Home Forums Leesclub 120: De andere vrouw Inschrijven leesclub De andere vrouw

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1375
    #21643 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 120; De andere vrouw van Daniel Silva

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-twintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  De andere vrouw  van  Daniel Silva.

Het verhaal:  De andere vrouw

In een geïsoleerd dorpje in Zuid-Spanje schrijft een mysterieuze Franse vrouw haar memoires.
    Het is het verhaal van de man die ze ooit liefhad in Beiroet, en het kind dat bij haar is weggehaald wegens landverraad. De vrouw bewaart een van de grootste geheimen van het Kremlin. Lang geleden heeft de KGB een mol geïnfiltreerd in het hart van het Westen. En die staat nu op het punt de macht te grijpen…

Slechts één man kan de zaak oplossen: Gabriel Allon, de legendarische kunstrestaurateur en meesterspion. Zijn zoektocht naar de waarheid leidt hem van het grootste verraad van de twintigste eeuw naar de oevers van de Potomacrivier bij Washington D.C.

Kan hij op tijd de wereld redden?

De schrijver: Daniel Silva 

Daniel Silva  is de auteur van vele bestsellers, die in meer dan dertig landen worden uitgegeven. Hij is verbonden aan de United States Holocaust Memorial Council. Met zijn vrouw, CNN-correspondente Jamie Gangel, en hun twee kinderen woont hij in Florida.

Uitgeverij HarperCollins Holland stelt 15 leesexemplaren (paperback of ePub) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je het liefst leest; paperback of ePub:
    • Waarom je aan deze leesclub (De andere vrouw) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 17 juni 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 232

Lijkt me helemaal het soort thriller waar ik fan van ben.

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 55

heb me ingeschreven

ben niet bekend met de schrijver Daniel Silva

het verhaal maakt mij nieuwsgierig,  en denk dat het weggenomen kind er mee te maken heeft , wat is het geheim wat de vrouw heeft bewaard, en wat kan Gabriel Allon vinden ?

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 170

Ik zag dat De andere vrouw het 18e deel is van de Gabriel Allon serie. En ik heb nog nooit een boek van Daniel Silva gelezen. Ik ben wel benieuwd naar zijn schrijfstijl. Ik denk dat het een verhaal is, waarin het nodige gebeurd en veel vaart in zit. Ben benieuwd.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 218

Ik ben fan van Daniël Silva!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 252

Goede schrijver en ik ben benieuwd naar dit boek

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.