Home Forums Leesclub 162: In de donkere nacht In de donkere nacht, Voor het lezen

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 179

Ik lees de epub en daar is de cover zwart/wit.
    Toch zie ik wel dat de tekst in hoofdletters en de kleur wit goed opvallen en mooi met schaduwen erin.
    Dan het water, een rivier met een stad op de achtergrond.
    Ik zou deze wel oppakken om te gaan lezen.

De auteur
    Ik heb bewust vooraf nog deel 1 gelezen en heb er enorm van genoten. Ik kende haar nog niet.
    Mijn verwachting is nu wel, dat deze net zo goed moet zijn als deel 1. Ik verwacht wederom een spannend verhaal!

Annette Overvoorde
    Bijdrager
    Post count: 98

Voor het lezen :

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    De cover doet spannend aan, en geeft al zeker wat spanning weer. De titel valt goed op. Het is een eyecatcher.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Gezien ik de boeken van Jane Harper erg goed vindt, en deze ook Australische is, verwacht ik er veel van. Een heerlijk spannend boek, dat je op het punt je van je stoel zal laten zitten.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik verwacht veel spanning en speurwerk, op zoek naar een dader en goede verklaring voor de het gebeuren. Het is een dik boek, dus enige plottwisten mogen er dan zeker in terecht komen. Met een zeer spannend einde.

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 139

Cover: Ik vind de cover heel erg mooi. Het boek zou me zeker opvallen in een winkel. De combinatie van de kleur en het lettertype spreekt me heel erg aan!

Auteur: Ik heb haar vorige boek in deze serie ook gelezen dus ben bekend mey de auteur. Wat ik me kan herinneren van het vorige boek is dat haar schrijfstijl wat traag is en dat het boek niet zo snel las.

Verwachting: ik verwacht weer een goed verhaal met een mix tussen werk en privéleven van Gemma. Ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat met haar. Het vorige boek mistte wel wat spanning voor een thriller en ik hoop dat dit boek wat meer spanning heeft.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.