Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 32: Het dossier Inschrijven leesclub Het dossier

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 994
    #6272 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 32

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de tweeëndertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is Het dossier van Anya Niewierra.

Het verhaal: Het dossier

“Berlijn, 9 november 1989, in de nacht dat de Muur valt: de 21 jarige Josta Wolf ontsnapt uit de Stasi gevangenis Hohenschönhausen. Ze zat hier opgesloten, omdat ze verdacht werd van het stelen van het Königstein Dossier. In deze map zaten de documenten die konden bewijzen dat het DDR regime kunst vervalste om deze vervolgens in het Westen te verkopen.

Mechelen, 18 april 2014: de weduwe Josta Bresse overleeft een aanslag op haar leven. Ze ontdekt dat er een relatie is met haar vroegere werk als kunstvervalser. Ze vlucht naar Berlijn, want alleen hier kan ze antwoord vinden op de vraag wie haar destijds heeft verraden. 

Uiteindelijk komt ze oog in oog te staan met de man die haar leven verwoestte. Hij plaatst haar opnieuw voor een gruwelijk dilemma.”  

De schrijver: Anya Niewierra

Anya Niewierra (1964) is algemeen-directeur van de VVV Zuid-Limburg en bestuurslid van de Europese organisatie Necstour. In 2013 debuteerde zij met de thriller Vrij uitzicht, die genomineerd werd voor de Debuutprijs, de Schaduwprijs en voor de Beste Thriller.

Uitgeverij B for Books stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Het dossier) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 15 mei 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    • Aan alle deelnemers aan deze leesclub wordt de kans geboden om een ingelijste afbeelding van de binnencover, vervaardigd door Angeles Nieto, te winnen; link: binnencoverMeer bijzonderheden hierover tijdens de leesclub.
    Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 76

In Zoetermeer heb ik Anya gezien toen ze genomineerd was voor haar debuut. Anya wist daar mijn aandacht te trekken met haar boek en nu is inmiddels haar tweede boek verschenen waar iedereen nog enthousiaster over is. Hopelijk weet ze nog veel juweeltjes te schrijven.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 176

Een thriller waarin het voormalige Oost-Duitsland en kunst verweven zijn, geschreven door een mij onbekende schrijver maar met meerdere nominatie’s. Alle ingrediënten voor een boek wat helemaal aan mijn belangstelling en verwachtingen zou kunnen voldoen.

Marjon van Oostenrijk
    Bijdrager
    Post count: 72

Ik heb haar vorige boek niet gelezen. Maar heb van dit boek goede recensies gelezen. Ben heel benieuwd!
    Ik verwacht dat een spannend,meeslepend verhaal met een verrassend plot.

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Een GEWELDIG geschreven boek. Ik mocht het lezen en recenseren voor B for Books. Voor de liefhebber mijn recensie.
    https://www.hebban.nl/recensies/marjon-over-het-dossier

Axelle
    Bijdrager
    Post count: 161

Enorm nieuwsgierig dus met plezier aangemeld 🙂

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Ook mijn kans gewaagd

Marije Ronteltap
    Bijdrager
    Post count: 21

Ik heb me ook opgegeven. Dit verhaal klinkt erg spannend! Hopelijk zit ik erbij en kunnen we samen heerlijk genieten van deze leesclub.

"Always look on the bright side of life, otherwise it'll be too dark to read"

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 104

Dit is weer zo’n boek dat op mijn TBR lijstje prijkt. Hoe leuk zou het zijn om het in een leesclub te bespreken. Ik heb me dan ook aangemeld. De combinatie van het verscheurde Berlijn en het Berlijn nu samen met een spannend verhaal behoeft weinig aanmoediging om in te schrijven.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 221

Aanrader, ik mocht het boek al lezen en had het 6 sterren gegeven als het kon, dus Inschrijven……

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 241

Ik heb het boek ook al gelezen en het is echt een boek dat je gelezen MOET hebben.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 223

Ook mij aangemeld. Boek staat hoog op de verlanglijst.

mariskavv
    Bijdrager
    Post count: 47

Ik heb me ook aangemeld!

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 172

Ik sluit me aan bij Coenraad en Charlotte! 1 van de beste tot nu toe dit jaar!

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 162

ik ga mee doen, maar heb al een eigen exemplaar. Ik heb een aantal weken geleden mee mogen doen met de leesclub van dit boek op hebban. Ik kan hem iedereen aanraden ik vond het boek fantastisch. maar goed , het lijkt me leuk mee te discussiëren met eigen boek dus.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.