tegelijkertijd is Holman sinds jaar en dag een belangrijke schakel in de criminele organisatie van André Krook, eenvan de laatste godfathers van de Amsterdamse onderwereld.

Holman en Krook zijn bloedgabbers, een verbond dat gesmeed werd in een ver verleden. Die hechte vriendschap komt onder druk te staan als een jonge Syrische vluchteling de boksschool binnenloopt. De jongen is het grootste talent dat hij ooit onder zijn hoede heeft gehad, maar de razendsnelle opmars van zijn nieuwe protegé plaatst ook Holman in het felle licht van de schijnwerpers. Het zorgvuldig bewaarde evenwicht tussen zijn twee levens wankelt. En de gevolgen zijn dodelijk.

Bekijk hier de TRAILER

De schrijver: Donald Nolet

Donald Nolet (1975) studeerde Japanse taal en cultuur in Leiden. Sinds zijn afstuderen werkt hij als copywriter in de reclamewereld. Met zijn debuutthriller  Versleuteld won hij in 2014 de Goudenstrop én de Schaduwprijs voor de beste thriller.

Uitgeverij Cargo stelt 15 leesexemplaren (ePub + paperback) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je het liefst leest; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (Hoek) deel wilt nemen…

Alleen als  alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 22 juli 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    maria
    Bijdrager
    Post count: 325

al een duistere voorkant doet spanning vermoeden in een voor mij apart wereldje van het boksen.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 241

Gaaf, zijn boeken zijn zo goed, ik waag een kans,

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 311

Was de trailer met aan het bekijken en me man was aan het mee kijken, het deed me een beetje aan creed denken om een of andere reden. Me man zei ook direct schat dit lijkt me echt iets voor jou dit boek, zo eentje waarbij je zelf alles en nog wat gaat verzinnen, maar dan verrast zult uitkomen dat het anders komt, dus ik heb geluisterd naar hem en schrijf me daarom ook graag in. Het heeft me nieuwsgierigheid gewekt en om een of andere reden heb ik iets met boxen.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 281

Ik ken de schrijver niet maar ik ben wel heel benieuwd naar dit boek. Zou Holman zijn dubbelleven volhouden?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.