Home Forums Leesclub 170: In vrije val In vrije val, Na het lezen #1

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 358

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?

Ja met name Fay en Lisa vind ik evolueren. Lisa die steeds meer durft en Fay die ook ondanks haar stoornis zelfverzekerder wordt.

Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?

Fay, misschien omdat het vanuit Fay in de ik-vorm geschreven is en zij meer bij je binnenkomt. In deel 1 moest ik nog erg wennen aan haar.

Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?
    Nee.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 358

Nu is mijn tweede gedeelte ineens weg.
    Opnieuw dan.

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?

Het past zeker bij dit verhaal over belevenissen van bewoners van een psychiatrische inrichting.

Kun je de schrijfstijl van Corine Hartman specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d.

Mooie schrijfstijl en ook filmisch. Ik zie dit zo voor mij als mogelijke tv-serie.

In vrije val is het tweede deel met Faye van Laar in de hoofdrol, ga je na het lezen van In vrije val het eerste deel Een duister pad en haar andere boeken ook lezen?

Deel 1 las ik al en ik vind dat eigenlijk wel een must om dat te lezen voor je met deel 2 begint.
    Ik moest ook even wennen aan deze reeks. Nu ga ik zeker deel 3 lezen en verder wat deze auteur nog voor ons in petto heeft.
    Ik las al veel boeken van haar want ik vind het een van de beste auteurs die wij hebben.

Kristelwerkx
    Bijdrager
    Post count: 19

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe? ja, je leert gaandeweg meer over hun achtergrond.
    Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn? neen

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom? Ja, het is vertellend, dat is wel gepast.
    Kun je de schrijfstijl van Corine Hartman specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d.

In vrije val is het tweede deel met Faye van Laar in de hoofdrol, ga je na het lezen van In vrije val het eerste deel Een duister pad en haar andere boeken ook lezen? Neen.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.