Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 158: Het jaar van de slang Inschrijven leesclub Het jaar van de slang

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2007
    #27705 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 158; Het jaar van de slang – Hugo Luijten

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-achtenvijftigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Het jaar van de slang van Hugo Luijten.

Het verhaal: Het jaar van de slang

Tijdens een heftige klimaatactie worden Stef Cools en zijn team halsoverkop opgeroepen voor een verdacht overlijden op de leegstaande site van de voormalige autofabriek van General Motors in Antwerpen.

Een man lijkt gestikt door de hitte in zijn eigen auto. Het lijkt op een ongeval, tot er een nieuw lijk opduikt en er een parallel ontstaat tussen de recente klimaatacties en de aard van de moorden…

De schrijver: Hugo Luijten

Hugo Luijten (1969) is historicus en schrijver en woont in Antwerpen. Naast romans schrijft hij regelmatig columns en artikelen voor kranten, vakbladen, online magazines en radioprogramma’s.

Uitgeverij Lannoo stelt 15 leesexemplaren (paperbacks/ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je voorkeur hebt voor een paperback of ePub (geeft geen garantie):
    • Waarom je aan deze leesclub (Het jaar van de slang) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 23 maart 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Anita
    Bijdrager
    Post count: 76

Ik zie dat de inschrijving nog open staat en schrijf me graag in. Wij wonen niet zo ver van de leegstaande site van devoormalige autofabriek General Motors en wanneer ik er voorbij kom geeft het toch nog altijd een steekje in mijn hart te moeten vaststellen dat ook deze activiteit alweer sinds jaren tot het verleden behoort. Ik ken zelfs mensen die er gewerkt hebben. Een crimescène zo dichtbij, in ons Antwerpen, maakt het boek heel interessant. Bovendien is de schrijver historicus. Klimaat en alles wat er mee samenhangt is dan weer heel actueel. Verleden en heden vinden misschien elkaar in dit boek. Het zou zomaar kunnen. Ik ken Hugo Luijten niet, maar het boek houdt zeker een belofte in als er op de cover staat dat het kwaad kruipt waar het niet gaan kan …

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.