Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 146: Een Noorse winternacht Inschrijven leesclub Een Noorse winternacht

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1783
    #25753 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 146; Een Noorse winternacht van Karen Swan

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-zesenveertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Een Noorse winternacht  van  Karen Swan.

Het verhaal:  Een Noorse winternacht

Bo leidt een leven waar vele anderen van dromen. Samen met haar vriend Zac krijgt ze betaald om te reizen en haar sprankelende avonturen te delen met haar online volgers. De kerstdagen komen eraan en Bo verheugt zich op hun volgende trip: een reis naar de besneeuwde Noorse fjorden, waar ze een paar weken zullen verblijven in een pittoresk landhuis onder het romantische Noorderlicht.

Maar omgeven door de bevroren watervallen en sneeuwwitte bergen komen er scheurtjes in de relatie en drijven er diep verstopte geheimen naar boven. Bo kan de confrontatie met zichzelf niet langer uit de weg: is dit wel wie ze is?

+++++++++++++++ 

Een Noorse winternacht is als een reis; vol romantiek en mysterie, verweven met een historische verhaallijn die zich afspeelt tegen de achtergrond van de pittoreske en mysterieuze Noorse fjorden. Perfect voor lezers van Lucinda Riley.

De verliefde influencers Box Loxley en Zac besluiten de kerstdagen in Noorwegen door te brengen. Hun miljoenen volgers kunnen meegenieten van hun romantische avontuur, maar omgeven door de Noorse bergen en bevroren watervallen ontdekt Bo dat haar hart ergens anders ligt…

Drama, mysterie en hoop, maar ook het echte knusse wintergevoel: je vindt het bij Karen Swan.

De schrijver: Karen Swan

Karen Swan begon haar carrière in de modejournalistiek voordat ze het allemaal opgaf om haar drie kinderen en een puppy op te voeden en haar ambitie om schrijfster te worden na te streven. Ze woont in het bos in Sussex en schrijft haar boeken in een boomhut met uitzicht op de Downs. Haar eerder verschenen boeken: Christmas at Tiffany’sSummer at Tiffany’sThe Perfect PresentChristmas in the Snow, Christmas on Primrose HillThe Paris Secret en The Rome Affair.

Xander Uitgevers stelt 10 leesexemplaren (5 ePubs en 5 paperbacks)  beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (Een Noorse winternacht)  deel wilt nemen…

Alleen als  alle  vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 18 december 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone   op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Corine12
    Bijdrager
    Post count: 53

Ingeschreven voor dit boek. Staat op mijn verlanglijstje. En nu maar hopen dat ik mee mag doen.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 142

Dit boek komt ook op mijn verlanglijst.
    Wordt vast een mooie leesclub.
    Veel plezier alvast.

Sylvia
    Bijdrager
    Post count: 34

Dat klinkt veelbelovend! Na volgende week heb ik lekker 2 weken vakantie en wat zou het heerlijk zijn om met dit boek op de bank te kruipen … met een lekkere kop warme chocolademelk :-). De ideale invulling van mijn vakantie! Ik heb me opgegeven.

justine
    Bijdrager
    Post count: 183

Ik doe graag mee, met een eigen exemplaar

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1783

Ik doe graag mee, met een eigen exemplaar

Zoals altijd: voel je heel welkom @justine

bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 63

Ik wil me heel graag inschrijven voor deze leesclub. Daar ik zelf graag reis ben ik heel benieuwd naar het verhaal van Bo en Zac. Het noorderlicht staat nog op mijn bucketlist en daar er naar de fans van Lucinda Riley wordt verwezen, denk ik dat dit boek in mijn straatje past. Hopelijk mag ik dit boek dit jaar nog van mijn verlanglijstje schrappen.

hans
    Bijdrager
    Post count: 75

Het boek net uitgelezen. Ik ga proberen de leesclub te volgen.

Malika
    Bijdrager
    Post count: 9

Ik ben ook ingeschreven. Ik zou erg graag deelnemen. Keeping my fingers crossed.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.