Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 170: In vrije val In vrije val, Tijdens het lezen

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 99

Dit is mijn eerste boek in de Faye Van Laar serie. Het duurde even eer ik in het verhaal zat. Soms had ik niet door wie er aan het praten was, moest ik even hernemen.
    Ik ben geen spellingfouten of opmerkelijke citaten tegengekomen.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Aantal berichten: 131

Ik ben nog geen opmerkelijke citaten of spelfouten tegengekomen.
    Het boek leest weer vlot. Ik heb de andere delen van deze serie ook gelezen en zat vlot in het verhaal.
    Ook ik keek op van het futuristische denken.
    Ik vond dat gedeelte over Simon nogal heftig ( tot nu toe). Het bevordert mijn nachtrust niet ….
    De cryptogrammen vind ik geweldig.

MissyP
    Bijdrager
    Aantal berichten: 170

P226 quote van Julius
    “Natuurlijk moetende alert zijn op het risico van zoveel moois resultaten, de wetenschap in vrije val Is levensgevaarlijk, ethiek moet hoog op de agenda staan.”
    Dit verklaart de titel van het boek 😀

wiets
    Bijdrager
    Aantal berichten: 153

Ben nu het boek voor de tweede keer aan het lezen… kijken of ‘t klopt dat ik wat kritisch ben;)

Sijbout
    Bijdrager
    Aantal berichten: 37

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Tot nu toe, ik ben nu halverwege het boek, ben ik nog geen opmerkelijke citaten tegengekomen.
    2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    De verhaallijn ontwikkelt zich zeker niet zoals ik het verwacht had. Ik verwachte een in of meer simpel thriller
    verhaal maar dat is zeker niet het geval. Ik ben, tot nu toe, uitermate verrast door de ontwikkeling van het
    verhaal!
    3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van
    het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet
    op prijs gesteld.
    Tot nu toe ben ik spelfouten tegengekomen.
    4. Voorkom het plaatsen van spoilers. Spoilers zijn stukken tekst over een boek waarin teveel van de verhaallijn wordt
    weggegeven. Niet doen! Dit wordt door je collega lezers niet op prijs gesteld!
    Hopelijk niet gedaan.

Dini57
    Bijdrager
    Aantal berichten: 364

Ik ben net begonnen. Ik heb eerst deel 1 gelezen en dat is wel aan te raden. Ik had wat moeite om in het verhaal van Een duister pad te komen. Nu heb ik dat dus niet. Je kent de personages al.

Dini57
    Bijdrager
    Aantal berichten: 364

Pagina 305 het woordje ik moet tussen Zo wil ook zijn. Verder geen taalfouten tegengekomen.

Kristelwerkx
    Bijdrager
    Aantal berichten: 23

Deel 1 heb ik niet gelezen en soms voelt het wel alsof je een stukje mist. Maar echt over vallen doe je niet.
    Ook vond ik de puzzel wel zeer goed gevonden.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.