Home Forums Leesclub 139: Het Londens kwartet Inschrijven leesclub Het Londens kwartet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #24858 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 139; Het Londens kwartet van Wim Belaen

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-negenendertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Het Londens kwartet  van  Wim Belaen.

Het verhaal:  Het Londens kwartet

Nog meer dan Het Venetiaans Concerto is dit een razend spannende thriller die je naar adem doet happen.

Wanneer twee topministers in volle brexit-tijd tegelijkertijd ontvoerd worden, staan de zenuwen hooggespannen in het Verenigd Koninkrijk. Pers en inlichtingendiensten gaan op zoek naar de waarheid, maar staan voor een raadsel. Intussen maakt een geheime organisatie zich klaar om de macht over te nemen. Vier mensen trekken aan de touwtjes en deinzen voor niets of niemand achteruit.

Tegen die achtergrond lanceert de Britse topdiplomaat Lord Percy Ashdown een waanzinnig Europees project, om het recente verlies van zijn dochter te verwerken. Maar is dit kunstproject wel zo onschuldig als het lijkt?

Natalie Silva en haar partner Max Brunelli raken mee verstrikt in het web van leugens en misleiding. Hun relatie komt onder zware druk te staan en hoe meer ze ontrafelen, hoe meer hun eigen leven in gevaar komt.

Kijk uit voor de mensen om je heen. Het Londens Kwartet neemt je mee in een verraderlijk doolhof vol intriges.

De schrijver:  Wim Belaen

Wim Belaen  (Izegem, 9 oktober 1967) is een Belgisch dirigent, klarinettist en sinds 2017 ook auteur. Hij studeerde aan het Koninklijk Conservatorium en haalde eerste prijzen voor notenleer, klarinet, kamermuziek, HaFa-directie en harmonieleer en een Hoger Diploma klarinet en kamermuziek.

Belaen voltooide zijn studies in 1999-2000 met een meestergraad voor klarinet aan Koninklijk Conservatorium, departement van de hogeschool Gent. Orkestervaring verzamelde hij als klarinettist bij onder andere het Symphonisch orkest van de Vlaamse Opera in Gent en Antwerpen, het BRTN-Symfonisch orkest, het Nieuw Vlaams Symfonieorkest, het Orkest van de Koninklijke Muntschouwburg en het Collegium Instrumentale Brugense.

In september 2017 werd ook zijn debuutroman  Het Venetiaans Concerto, een literaire thriller, uitgegeven bij Houtekiet. In december 2017 kreeg het boek zijn tweede druk.

Uitgeverij Houtekiet stelt 15 leesexemplaren (ePubs en paperbacks)  beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (Het Londens kwartet)  deel wilt nemen…

Alleen als  alle  vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 11 november 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone   op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen. 
    Anita
    Bijdrager
    Post count: 33

De schrijver ken ik nog niet, maar ik kijk uit naar een kennismaking. De leesclub belooft interessant te worden: een thema zoals brexit gekoppeld aan misdaad én kunst, die titel … toch wel leuk gevonden. Ik ding graag naar een plaatsje!

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 152

Geïnspireerd door een bezoek aan de opera gisteren, ben ik nieuwsgierig geraakt naar deze auteur die tevens musicus is. Brexitcomplotten doen me nu al watertanden. Zou het nog spannender kunnen dan in het echte leven? En die Lord zit die toevallig ook in het Lagerhuis? Ik ben benieuwd. Ik ben ook benieuwd naar de voorganger

MarjanD
    Bijdrager
    Post count: 8

De schrijver ken ik niet, maar de omschrijving van het boek lijkt me wel een spannend verhaal.
    Ik ben ook heel benieuwd naar de schrijfstijl van een musicus.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.