Home Forums Leesclub 116: Een duister pad Inschrijven leesclub Een duister pad

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1333
    #21201 |

FLITSLEESCLUB 

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 116; Een duister pad van Corine Hartman

Dinsdag 28 mei verschijnt het nieuwe boek Een duister pad van Corine Hartman. De redactie van de ThrillZone leesclub kan en wil niet zo lang wachten en krijgt nu al de gelegenheid voor een leesclub met  de intrigerende Faye van Laar als nieuw hoofdpersonage.
    Dit is het eerste deel van een nieuwe serie rond de intrigerende Faye, een personage dat je direct in je hart sluit.
    Kun of wil je ook niet wachten? Lees dan verder

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-zestiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Een duister pad  van  Corine Hartman.

Het verhaal:  Een duister pad 

Faye van Laar woont al sinds haar vroege jeugd in psychiatrische inrichting Groot Loenen op de Veluwe. Haar vader is er directeur, maar ze is ook patiënt, en samen met een vijftal medepatiënten vormt ze een ongebruikelijke familie.

Nieuw in de familie is Emilie, die aan achtervolgingswaanzin lijdt sinds haar vriend Steven werd vermoord. De daders hebben het nu op haar gemunt, beweert ze. Faye wil haar geloven, ze weet hoe het is met onzekerheden te leven, en probeert te helpen door zelf op onderzoek uit te gaan.

Ze ontmoet rechercheur Simon te Bresser die de zaak evenmin kan laten rusten, ondanks de conclusie dat Steven zelfmoord pleegde onder invloed van antidepressiva. Als Emilie ineens spoorloos verdwijnt, bundelen Faye en Simon hun krachten en ontstaat een onwaarschijnlijk speurdersduo.

De schrijver: Corine Hartman

Corine Hartman (1964) werkte als zelfstandig tekstschrijver en vormgever en heeft inmiddels eenentwintig thrillers op haar naam staan. Hartmans boeken worden geroemd om de keiharde actie en de fascinerende personages. Ze werd diverse malen genomineerd voor De Gouden Strop en won meerdere Crimezone Awards.

Uitgeverij Cargo / De Bezige Bij stelt nu 15 leesexemplaren (prints) beschikbaar, maar alle winnaars ontvangen na het verschijnen van het boek, een door Corine Hartman gesigneerd exemplaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Een duister pad) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 17 mei 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 209

met groen licht heeft deze schrijfster me verrast. Ik ben dan ook heel benieuwd of dit boek even goed is.

justine
    Bijdrager
    Post count: 114

Corine Hartman staat garant voor een goeie thriller.
    Nu een nieuwe hoofdpersoon, dan ben ik heel erg
    nieuwsgierig hoe dit verhaal zich ontwikkeld.

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 25

Laat in de leesclub nu al weten wat je van deze auteurs, boek en leesclub verwacht.
    Voor mij een onbekende auteur, dus laat me verrassen, het boek gaat over een psychiatrische inrichting en dat intrigeert me, zeker gezien de media de laatste tijd. Een leesclub stelt altijd vragen die je laten nadenken!

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 82

Ik heb alle boeken van Corine met veel plezier gelezen.
    Dit boek met de nieuwe hoofdpersoon maakt me erg nieuwsgierig en het zal zeker weer een goede serie worden omdat Corine gewoon érg goed schrijft.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 283

Als fan van Corine Hartman ook een kansje gewaagd en mij aangemeld

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 40

Ook ik heb mij ingeschreven.Vrijwel alle boeken van Corine Hartman heb ik gelezen en met veel plezier.Met name de boeken met Jessica Haider waren subliem.Dolgraag wil ik, na Groen Licht, dit boek ook lezen.

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 68

Ook ik ben een Corine Hartman lezeres…
    Dit nieuwe personage maakt me heel nieuwsgierig!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 247

Ik heb al groen licht gelezen en dat was een goed boek dus ben ik erg benieuwd naar dit boek

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 45

ik heb me ook ingeschreven en heb groen licht ook gelezen wat ik een verassend boek vond ik verwacht van Een duister pad ook een spannend verhaal en een verassend einde

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 112

Hoe fantastisch dat Corine met haar nieuwe boek Een duister pad al meedoet met de leesclub. Het lijkt me super als ik mee mag doen, daar ik grote fan ben van Corine Hartman en ik al haar boeken gelezen heb tot nu toe. Ik kijk al uit naar deze en ben enorm nieuwsgierig naar deze nieuwe hoofdpersoon in een nieuwe serie!

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 133

Natuurlijk probeer ik ook weer een kansje om met Thrillzone Een duister pad te lezen met een leesclub. Ik heb tot nu toe alle boeken van Corine Hartman gelezen, o.a. Groen licht via de leesclub hier.

karanina
    Bijdrager
    Post count: 26

Ingeschreven voor deze leesclub. Ik hou van de schrijfstijl van Corine, zo heerlijk no nonsense. Ik verheug me op de nieuwe serie.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 107

Ooit een boek gelezen van Corine Hartman, goeie beoordeling gegeven – maar de serie was me te gruwelijk.
    Dus lijkt het me heel mooi om nu een eerste boek te lezen van een nieuwe serie. Een interessant personage lijkt me, Faye.
    Ik hoop dat ik mee mag doen met deze leesclub.

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 59

Die nieuwe van Corine Hartman zou ik echt graag lezen.
    Ik las al haar andere boeken al. En vooral van de losse boeken heb ik echt genoten. De Jessica Hayder reeks heb ik ook uit.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.