Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 068: De vrouw in de koelkast Inschrijven leesclub De vrouw in de koelkast

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1333
    #12936 |

+++ Scandinavische thriller ++ Scandinavische thriller ++ Scandinavische thriller +++

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 68 De vrouw in de koelkast van Gunnar Staalesen

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de achtenzestigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: De vrouw in de koelkast van Gunnar Staalesen.

Het verhaal: De vrouw in de koelkast

Varg Veum is privédetective in het Noorse Bergen. Hij heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel, is opportunistisch en anti-autoritair. Als Veum eenmaal aan een opdracht begint, ontdekt hij vaak het ene lijk na het andere, dit tot groot ongenoegen van de politie.  

In Stavanger gaat Varg Veum op zoek naar de offshore-werker Arne Samuelsen. Arne zelf is spoorloos, maar in de koelkast van zijn flat vindt Veum wel een onthoofd vrouwenlijk. Tijdens zijn onderzoek wordt de privédetective geconfron¬teerd met de groeiende macht van de onderwereld, die zijn zoektocht naar Samuelsen probeert te dwarsbomen.

Maar Varg Veum zou Varg Veum niet zijn als hij zich door hen laat tegenhouden…

De schrijver: Gunnar Staalesen

De in Bergen (Noorwegen, 1947) geboren Gunnar Staalesen is een Noorse schrijver. Staalesen heeft een diploma van de Universiteit van Bergen en hij is werkzaam in Den Nationale Scene, het grote theater in Bergen.

Uitgeverij Marmer stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en ePub’s) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (De vrouw in de ijskast) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 02 april 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Severine
    Bijdrager
    Post count: 116

Ziet er leuk uit! Ik ga mij zeker inschrijven voor deze thriller!

Anjavee
    Bijdrager
    Post count: 44

Ik ben een grote fan van scandinavische thrillers! Deze schrijver is mij echter onbekend, dus deze leesclub zou een leuke manier zijn om hem te leren kennen. De korte inhoud doet vermoeden dat het spannend wordt. Dus scandinavisch én spannend, lijkt mij een ideale combinatie voor een goed boek! Ik schrijf me dan ook graag in!

kareltje
    Bijdrager
    Post count: 205

De serie Varg Veum op tv is echt een aanrader, maar de boeken heb ik nog niet gelezen. Dus ik maak graag kans om ook Varg-Veum-leesfan te worden!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.