Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 121: Het tuinfeest Inschrijven leesclub Het tuinfeest

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #21783 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 121; Het tuinfeest van Bettie Elias

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-eenentwintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Het tuinfeest  van  Bettie Elias.

BELANGRIJK: Deze leesclub is geselecteerd om opgenomen te worden in landelijk dagblad Het Parool. In verband hiermee wordt de vraag gesteld of je bereid bent deel te nemen aan het interview en dat om die reden je e-mailadres mag doorgegeven worden aan de boekredactie van Het Parool.

Het verhaal:  Het tuinfeest

Voor haar veertigste verjaardag organiseert Cleo een tuinfeest dat perfect moet zijn. Alles zit mee. Het is een zwoele zomeravond en de champagne vloeit rijkelijk. Haar vrienden vermaken zich opperbest met de andere gasten. Tot Laura, de dochter van Tessa en Thomas, spoorloos blijkt. Wanneer het meisje de volgende ochtend dood wordt aangetroffen, wijst alles op een ongeluk.

De vriendengroep zoekt steun bij elkaar. Maar Tessa stelt zich steeds meer vragen over de dood van haar kind. Haar zoektocht zet de vriendschap onder hoogspanning. Wat gebeurde er werkelijk tijdens die fatale nacht? En kun je je vrienden ooit echt kennen?

De schrijver: Bettie Elias

Bettie Elias schreef meer dan dertig jeugdboeken en werd daarvoor meermaals bekroond. Met deze eerste psychologische misdaadroman toont zij opnieuw haar talent voor sterke observaties en levensechte karakters.

Uitgeverij Houtekiet stelt 15 leesexemplaren (paperback of ePub) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je een paperback of ePub leest
    • Of je aan het artikel in Het Parool je medewerking wilt verlenen en daarom instemt dat je e-mailadres aan de boekredactie van Het Parool mag worden verstrekt:
    • Waarom je aan deze leesclub (Het tuinfeest) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 24 juni 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 300

Het verhaal dat beschreven wordt doet me een beetje denken aan de vermissingszaak van Maddie Mccann, het wekt wel mijn nieuwsgierigheid. Ook een heel realistisch verhaal. Als er zo’n zaken in de media voorkomen, ben ik daar altijd heel erg in geïnterseerd, volg ze dan ook op de voet.

Rietje
    Bijdrager
    Post count: 41

Lang niet meer ingeschreven maar nu weer wat tijd voor een leuke leesclub. Het boek lijkt me perfect om te lezen in de zomer. Ik ken deze schrijfster nog niet en ben benieuwd naar haar thrillerdebuut.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 224

Ik wil ook weer graag weer eens mijn kans wagen , een Limburgse auteur…iets naar mijn gading

karanina
    Bijdrager
    Post count: 42

Ik ben ontzettend benieuwd naar dit boek. Vriendschap is altijd een intrigerend onderwerp.

karanina
    Bijdrager
    Post count: 42

Leuk! Ik ga meelezen en het e-book zelfs al ontvangen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.