2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 56

spanning: ..8 punten, omdat ….het toch wel spannend was
    Plot: ..9 punten, omdat …het goed ineengestoken was en dat het niet direct duidelijk werd wie de dader was
    Leesplezier: ..8 punten, omdat …het in het begin nogal traag ging.
    Schrijfstijl: ..8 punten, omdat ….heel begrijpelijk geschreven , zonder ingewikkelde woorden
    Originaliteit: ..8 punten, omdat ….het een ongewone setting heeft
    Psychologie: ..8 punten, omdat ….ook al ben je gescheiden en laat je je kind achter bij je partner en door grote afstand gescheiden, het toch goed kan verlopen

Totaal:8.16

Annette Overvoorde
    Bijdrager
    Post count: 100

Spanning: .6 punten, omdat ik het gemiddeld spannend vond. Er zijn geen echte spanningspieken. Het blijft wat vlak. En voorspelbaar.

Plot: 3 punten, omdat het spannend begint, daarna inzakt. Door vele dialogen en veel details verzandt het verhaal. Als lezer maak je verbindingen die juist blijken te zijn. De weg naar de finish is daardoor extra lang.

Leesplezier: 7 punten, omdat alles bij elkaar het een fijn boek is om te lezen. Ondanks de mistig lange stukken.

Schrijfstijl: .7 punten, omdat het verhaal prima wegleest. De ik-stijl eest goed en daardoor kom je dichter bij Gemma als karakter. Ze mag wat mondiger zijn.

Originaliteit: ..6 punten, omdat er meer politiethrillers zijn, maar met meer spanning.

Psychologie: .6 punten, omdat personages worden goed beschreven, maar geen hoogvliegers zijn. Er gebeurt niet iets bijzonders. Als je veellezer bent van thrillers, mag er bij Gemma iets meer vibe en actie komen.

Gemiddeld: 6 -prima thriller. Mijn nieuwsgierigheid is niet gewekt voor andere delen. Naarmate het verhaal vorderde was het makkelijk bij te houden, maar de zoektocht naar de dader was erg lang. Daardoor zakte bij mij de aandacht. En dat is heel erg jammer. Het boek heeft veel in zich, maar mag meer uitschieters tonen. Of plottwisten.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.