15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1950
    #16571 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 132

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    ik ontving een e-pub de buitenzijde is dan nooit goed te beoordelen. Snel even op wat sites gekeken en ik vind de kleur van het boek ijzig, dat past dus wel goed bij de titel.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik ken deze auteur niet, weet dat ze al meerdere boeken schreef en Nederlandse is. Zowel haar naam als de setting van het boek doen anders vermoeden.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek? Een spannend verhaal met een mooie ontknoping.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

De cover spreekt me wel aan. Koud, winters, maar hij doet me nie5 echt vermoeden dat het om een thriller gaat.

Auteur: voorsat ik me aanmelde bij deze leesclub had ik nog nooit van deze auteur gehoord. Wel even wat opzoekingswerk verricht, en besloten om haar debuut “de toneelclub” alvast te lezen.

Verwachtingen: Spanning, onverwachte plotwendingen en een onverwacht einde.

Gerda
    Bijdrager
    Post count: 95

Mijn mening over de cover : snel op internet bekeken want dat is toch het nadeel van een epub…..Mijn eerste indruk is dat het ook een kinderboek zou kunnen zijn. Een meisje dat op een sneeuwvlakte rondloopt, en de titel klinkt ook niet als een thriller. Maar als ik dan de tekst lees vind ik de cover juist bedrieglijk en twijfel ik aan wat ik kan gaan verwachten.
    De auteur ken ik niet, heb wel al veel ,goeds, over haar gelezen.
    Mijn verwachtingen zijn dus eigenlijk wel hoog, ik verwacht een erg goed boek te gaan lezen !

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 200

De cover vind ik heel mooi. Hij ziet er winters uit wat alvast bij de titel past.

Ik heb nog niks gelezen maar wel al supergoede commentaren gehoord dus ik verwacht wel een goed boek.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik verwacht een vlotte en spannende thriller. En hoewel een nederlandse schrijver, speelt het zich in Zweden af. Benieuwd of hij vergelijkbaar is met Scandinavische thrillers.

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Post count: 121

Cover: Ik vind de cover tof! Ik hou van de winterse look en het doet mij denken aan mijn eigen jeugd toen er nog echte winters waren 😉 Het dorpje in de verte, het meisje, de vallende sneeuwvlokjes, het gekozen lettertype en de kleuren voor de titel en overige tekst.. alles complimenteert de cover en valt samen als geheel. Ook op de zij en achterkant. Ik zou zeker het boek oppakken in de winkel om aan een nadere inspectie te onderwerpen.

Auteur: Ik als eens eerder een boek van Nathalie gelezen en daar heb ik toen volop van genoten. Haar schrijfstijl vond ik toen zeer vlot en gemakkelijk lezen dus dat verwacht ik ook wel van dit boek.

Verwachting: Als ik de flaptekst lees verwacht ik net als met haar vorige boek een avontuurlijk spannend verhaal, beetje televisieserie achtig dus met vaart. Verder geen verwachtingen nog over het inhoudelijke gedeelte.

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 211

Cover: helaas kon ik de achterkant niet vinden op internet. De cover is zeer mooi, het lichtblauw doet ijzig aan. Een rennend meisje in de sneeuw en op de achtergrond bomen en een dorpje?

Auteur: ik heb pas 1 ander boek van Nathalie Pagie gelezen maar dat was een zomerthriller. Ik ben benieuwd of zij het ijskoude dat de cover uitstraalt ook kan uitstralen met het verhaal.

Verwachting: ik verwacht een hoop spanning en ik hoop dat ik verrast zal worden qua plot.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 346

De cover heeft me een winter gevoel en vind ik mooi, maar niet echt voor een thriller. Het heeft me eerder een gelukkig gevoel.

Heb nog nooit een boek van Nathalie gelezen, wel al heel veel positief over haar gelezen. Ik verwacht dan ook een vlotte schrijfstijl.

Een boek die moeilijk weg te leggen is, een spannende thriller.

Eveline Kleijn
    Bijdrager
    Post count: 52

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Mooie ijzige cover.
    Waarom loopt daar een meisje alleen op de ijsvlakte zo ver van het dorp?
    Ik zou hem zeker hebben gekocht na het lezen van de achterflap.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik had wel al van haar gehoord maar nog niks van haar gelezen.
    Ze stond wel al op mijn lijstje van auteurs die ik wilde ontdekken

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik verwacht een een spannend verhaal wat me gelijk vastgrijpt en niet meer loslaat.

Q

Marije Ronteltap
    Bijdrager
    Post count: 81

Ik heb de ePUB, maar heb het boek wel ‘live’ gezien. Een hele mooie cover met een ijzig tafereel. Verder zien we een meisje. Wie is ze en wat doet ze op deze onherbergzame plek?
    Ik heb alle boeken van Nathalie gelezen over Tara en Diego (Paradijsvogels, Casa Familia en Rio Grande), dus ben erg benieuwd of ik deze beide personen ga missen in dit verhaal. En of het ook zo spannend is als de andere. Nathalie is goed in het beschrijven van personages en hun gedragingen en karakter. Ik hoop dat de mensen die we hier leren kennen ons net zo meenemen in het verhaal.

"Always look on the bright side of life, otherwise it'll be too dark to read"

justine
    Bijdrager
    Post count: 190

Ik vind de cover prachtig, niet teveel poes pas gewoon mooi en ook een soort van stil

Heb al veel over haar gehoord dat ze goed schrijft, de eerste boeken minder
    zijn dus ik ben echt heel benieuwd of haar boeken echt zo mooi zijn.

Een mooi geschreven, en ook een spannend verhaal wat je raakt

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 346

Na wat problemen met mijn e-reader het boek erop gezet gekregen.

Nu nog de laatste hoofdstukken van mijn huidig boek lezen. Ik schat in dat ik dit weekend van start zal kunnen gaan.

Wilma van Klompenburg
    Bijdrager
    Post count: 51

Cover ziet echt winters uit was past bij de titel ijsengel

Schrijfster is mij niet bekend. De recensie op andere sites zijn zeer positief ben zelf erg benieuwd.

Ik hoop dat het een spannend boek is, zodat je eigenlijk niet wil stoppen met lezen.
    Morgen de ePub even op mijn e reader zetten.

Wilma
    Bijdrager
    Post count: 206

De cover ziet er winters, haast Zweeds uit. Past prima bij de titel ook al zie ik in de vrouwspersoon geen engel.

Ik ben wel heel benieuwd, veel gehoord maar nog nooit wat van haar gelezen

Mijn verwachtingen zijn hooggespannen een Nederlandse schrijfster die een boek schrijft die in Zweden afspeelt. Kan ze dat net zo goed verwoorden als Zweedse schrijvers? Ben benieuwd

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Post count: 127

Ik vind het een prachtige cover. Mooie kleuren , het roept iets ijzigs op, Zweden past er helmaal in……ben benieuwd!

Ik heb pas 1x eerder eits gelezen van Nathalie Pagie, maar dat beviel goed —–

Ik verwacht een goede spannende thriller, zeker ook omdat M.J. Arlidge zegt dat Nathalie 1 van de beste thrillerschrijfsters van nederland is.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.