Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 082: In naam van de vader In naam van de vader, Voor het lezen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #15339 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

biancam73
    Bijdrager
    Post count: 25

Cover: Vind het niet de meest sprekende cover, kan alle kanten op van roman tot thriller, tot ……

Auteur: Nog nooit iets gelezen van haar, wel veel goeds over gehoord, ben benieuwd

Verwachting: Ik hoop dat het een boek is wat lekker vlot weg leest, veel goeds over gehoord, ben benieuwd

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 299

Cover: Niet echt een cover voor een thriller en erg veel tekst. Als je in een boekwinkel allerlei boeken bij elkaar ziet liggen, een thriller zoekt en Linda Jansma niet kent, denk ik dat je hem over het hoofd ziet.

Auteur: ik laat me graag verrassen, want ik heb nog nooit iets van haar gelezen. Wel goede berichten over haar boeken gehoord en gelezen.

Verwachting: een spannende thriller met hopelijk veel plotwendingen, waardoor ik op het verkeerde been gezet word.

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 166

Cover: niet echt een kleurrijke voorkant. Je kijkt door een raam naar een jonge vrouw op bed. De titel beslaat 1/3e van de foto evenals de naam van de auteur en door wie het is uitgebracht. De tekst Moord, liefde & wraak roept vragen op, zit er nog een godsdienstig tintje aan?

Auteur: ik ken haar boeken niet maar ik heb veel gelezen over deze auteur en dit boek.
    Het stond in mijn “nog te lezen-lijst”.

Verwachting: ik verwacht een superspannend boek en ik vraag me af of er een godsdienstig tintje in zit. Ik heb hoge verwachtingen met name door de vele interviews en goede recensies.

Gerda
    Bijdrager
    Post count: 74

De cover zegt me eigenlijk niet veel, een vrouw die je door een raam op een bed ziet zitten…..wordt ze in de gaten gehouden, en waarom ? De tekst erbij “moet” het waarschjnljk spannend maken. Ik denk dat als je nog niets over dit boek in de media heb gehoord je hem niet gelijk op zal pakken.
    Ik heb nog niets van Linda gelezen, maar haar naam stond wel op mijn “nog te lezen” lijst.
    Ik verwacht in een vlot lezend,spannend boek te gaan beginnen, hopenlijk niet (te) godsdienstig want dat doet de titel namelijk wel vermoeden. Maar omdat ik al zoveel over dit boek heb gehoord zijn mijn verwachtingen wel hoog !

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 177

De cover
    Niet direct een cover, waar je in eerste instantie denkt bij een thriller, meer bij een familieroman . Als je de beschrijving leest waar het verhaal over gaat, familie, geheimen, misbruik enz, dan zou je de cover kunnen zien als iemand die stiekem naar de vrouw loert en dan past hij weer wel.

Ik heb al eerder wat van Linda gelezen. Ik verwacht een vlot lezend, spannend verhaal.
    Begreep dat het anders was dan voorgaande boeken en in dat kader verwacht ik een roman vol intriges en geheimen. Benieuwd of de titel,de lading ook dekt.

Christy
    Bijdrager
    Post count: 59

De titel doet me denken aan het welbekende gebed. De achtergrondfoto echter aan een crime passionele wellicht. Ik word dus wat in verwarring gebracht. Ik ben erg benieuwd naar dit boek, ken de schrijfster niet maar de lovende recensies scheppen hoge verwachtingen. Ik houd van “snelle” boeken met mooie wendingen dus daar hoop ik op.

ovar
    Bijdrager
    Post count: 81

Cover: Het is best een mooie cover. Mij is voorlopig niet duidelijk wat de afbeelding moet inhouden cq. wat de relatie tot het verhaal is. Maar dat heb ik nog niet gelezen, dus wie weet wordt het me later duidelijk.

Auteur: Ik heb vrijwel alle boeken van Linda Jansma gelezen. Ik vind het een van de betere Nederlandse crime schrijfsters.

Verwachting: Ik verwacht een ‘Linda Jansma”-boek, dus er gebeurt veel en het is spannend.

chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 93

Cover: Nou ja cover, ik heb gekeken of ik alle info kon vinden die op een gewone kaft zal kunnen vinden. En dat is makkelijker dan bij andere epubs die ik heb gelezen.

Ook fijn vind ik dat er een duidelijke hoofdstuk indeling is zodat ik makkelijker kan terugzoeken.

Auteur : Hoop stiekum dat ze achter de schermen deze leesclub gaat volgen. Is een super leuk mens!

Verwachting: Gewoon een super boek,en een pageturner waarbij ik op het verkeerde been wordt gezet.

justine
    Bijdrager
    Post count: 154

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Ik vind de cover wel mooi, daar is over nagedacht.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Zoals gewoonlijk goeie spanning

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boe
    Ik verwacht een spannend boek met een mooi uitgewerkte verhaallijn

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 68

De cover is aansprekend, niet echt duidelijk wat de bedoeling is er van. Het kan alle kanten op. De titel lijkt iets godsdienstigs te hebben. Maar het kan ook toevallig passend zijn omdat iemand iets ‘in de naam van de vader’ moet doen. Ik vind de titel aansprekend.

Ik heb veel over deze auteur gehoord! Maar nog nooit iets van haar gelezen. Dit gaat nu de eerste keer zijn en mijn verwachtingen zijn hoog!

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?
    Ik verwacht veel en indringende spanning, veel onderhuidse spanning en psychologisch sterk verhaal.

Sabrina
    Bijdrager
    Post count: 129

Zojuist alles beantwoord van de vorige leesclub “De oorkonde” en nu kunnen we starten met lezen en met deze leesclub.
    Ik vind het eigenlijk niet zo’n mooie cover, kan eigenlijk alles zijn van boek…

Nog niets gelezen van deze auteur, dus ik ben benieuwd.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?
    Ik hoop dat het verhaal vlot te lezen is. Hopelijk ook voldoende spanning!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.