15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1637
    #22687 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 311

Voor we het vliegtuig ingaan even hier antwoorden ☺

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

De boek gaf me onmiddellijk een Creed gevoel. Boksen spreekt me aan, dus mijn nieuwsgierigheid was gewekt

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Ken de auteur niet, dus ik heb geen verwachtingen.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Een spannend, aangrijpend verhaal. Die je niet onmiddellijk los laat.

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 303

Cover: Man in bokshouding, donker gekleed en dat maakt het wat sinister. Licht dat alleen op een deel van zijn gezicht e handen valt. De enige kleur is de titel van het boek.
    Omdat ik een ePub heb en er op bol.com geen achterkant staat, kan ik daar niets over zeggen.

Auteur: Ik ken de auteur niet en laat me graag verrassen.

Verwachting: Een spannend boek. Toen ik me opgaf voor deze leesclub, heb ik aangegeven dat het een boek is dat ik niet zo snel zou oppakken in een boekhandel en gaan lezen. Een beetje buiten mijn “comfortzone” en juist daarom spannend om mee te doen. Ik laat me daarom graag verrassen.

roboos
    Bijdrager
    Post count: 87

Cover:
    Prachtige, beetje mysterieuze cover, die mij erg aanspreekt. In combinatie met de titel kan het je niet ontgaan waar het over gaat.

Auteur:
    De debuut thriller van deze schrijver vond ik toen maar middelmatig. Hoop dat hij me met dit nieuwe boek beter uit de verf komt.

Verwachting:
    Ik heb ook “Versleuteld” van Donald Nolet gelezen en ondanks dat dit boek de Gouden Strop won kreeg het van mij toch maar 3 sterren. Ben benieuwd of dit boek me meer kan bekoren. Het onderwerp doet dat zeker.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 226

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Ik vind de voorkant van het boek iets onheilspellends hebben. Een man in vechtersstand. De ogen, die toch altijd veelzeggend zijn, worden niet getoond, is dit de aanwijzing naar het dubbelleven van de hoofdpersonage? Ik vind de lay-out van de cover sprekend en mooi.

De achterkant van het boek vind ik ook mooi vormgegeven. Ik vind het altijd prettig als er een foto van de auteur bij staat. Kun je je een beter beeld van de schrijver vormen.
    De beschrijving van het boek spreekt me aan. In de boekhandel zou dit boek zeker niet aan mijn aandacht ontsnapt zijn.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik heb een hoge pet op van deze voor mij nu nog onbekende auteur.

Ik verwacht een bloedstollende thriller met heel veel inhoud. Ik ben benieuwd of Alex de balans vindt in het opleiden van een Syrische vluchteling, de keiharde onderwereld en de harde kickbokswereld. Ik verwacht dat ik niet meer stoppen kan met het lezen van dit boek totdat het uit is.

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 68

De cover: het boek heeft een enigszins sinistere uitstraling.Trekt mij wel aan.

Verwachting auteur : de auteur is mij onbekend maar bij het lezen van de prijzen en noteringen van vorige boeken van deze auteur wordt mijn interesse gewekt.

Verwachting van het verhaal : het lijkt mij een erg spannend verhaal.

Jacqueline Spoelder
    Bijdrager
    Post count: 8

Cover:
    De cover ziet er mooi uit. Hij prikkelt om het boek te gaan lezen.

Auteur:
    Ik ken de auteur niet. Dus ik ben ontzettend benieuwd.

Als ik de achterkant lees dan denk ik dat dit een heel spannend verhaal is.
    Ik ben heel benieuwd.

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 113

Cover: Erg donker,de man schiet in de verdediging en de blauwe letters springen eruit.

Auteur: Versleuteld vond ik goed ondanks dat onderwerpen me veel minder aansoraken als dit boek dus mijn verwachtingen zijn hoog.

Verwachting: Onderwereld, Kickboxen Winnaarsmentaliteit en Syrië ik verwacht een confrontatie dat het licht niet kan verdragen en scherpe dialogen.Oftewel een spannend boek!

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 108

Cover:

Een duistere man die onheilspellend overkomt en duidelijk een kickbokser is die op weg is naar zijn partij. De titel van het boek ‘HOEK’ is prominent aanwezig in een lichtblauwe kleur waardoor de titel er ook voor mij echt uitspringt. Daaronder in witte letters de naam van de auteur.Op de achterzijde een korte samenvatting van het verhaal en een foto met een stukje informatie over de auteur Donald Nolet. Ook 2 positieve reviews van het Algemeen Dagblad en de Volkskrant. Dit alles in zwarte en witte letters op een lichtblauwe achtergrond.
    Ik zou dit boek op basis van de cover zeker pakken en gaan lezen. Zeker een cover die bij een thriller past.

Auteur:

Ik heb géén enkele ervaring met deze auteur. Meer informatie dan op de achterzijde van het boek staat ken ik niet. Hoop na het lezen van ‘HOEK’ meer over deze man te kunnen vertellen. Ben ontzettend nieuwsgierig.

Verwachting:

Het verhaal gaat over het kickboks leven wat ik onder meer bekend mee ben door het kijken van wedstrijden op televisie en dan vooral Rico Verhoeven die model staat voor deze sport. Alleen het leven erom heen is vaak een keiharde wereld en erg crimineel. Wat mij ook trekt is dat de mensen die aan deze sport doen vaak ook een winnaarsmentaliteit hebben. En daar houd ik wel van aangezien ikzelf ook deze mentaliteit bezit. Het trainen van kickboksers en deze naar een hoog niveau tillen is ook prachtig maar of dit ook samengaat met de vluchtelingenproblematiek vraag ik me af. ben erg nieuwsgierig.
    Verwacht dan ook een ontzettend spannend verhaal en hoop dat het met het lezen het mij nog duidelijker is geworden hoe onheilspellend en keihard de kickbokswereld is.

Raywoman
    Bijdrager
    Post count: 16

Cover:
    Het is een man die het liefst in de schaduw verblijft, je ziet vooral zijn ogen niet en dat is nogal duister. Verder zie ik een man in bokshouding, maar dan in normale, niet-bokskleding. Dat laat zien dat deze man waarschijnlijk niet alleen in de sport actief is met boksen, maar deze vaardigheden ook privé gebruikt.

Verwachting auteur:
    mijn eerste associatie voor deze voor mij onbekende auteur was een rauwe schrijfstijl, maar nu ik een column van hem heb gelezen verwacht ik een meer een rechttoe-rechtaan schrijfstijl, zeg maar alles wat je moet weten staat er, geen geheimzinnigheden. Maar het is wel een thriller, dus iets van geheimen moeten er wel zijn.

Verwachting verhaal:
    Ik verwacht van een thriller spanning, het boek niet weg kunnen leggen. Van het verhaal verwacht ik een inkijk in de bokswereld. En ook dat het verhaal vlot op gang komt en de spanning tussen de 2 werelden van Alexander snel voelbaar wordt.

maria
    Bijdrager
    Post count: 325

De cover straalt kracht uit. De voorkant is donker luguber alhoewel hij geen wrede mond heeft maar hij wil toch niet zichtbaar zijn met zijn ogen door zijn hoodie of capuchon. Met de rechterhand van hemzelf straalt het kracht uit. Strepen door het woord Hoek trekken de aandacht naar het woord Hoek of zijn linkervuist. Eenvoudig van kleuren wit, zwart en lichtblauw. Opvallend is de lichtval van links maar ook van achteren. Geen ruwe of kapotte handen. Heb een ebook dus geen achterkant.

Geef jouw verwachting van deze auteur.: een zeer goed boek omdat hij met versleuteld al de gouden strop en schaduwprijs gewonnen had

Ik verwacht een super spannend verhaal met een bepaalde actualiteit en een inkijkje in de bokswereld.

ranata
    Bijdrager
    Post count: 40

Cover: De cover vind ik mooi, hij trekt je aandacht, doet alles wat een cover zou moeten doen, je nieuwsgierig maken naar het verhaal en dat doet deze zeker! Hij straalt kracht uit. Maar ook dat hij niet met zich laat sollen,

Auteur:
    Het is een hele nieuwe auteur voor mij. Maar doordat hij de gouden Strop al eens gewonnen heeft gewonnen heb ik hoge verwachtingen, die prijs neem ik best serieus

Ik verwacht een spannend verhaal, wat gelijk de actualiteit meeneemt. Maar je ook een inkijkje geeft in de kickbocks wereld! Maar boven al verwacht ik een goede vlotte thriller

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 241

Cover, een prachtige duistere, zwart grijze cover, met een man in bokshouding. Net als Renata al schrijft, kracht uitstralen. Aan de andere kant zou hij ook een misdadiger ku en zijn.

Ik heb Versleuteld gelezen, en eigenlijk verwarde ik Nolet met de boeken van Janssen, Fout goud. Maar goed toen ik mocht meedoen, ff beter gelezen. Versleuteld vond ik een redelijk goed boek, maar leek wel erg op de boeken van zijn mentor, Tho s Ross en ik hoop dat Hoek meer zijn eigen stijl heeft.

Ik verwacht een spannend boek over een wereld die ik niet ken, de bokswereld, behalve wat je hoort en leest zo nu en dan. Mensen die elkaar in elkaar slaan als sport, brrrr. En ook een gokwereld vermoed ik, waar veel geld in omgaat. De titel vind ik bijzonder, Hoek als knal, optater of hoek van boksring en in de hoek gecrukt worden.

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 122

De cover is donker, de foto agressief en de titel laat er geen twijfel over wat je kan verwachten: een linkse of rechtse HOEK. Ook de tekst op de achterflap duidt op een keihard verhaal.
    De voorkant van het boek zorgt dat ik het vastneem in de boekhandel en de achterkant dat ik het ook effectief mee naar huis neem om te lezen.

Ik ken de auteur nog niet maar als ik lees dat hij werkzaam is als copywriter in de recamewereld neem ik aan dat hij de aandacht van de lezer kan trekken en weet vast te houden/

Ik was enkele jaren aktief in de kickbokswereld, mijn poulains destijds zijn ondertussen allebei uitgegroeid tot wereldkampioenen. Ik verwacht een dosis nostalgische herkenning van situaties, maar toch vooral een hard en puntjhe-van-de-stoel spannend boek.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 241

De cover is donker, de foto agressief en de titel laat er geen twijfel over wat je kan verwachten: een linkse of rechtse HOEK. Ook de tekst op de achterflap duidt op een keihard verhaal.
    De voorkant van het boek zorgt dat ik het vastneem in de boekhandel en de achterkant dat ik het ook effectief mee naar huis neem om te lezen.

Ik ken de auteur nog niet maar als ik lees dat hij werkzaam is als copywriter in de recamewereld neem ik aan dat hij de aandacht van de lezer kan trekken en weet vast te houden/

Ik was enkele jaren aktief in de kickbokswereld, mijn poulains destijds zijn ondertussen allebei uitgegroeid tot wereldkampioenen. Ik verwacht een dosis nostalgische herkenning van situaties, maar toch vooral een hard en puntjhe-van-de-stoel spannend boek.

Dat is bijzonder.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.