Home Forums Leesclub 131: Het duistere meer Inschrijven leesclub Het duistere meer

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1487
    #23448 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 131; Het duistere meer van Sarah Bailey

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-eenëndertigtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Het duistere meer  van  Sarah Bailey.

Het verhaal:  Het duistere meer

In een meer wordt het lichaam van een beeldschone, jonge lerares gevonden. De vrouw, Rosalind Ryan, is vermoord en om haar lichaam drijven rode rozen. Om het onderzoek naar deze moord te kunnen leiden verzwijgt rechercheur Gemma Woodstock dat ze het slachtoffer goed kende: ze hebben bij elkaar in de klas gezeten op Smithson High School, dezelfde school waar Ryan lesgaf.

Maar dat is niet het enige wat Gemma probeert achter te houden. Naarmate het onderzoek dieper graaft in het verleden van Rosalind, dreigen er meer geheimen aan het licht te komen. Het meer is de sleutel is tot de oplossing van de moord, maar het is ook in staat om Gemma mee te sleuren, zijn duistere dieptes in.

**** Het duistere meer is het eerste deel van de Gemma Woodstock-serie ****

Het duistere meer is een spannende psychologische politieroman en een duik in de geest van een vrouw die overspoeld wordt door schuldgevoelens.’ – New York Journal of Books

‘Lezers en recensenten hebben Baileys verhaal vergeleken met dat van Paula Hawkins… en Gillian Flynn… Die vergelijking is terecht, veel lof voor deze debutante.’ – Minnesota Star Tribune

‘Door slimme plotwendingen en al te menselijke karakters lees je dit boek in één ruk uit.’ – Lisa Gardner

De schrijver: Sarah Bailey

Sarah Bailey woont in Melbourne, Australië met haar twee jonge zonen.
    Naast het schrijven van boeken, is Sarah een reclamemanager en momenteel de managing partner bij VMLY & R Melbourne.

Uitgeverij Marmer stelt 15 leesexemplaren (paperbacks of ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (Het duistere meeer) deel wilt nemen…

Alleen als  alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!!

• De inschrijving sluit op 16 september 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Op 19 september verschijnt Het duistere meer van Sarah Bailey. Deze internationale bestseller werd bekroond met de Davitt Award en de Ned Kelly Award, twee belangrijke Australische thrillerprijzen. Benieuwd? Download nu alvast de eerste hoofdstukken. De voorpublicatie is beschikbaar in pdf en ePub (klik om te downloaden).

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 71

Lezen vindt ik leuk heb de thrillers ontdekt en het verbaasd me steeds weer,
    Het Duistere Meer schijnt een oplossing te zijn voor de moord , wat komt er allemaal boven drijven , en wat heeft het met Gemma te maken?
    Ik verwacht een spannend verhaal met een onverwachts complot.
    Sarah Bayley heeft al een paar boeken geschreven, heb nog geen boek van haar gelezen, hoop dat ik mee mag doen

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 304

Ook aangemeld voor dit debuut. Lijkt mij wel wat.

Corine12
    Bijdrager
    Post count: 19

Mail gestuurd. Ik ben benieuwd naar dit debuut. Ik wacht rustig af.

Rietje
    Bijdrager
    Post count: 36

Nadat ik de voorpublicatie heb gelezen wil ik heel graag verder lezen.

danielle
    Bijdrager
    Post count: 14

Net de eerste hoofdstukken gelezen. Dit is vel beloven. Leest lekker, spanning begint al gelijk. Dus nu maar even een mailtje sturen ben erg benieuwd naar de rest.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 212

Een veelbelovend debuut , ik heb mijn kans gewaagd.Nu maar duimen.

Anita
    Bijdrager
    Post count: 16

Ik doe graag mee! Een vermoorde leerkracht, een duister meer, spanning wellicht verzekerd!

Linda
    Bijdrager
    Post count: 82

Het leukste van een serie of een aantal boeken met dezelfde hoofdpersonen vind ik dat je een goed beeld van ze krijgt en je steeds meer over ze te weten komt. En ik heb al  begrepen dat ook deel 2, Into the night, in het Nederlands vertaald gaat worden.

bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 32

Ik wil graag aan deze leesclub meedoen, omdat ik altijd te vinden ben voor boeken met een vervolg, series dus! Nieuwe auteurs leren kennen is altijd fijn en wie weet kom ik op deze manier mijn nieuwe favoriete auteur tegen ….

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.