3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 245

Spanning: 9 punten, omdat er door het gehele boek een onderhuidse spanning voelbaar is.

Plot: 10 punten, omdat deze rustig wordt opgebouwd, meerdere wendingen heeft en uiteindelijk eindigt op een toch nog onverwachtse manier.

Leesplezier: 10 punten, omdat ik moeite had het boek weg te leggen. Je wordt het verhaal ingetrokken en vastgehouden.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat er vanuit verschillende personages wordt verteld kun je je heel goed inleven.

Originaliteit: 9 punten, omdat het alles heeft om geloofwaardig te zijn.

Psychologie: 10 punten, omdat ik me met elk personage kon identificeren, ik kon me zeer goed inleven in elk.

Gemiddelde beoordeling: 9,7 punten

astrid1961
    Bijdrager
    Aantal berichten: 5

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:
    Spanning: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Plot: 0 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Leesplezier: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Schrijfstijl: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Originaliteit: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Psychologie: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.

Gemiddelde beoordeling: 3 punten
    Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2084

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:
    Spanning: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Plot: 0 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Leesplezier: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Schrijfstijl: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Originaliteit: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.
    Psychologie: 3 punten, omdat boek niet uitgelezen vond het persoonlijk tegenvallen.

Gemiddelde beoordeling: 3 punten
    Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

@astrid1961
    , als je een boek niet uitleest en voortijdig weglegt lijkt het me niet gepast daar een beoordeling over te geven. Deze wordt dus niet meegenomen in de gemiddelde beoordeling van het boek

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.