Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 115: Een kans op zes Inschrijven leesclub Een op zes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1408
    #20670 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 115; Een kans op zes van Petra Spark

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-vijftiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Een kans op zes  van  Petra Spark.

Het verhaal:  Een kans op zes 

ZE OVERLEEFDE EEN DRAMA, VEERTIEN JAAR LATER BEGINT ALLES OPNIEUW…

Tijdens een zonovergoten vakantie aan de Côte d’Azur verdwijnt Alexandra’s zevenjarige zoon. Hij wordt nooit teruggevonden. Veertien jaar later ontvangt ze een anonieme brief, iemand lijkt meer te weten… Wanneer ze op een ochtend ontwaakt in een huis aan de Middellandse Zee ontdekt ze een gruwelijke waarheid. Ze zal meemaken wat haar zoon veertien jaar geleden moest doorstaan.

Intussen worden er op het strand van het Franse Hyères lichamen van zevenjarige jongetjes gevonden. Opalen liggen in een kring om hen heen.
    Is Alexandra het slachtoffer van deze ‘opaalmoordenaar’? Of ligt de sleutel tot de waarheid verborgen in het duistere verleden van Hyères?

De schrijver: Petra Spark

Petra Spark (1976) studeerde communicatiewetenschappen aan de KU Leuven. Ze schrijft spannende, meeslepende verhalen en debuteerde in 2017 met de thriller  Artikel 13.
    Steeds weer opnieuw slaagt ze erin om de lezers aan haar boeken gekluisterd te houden.

Uitgeverij Kramat stelt 15 leesexemplaren (paperbacks) beschikbaar

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans.

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Een kans op zes) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 22 april 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Fany Van Hemelen
    Bijdrager
    Post count: 34

Oh dit boek klinkt zo boeiend.. Ik moest me gewoon inschrijven omdat ik heel erg benieuwd ben naar de connectie heden en verleden, de betekenis van de opalen, de psychologische inslag en het waarom en hoe van zeven dode kinderen. De inhoud klinkt ontzettend intrigerend en ik ga graag mee op zoek naar het waarom en hoe van dit vreselijke spel. Stel je voor dat je je kind verloren hebt en dan ook nog eens moet doormaken hoe het einde er kwam. Gruwelijk spannend en een fantastische speurtocht.

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 59

wil mij graag inschrijven voor een kans op zes, ik verwacht een spannend en ook wel aangrijpend verhaal, heb nog niet eerder een boek gelezen van Petra Spark

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 199

Ik heb me ingeschreven voor dit boek van een voor mij tot nu toe onbekende schrijfster.
    Hopelijk mag ik haar nu gaan ontdekken .Dit lijkt me een bijzonder gaaf boek , een moeder die haar kind verliest spreekt heel erg tot de verbeelding.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.