Home Forums Leesclub 183: De vrouw en de weduwe Inschrijven leesclub De vrouw en de weduwe

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2079

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 183; De vrouw en de weduwe – Christian White

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-drieëntachtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is de thriller: De vrouw en de weduwe van Christian White.

Het verhaal: De vrouw en de weduwe

“Deze meeslepende psychologische thriller maakt indruk met zijn beschrijvingen van de impact van familiegeheimen én met zijn dramatische, onverwachte einde.’ New York Review of Books

Het is winter en griezelig stil op het vakantie-eiland Belport, voor de Australische kust. Slecht nieuws brengt Kate naar dit uitgestorven oord, en haar verdriet wordt met de dag groter als ze meer te weten komt over het geheime leven dat haar man bleek te leiden. 

Abby, als bewoner van het eiland, is gewend aan de stille winters, maar dit jaar wordt haar wereld op zijn kop gezet wanneer ze bewijzen vindt die haar man in een wel heel kwaad daglicht stellen. Niets op dit eiland is wat het lijkt, en pas als de twee vrouwen samenkomen kunnen ze de waarheid ontdekken over de mannen in hun levens…

“Geen lezer zal dit boek teleurgesteld wegleggen, daarvoor zit het domweg te slim in elkaar.’ – **** Algemeen Dagblad over In het niets

De schrijver: Christian White

Christian White is een Australische scenarioschrijver. In 2019 debuteerde hij met de thriller In het niets. Een vroege versie van het manuscript won in 2017 de Victorian Premier’s Literary Award for an Unpublished Manuscript, een prijs die eerder gewonnen werd door Jane Harpers De droogte en door Het Rosie project.

A.W. Bruna Uitgevers stelt 15 leesexemplaren (ePubs en/of  paperback) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; paperback of ePub
    • Waarom je aan deze leesclub (De vrouw en de weduwe) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 19 augustus 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    jekrol
    Bijdrager
    Aantal berichten: 16

Ik doe graag mee aan deze leesclub.
    Het lijkt me leuk om met deze vrouwen en de andere lezers het geheim te ontrafelen. Altijd benieuwd ook om weer nieuwe auteurs te leren kennen.

justine
    Bijdrager
    Aantal berichten: 198

Heb mij zojuist aangemeld, dit spreekt tot de verbeelding de korte inhoud. Smaakt naar meer. Wat is het geheim dat verborgen is. Dus hoop op een mooie leesclup met leuke ervaringen.

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Tineke Spraakman-Visscher
    Bijdrager
    Aantal berichten: 61

Ik heb me ingeschreven. De intro belooft een boeiend boek. Wat verbindt deze vrouwen en welke geheimen spelen er? Interessant om in de leesclub de leeservaringen te delen.

Linda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 116

Ik heb mij net aangemeld, een spannende proloog en twee vrouwen die elkaar ontmoeten op een Australisch eiland, hoe komen hun levens door toedoen van hun mannen bij elkaar? Leuk om dit uit te pluizen met de leesclub.

Linda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 116

Heeft iemand de eerder verschenen thriller “In het niets” van deze schrijver al gelezen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.