Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 123: De fluisterman Inschrijven leesclub De fluisterman van Alex North

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2077

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 123; De fluisterman van Alex North

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-drieëntwintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  De fluisterman  van  Alex North.

Het verhaal:  De fluisterman

Als de deur halfopen staat, hoor je het gefluister vroeg of laat.

De Fluisterman van Alex North is de thrillersensatie van 2019! 

Nog kapot van de dood van zijn vrouw besluit Tom Kennedy met zijn zoon Jake te verhuizen naar het kleine stadje Featherbank om een nieuwe start te maken. Maar Featherbank heeft een duister verleden. Twintig jaar geleden ontvoerde en vermoordde een seriemoordenaar vijf jongens. Tot hij uiteindelijk werd gepakt vreesde iedereen de Fluisterman.

Dat was al heel lang geleden, en een oud misdrijf hoeft natuurlijk niet van invloed te zijn op het leven van Tom en Jake. Maar dan verdwijnt er weer een jongen en begint Jake zich vreemd te gedragen. Hij zegt dat hij gefluister hoort bij zijn raam.  

De Fluisterman van Alex North is een unieke leeservaring die je nog lang zal bijblijven.

De schrijver: Alex North

Alex North is geboren in Leeds en woont er nu ook met zijn vrouw en zoon. Hij studeerde filosofie aan de universiteit van Leeds, en werkte daar op de faculteit sociologie, voordat hij ging schrijven. De Fluisterman is zijn debuutroman en werd direct verkocht aan vijftien landen. De filmrechten zijn verkocht aan de Russo-broers, bekend van The Avengers.

Ambo|Anthos Uitgevers stelt 15 leesexemplaren (ePub + paperback) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je het liefst leest; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (De fluisterman) deel wilt nemen…

Alleen als  alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 08 juli 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Aantal berichten: 362

Seriemoordenaar, rare gebeurtenissen,… Klinken als ingrediënten voor een ideale thriller en dat wordt het nog eens omschreven als de thrillersensatie van 2019. Tuurlijk wil ik deze lezen!

Lena B
    Bijdrager
    Aantal berichten: 116

Ik heb me ingeschreven en wie weet
    Als de deur halfopen staat, hoor je het gefluister vroeg of laat.
    Wie weet gaat de deur voor mij helemaal open en kom ik te weten waar dit gefluister over gaat.
    😀😉

Lena B
    Bijdrager
    Aantal berichten: 116

Seriemoordenaar, rare gebeurtenissen,… Klinken als ingrediënten voor een ideale thriller en dat wordt het nog eens omschreven als de thrillersensatie van 2019. Tuurlijk wil ik deze lezen!

oh Lizzie.
    Zou het niet leuk zijn….samen in een leesclub en samen ontdekken waarover wordt gefluisterd.

Lizzie
    Bijdrager
    Aantal berichten: 362

Zou idd leuk zijn Lena, nog nooit samen een leesclub gehad e?

oh Lizzie.
    Zou het niet leuk zijn….samen in een leesclub en samen ontdekken waarover wordt gefluisterd.

maryam
    Bijdrager
    Aantal berichten: 260

Hoe lokt de fluisteraar de jongens en hoe gaat Tom zijn zoon beschermen?
    Ik ben getriggerd bij woorden als “de thrillersensatie” en bijzondere leeservaring.

moedrie
    Bijdrager
    Aantal berichten: 83

heb me ingeschreven

De Fluisterman de thrillersensatie van 2019 klinkt goed, ook de inleiding maakt mij nieuwsgierig, er staat lezen op eigen risico , wil het risico wel wagen, wie is de Fluisterman en wat heeft het met de jongens te maken? is Jake de Fluisterman wordt hem dingen ingefluisterd, ik wil wel het risico nemen of ik dan mijn deur nog open durft te laten staan weet ik nog niet.

Anjavee
    Bijdrager
    Aantal berichten: 72

Ik doe graag mee aan deze leesclub met mijn eigen exemplaar!

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2077

Ik doe graag mee aan deze leesclub met mijn eigen exemplaar!

Helemaal goed, altijd welkom @anjavee

Corine12
    Bijdrager
    Aantal berichten: 78

Ik heb me ingeschreven. Het lijkt me een zeer spannend boek.

bonkikong
    Bijdrager
    Aantal berichten: 73

Ik heb me ook ingeschreven. Nadat ik de achterflap heb gelezen, is mijn nieuwsgierigheid echt gewekt. Nu maar duimen dat ik tot de gelukkigen mag behoren.

Marjolein Schrage
    Bijdrager
    Aantal berichten: 15

Spannend, ik hoop ook mee te doen. Ik wil al even dit boek lezen, maar durf stiekem niet te beginnen… (daarna schijnt gefluister niet meer hetzelfde te zijn…)

vick
    Bijdrager
    Aantal berichten: 41

Het boek staat op mijn ‘to read list’. Deze boekenclub zou het boek helemaal naar de eerste plaats van mijn lijst verschuiven 😉

Kristel
    Bijdrager
    Aantal berichten: 77

Heb me ook ingeschreven, graag wil ik zelf ontdekken of het inderdaad een unieke leeservaring is zoals jullie zeggen. Hij stond trouwens al een tijdje op mijn lijstje dus dat komt goed uit. Ook wil ik te weten komen wat die prachtige cover betekent in het verhaal.
    Alvast succes iedereen.

Saskia
    Bijdrager
    Aantal berichten: 197

Klinkt een beetje als It. Kinderen die verdwijnen. Geheimzinnige dingen zoals fluisteringen. Wat is er aan de hand. De clown is al geconfisqueerd door Stephen King. Ben benieuwd wat debuutschrijver Alex North uit zijn hoge hoed tovert

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.