Home Forums Leesclub 155: Het Isisgeheim Inschrijven leesclub Het Isisgeheim

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1782
    #27218 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 155; Het Isisgeheim – Jeroen Windmeijer & Jacob Slavenburg 

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-vijfenvijftigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Het Isisgeheim van Jeroen Windmeijer & Jacob Slavenburg.

Het verhaal: Het Isisgeheim

Vechten, vluchten, verstijven… Wat doe jij?

Wanneer het Leidse Rijksmuseum van Oudheden zich opmaakt voor een grootse tentoonstelling over Egypte, doet conservator Arianna een wel heel bijzondere ontdekking in een gouden beeldje van de godin Isis; de Egyptische moedergodin blijkt al eeuwenlang een groot geheim met zich mee te dragen.

Al snel raken Arianna en haar collega Thijs verstrikt in een onzichtbaar netwerk met internationale vertakkingen. Hun pogingen het mysterie te ontrafelen leiden hen naar Oxford, waar duidelijk wordt hoeveel moeite er wordt gedaan om de vondst geheim te houden…

De schrijver: Jeroen WIndmeijer & Jacob Slavenburg

Antropoloog Jeroen Windmeijer (1969) debuteerde in 2015 succesvol met De bekentenissen van Petrus, een thriller waarin Romeinse en Bijbelse geschiedenis verweven worden met de geschiedenis van zijn woonplaats Leiden. De auteur weet feit en fictie op onnavolgbare wijze met elkaar te verbinden. Hij vindt witte vlekken in de Bijbelse en wereldgeschiedenis en kleurt deze op onnavolgbare wijze in. Eerder schreef hij de thrillers De bekentenissen van Petrus, Het Pauluslabyrint en Het Pilgrims Father Complot, die met veel enthousiasme werden ontvangen.
    Windmeijer is leraar godsdienst en maatschappijleer op een middelbare school.

Cultuurhistoricus Jacob Slavenburg schreef boeken over het christendom, esoterische stromingen, mystiek en spiritualiteit.

Uitgeverij HarperCollins Holland stelt 15 paperbacks/ePubs beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je een paperback of ePub als voorkeur hebt (geeft geen garantie):
    • Waarom je aan deze leesclub (Het Isisgeheim) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 02 maart 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Juanita
    Bijdrager
    Post count: 53

Op basis van de cover twijfelde ik om me in te schrijven, ik dacht dat het een echt saai geschiedkundig boek zou zijn. Maar toen ik de korte inhoud las bleek dit totaal niet te zijn waardoor mijn twijfel volledig wegviel. Vraag me niet waarom, maar het boek doet me ook wat denken aan de film Night at the museum. Heel goeie film! Misschien mede daardoor dat ik me ingeschreven heb.

Anneliese de Waal
    Bijdrager
    Post count: 55

Dank je wel dat ik mag deelnemen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.