Home Forums Leesclub 140: De jachtpartij Inschrijven leesclub De jachtpartij

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #25028 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 140; De jachtpartij van Lucy Foley

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-veertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  De jachtpartij  van  Lucy Foley.

Het verhaal:  De jachtpartij

Oudejaarsavond. Een villa in de Schotse wildernis. Negen oude vrienden checken in, maar één van hen zal de nacht niet overleven

Negen vrienden vieren oudejaarsavond in een idyllische villa in de Schotse Hooglanden. Het lijkt de perfecte plek om hun gehaaste Londense leven achter zich te laten en van elkaars gezelschap te genieten. Het ontbreekt de vrienden aan niets: ze hebben een prachtig uitzicht, een knappend haardvuur, een provisiekast vol eten en liters champagne. Maar wat ze ook hebben is geheimen voor elkaar, langgekoesterde jaloezie en bergen opgekropte woede. Terwijl de sneeuw buiten valt, wordt de spanning in de villa ondraaglijk.

Als de lucht op nieuwjaarsdag opklaart is een van de gasten dood. En één van de anderen is de moordenaar.

Maar wie?

Agatha Christie  meets  Ruth Ware  in deze zenuwslopende thriller waarin je niemand kunt vertrouwen, voor de fans van  Gillian Flynn  en  Paula Hawkins.

De pers en collega-auteurs over  De jachtpartij

“Niet weg te leggen.’  A.J. Finn, bestsellerauteur van  De vrouw in het raam.

“Foley heeft oog voor detail en weet de spanning heel slim op te bouwen.’ The Guardian.

“Een spannend, perfect getimed moordmysterie.’ People.

“Foley weet hoe je een mysterie ontvouwt. Een heerlijk spannend verhaal voor een lange winteravond.’ Publishers Weekly.

“De epische, sfeervolle locatie en realis-tische personages maken dit tot een frisse, -moderne versie van de klassieke whodunit.’ Grazia. 

De schrijver:  Lucy Foley

Lucy Foley  woont in Londen en studeerde Engelse literatuur. Ze werkte enkele jaren als fictie-editeur bij een uitgeverij. Tegenwoordig is ze fulltime schrijver.

Uitgeverij Meulenhoff Boekerij stelt 15 leesexemplaren (ePubs en paperbacks)  beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (De jachtpartij)  deel wilt nemen…

Alleen als  alle  vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 18 november 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone   op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Saskia
    Bijdrager
    Post count: 152

Ik heb me maar snel ingeschreven. Zenuwslopende Agatha Christies zie ik wel zitten. Heerlijk met een kopje thee enzo!

tanja
    Bijdrager
    Post count: 11

Ik wil heel graag meedoen met deze leesgroep omdat ik de auteurs niet ken en deze combi me superspannend lijkt
    Bovendien is het het gengre ik heel graag lees.

MarjanD
    Bijdrager
    Post count: 8

Deze lijkt me erg leuk om te lezen, op de bank in de winter 🙂 Maar na reacties van anderen ben ik zelf ook erg nieuwsgierig of het zo spannend is als men vindt.

Theo van Rijn
    Bijdrager
    Post count: 1

Ik doe graag mee!

danielle
    Bijdrager
    Post count: 19

Ik heb me ook ingeschreven. Ben benieuwd naar de overeenkomsten of verschillen met het boek Liegbeest van Jet van Vuren.

CRusson
    Bijdrager

Ja ik schrijf mij graag in.er is veel promotie rond dit boek, dus je kan hem niet gemist hebben. Staat bovenaan mijn vetlanglijstje. Hoe gaaf niet als ik mee mag doen met de boekenclub.

Steph
    Bijdrager
    Post count: 9

Ik heb me ingeschreven! Als groot thrillerliefhebber met Agatha Christie als een van mijn favoriete auteurs mag ik deze kans niet laten liggen. Ook fans van Ruth Ware worden aangesproken, laat haar nu ook tot mijn favorietenlijst behoren! Hoe zij voor suspense kunnen zorgen is meesterlijk. Grote verwachtingen dus van mijn kant, hopelijk worden ze ingelost.

Stephanie Haenen
    Bijdrager
    Post count: 10

Ik heb me ook ingeschreven. Dit boek is helemaal mijn ding volgens mij en ik heb lange tijd geen leesclub meer meegedaan en wil dit hernemen.

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 199

Ik ben wel benieuwd naar De jachtpartij. Ik ken Lucy Foley niet en kom er graag achter hoe ze schrijft. Ik hoop een thriller (who dunnit) te treffen vol mooie beschrijvingen over de Schotse wildernis en natuurlijk de nodige plottwists.

justine
    Bijdrager
    Post count: 154

Heb mij ingeschreven voor deze jacht, heb veel gehoord over dit boek, dus wil zelf eens kijken
    of het echt zo spannend is.

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

ranata
    Bijdrager
    Post count: 38

Heel benieuwd naar deze, kijk er echt naar uit, dus poging gewaagd

Linda
    Bijdrager
    Post count: 87

Wat een mooie setting; de verlaten en winterse Schotse Hooglanden, een groep vrienden die elkaar al vele jaren kennen maar hoe goed eigenlijk? En vertrouwt iedereen elkaar volledig? Ze vieren elk jaar Oud-en-Nieuw met elkaar, een vaste traditie maar hoe verloopt het dit jaar?

Ik ben benieuwd of binnen de leesclub de discussie op gang gaat komen over wie de dader is…

Ook een mooie trailer gevonden op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=x9ijnq-jNZw

Gerard Veldhuijs
    Bijdrager

Ik ga mij aanmelden. Een moordmysterie in de Schotse Hooglanden…. dit lijkt mij wel wat.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.