Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 001 t/m 050 Leesclub 37: Het pakket Inschrijven leesclub Het pakket

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2086

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 37

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de zevenendertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is Het pakket van Sebastian Fitzek.

Het verhaal: Het pakket

De jonge psychiater Emma Stein komt haar huis niet meer uit. Ze is namelijk doodsbang sinds ze werd verkracht in een hotelkamer, en ze herkent in elke man de dader.

Emma was het derde slachtoffer van de psychopaat die in de pers de Kapper genoemd wordt, en zij is de enige die dat heeft overleefd.

Op een dag neemt ze een pakje aan van de postbode, dat voor haar buurman bedoeld is. Maar als het niet wordt opgehaald begint ze zich af te vragen wat er in het pakje zit. En of het niet voor haar bedoeld is…

De schrijver: Sebastian Fitzek

Sebastian Fitzek (Berlijn, 1971) studeerde Rechtswetenschappen en werkt als journalist en schrijver voor radiostations en tv-zenders. Van zijn psychologische thrillers zijn miljoenen exemplaren over de toonbank gegaan in niet minder dan negenentwintig talen.

Het pakket is het veertiende boek van zijn hand

The House of Books (Overamstel Uitgevers) stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je voorkeur hebt voor een paperback of ePub:
    • Waarom je aan deze leesclub (Het pakket) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 19 juni 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Fgoestoh
    Bijdrager
    Aantal berichten: 161

Gedaan. ECHT FAVORIET

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Aantal berichten: 189

Ik ook gedaan!

Ingridje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 35

ik zal eens snel een mailtje sturen

LJ1976
    Bijdrager
    Aantal berichten: 61

Mail gestuurd. Ben benieuwd, vast weer een spannend boek van deze goede schrijver.

I'm a bibliophile.... Relax...., it just means I love books!

Sandra Bakker
    Bijdrager
    Aantal berichten: 41

Ik heb me ingeschreven. Geweldige boeken van Fitzek. Heb uitgekeken naar dit boek, zeer benieuwd!

sillyruns
    Bijdrager
    Aantal berichten: 141

Fitzek! JA! Geen moment getwijfeld. Ik heb me direct ingeschreven. Na het Joshua profiel en Passagier 23 kan ik eigenlijk ook niet anders. Het boek ga ik sowieso lezen. Zou leuk zijn om het in leesclub te bespreken.

Severine
    Bijdrager
    Aantal berichten: 136

Ik heb mij ook ingeschreven. Ik vind Fitzek een super goede auteur. Zijn thrillers zitten psychologisch altijd heel goed in elkaar. Ik ben dus heel benieuwd naar zijn nieuwste boek!

Wilma
    Bijdrager
    Aantal berichten: 225

Ja ik heb me ingeschreven. Ben groot fan van Fitzek, ben benieuwd of hij me opnieuw op het puntje van mijn stoel weet te houden en me te verrassen.

wiets
    Bijdrager
    Aantal berichten: 153

Ik heb me ook ingeschreven. Na het lezen van Passagier 23 ben ik om.
    Spannend tot het eind.
    Ik wil nog wel een Fitzek proberen.

Sylvia ten Hove
    Bijdrager
    Aantal berichten: 23

Ik lees zoveel enthousiaste reacties over deze schrijver dat me erg nieuwsgierig maakt en daarom zou ik ook graag dit boek zou willen lezen. Het zou helemaal leuk zijn om dit samen met anderen in een leesclub te doen!

Zohra
    Bijdrager
    Aantal berichten: 284

Ik heb ook een mailtje gestuurd, hoop dat dit weer een topper is en ik mag lezen

Dini57
    Bijdrager
    Aantal berichten: 364

Ik heb mij ook aangemeld. Enorme fan van Fitzek.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Aantal berichten: 260

Ook aangemeld, zou mijn eerste kennismaking zijn …

kadus
    Bijdrager
    Aantal berichten: 7

Ingeschreven, het zou mijn eerste leesclub zijn en zou het fantastisch vinden te kunnen starten met Fitzek.
    Duimen maar.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.