Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 091: Bangkok blues Inschrijven leesclub Bangkok blues

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1961
    #16563 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 91; Bangkok blues van Chris Bossers

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de eenennegentigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Bangkok blues  van  Chris Bossers.

Het verhaal:  Bangkok blues

Commissaris Willy Vercammen neemt je mee naar een gore onderwereld van een grootstad waar alles mogelijk is en niets is wat het lijkt…

Een Mexicaans drugskartel ontketent een meedogenloze oorlog tegen een Antwerpse bende die ladingen coke heeft gestolen. Daarbij loopt een douanier in het vizier die geholpen heeft de drugs te doen verdwijnen. De corrupte Commissaris Willy Vercammen wordt met het onderzoek naar ‘de opruiming door de Mexicanen’ belast.

Dit leidt hem naar Bangkok, waar hij belandt in de gore onderwereld van een grootstad waar alles mogelijk is en niets is wat het lijkt…

De schrijver:Chris Bossers

Chris Bossers is afkomstig van Antwerpen, waar hij werkt als partner in een advocatenkantoor dat vooral actief is in het ondernemingsrecht. Hij schreef eerst voor film en tv, maar richtte zich dan op harde misdaadverhalen.

Zijn boeken zijn altijd gebaseerd op ware feiten, maar dan met fictieve personages. Bangkok blues is zijn vierde thriller met als hoofdpersoon de corrupte Commissaris Willy Vercammen.

Uitgeverij Kramat stelt 15 leesexemplaren (paperbacks) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Bangkok blues) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 19 november 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 348

Een schrijver uit eigen land ontdekken. Altijd leuk.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 292

Een schrijver uit eigen land ontdekken. Altijd leuk.

Vind ik ook en dan nog met een personage die terug komt in enkele verhalen, ik ben echt benieuwd

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 243

Ik ken Chris Bossers niet en ben wel nieuwsgierig naar zijn schrijfstijl. Ik verwacht een vlot, filmisch geschreven verhaal met onverwachte plotwisselingen. En verder een gezellige leesclub waarin je respect hebt voor elkaars meningen.

bjornlegranse
    Bijdrager
    Post count: 31

Ik ken Chris Bossers niet en ben wel nieuwsgierig naar zijn schrijfstijl. Ik verwacht een vlot, filmisch geschreven verhaal met onverwachte plotwisselingen. En verder een gezellige leesclub waarin je respect hebt voor elkaars meningen.

De kaft zou inderdaad ook zo een filmposter kunnen zijn. Ik ben ook erg benieuwd…

maria
    Bijdrager
    Post count: 373

klinkt als een vrij hard verhaal in de onderwereld.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.