2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 208

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe? Rasmus ging voor wraak, gaandeweg het verhaal slaat dat toch om en komt het besef binnen dat dat zo niet werkt en dat wraak nooit een oplossing is, een blijvende oplossing. Berndt is een man die denkt dat alles met geld te koop is maar komt er achter dat het in het leven toch ook om andere dingen draait. Ook Svenja ontwikkelt zich van kind naar meer tiener, meer volwassen, minder afhankelijk van haar oma.

Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom? Svenja spreekt mij wel heel erg aan. Een kind helemaal in de knel die toch zo dapper is. Daarnaast vind ik de planning en voorbereiding van Rasmus wel heel bijzonder.
    Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn? Nee dan zou ik het hele plot in de war brengen.
    De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom? Het is een lekker spannend boek, schrijfstijl eenvoudig, geen moeilijke zinnen, maar wel meeslepend en dat past prima.
    Met welke voor jou bekende auteur is de schrijfstijl van Nathalie Pagie vergelijkbaar? Ik met de andere bekende Nederlandse Thrillerschrijfsters.
    Is het lezen van IJsengel voor jou aanleiding om eerdere boeken van Nathalie Pagie alsnog te gaan lezen? Nathalie Pagie komt zeker op mijn lijstje voor een lekker eenvoudig boek voor bv op vakantie.

Julia23
    Bijdrager
    Post count: 48

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Ja. Je leert ze steeds beter kennen. Waarom ze doen, wat ze doen.

Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Rasmus en Svenja. Misschien omdat ik mezelf daar het meeste in herken.

Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?
    Nee, niet dat ik zo weet.

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?
    Ik vind de schrijfstijl fijn, leest gemakkelijk en daardoor wil je sneller verder lezen.

Met welke voor jou bekende auteur is de schrijfstijl van Nathalie Pagie vergelijkbaar?
    Weet ik niet.

Is het lezen van IJsengel voor jou aanleiding om eerdere boeken van Nathalie Pagie alsnog te gaan lezen?
    Ja zeker. Spannend en mooi geschreven.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.