15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1632
    #22695 |

Na het lezen #2

De plot

1. Wat vind je van het plot?
    2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?

Algemeen

1. Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    2. Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    3. Stel….Donald Nolet  vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?

Dit boek

1. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    2. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Donald Nolet  mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic  Beoordeling

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 311

De plot

Wat vind je van het plot?

Zit goed in elkaar, de gebeurtenissen volgen elkaar mooi op.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?

Goed opgebouwd!

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?

Nee eige eigenlijk niet. Het einde heeft me echt verrast.

Algemeen

Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?

Zeker en vast. Ik wilde het boek niet wegleggen. Nollet heeft mijn volledige aandacht gekregen met Hoek.

Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?

Ik vind het boek filmisch geschreven.
    Zag alles zo voor me, de personages zag ik ook alles zeggen in me hoofd.

Stel….Donald Nolet vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?

Het boek is realitisch, geloofwaardig en aangrijpend. Een goed uitgewerkt verhaal. Mits dat de spanning ontbrak voor een echte thriller.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?

Uniek door zijn sublieme omschrijving van het kickboksen.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Donald Nolet mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Doe zo verder!

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic Beoordeling

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 241

Het plot vind ik bijzonder en origineel. Ik zag niet alles aankomen. Het was een beetje macho, niet helemaal geloofwaardig, maar wel ontroerend.

Vanaf het derde hoofdstuk werd ik zo geboeid door het boek dat ik Hoek in een dag uitlas. Zijn schrijfstil is prettig, nuchter, en recht toe recht aan. Hij schrijft met kennis van zaken, ik heb weer veel geleerd. Daarnaast vind ik Hoek zeer geloofwaardig, met wat kanttekeningen op het eind. Hoek is niet heel spannend, maar prettig spannend. Je kan lekker doorlezen.

Nolets boeken zijn goed geschreven, met veel kennis van zaken.

Uniek in Hoek is Nolets kennis van zaken, een inkijk in een wereld die de mijne niet is, zowel qua kickboksen als drugs. Advies heb ik niet, Nolet schrijft wat hij wil hoor, ga zo door. Graag lees ik zijn 4e boek.

Ik geef Hoek 4 sterren.

ranata
    Bijdrager
    Post count: 40

De plot

Wat vind je van het plot? Zit goed in elkaar
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? ik vond het een origineel plot, zat goed in elkaar, soms beetje ongeloofwaardig maar wel verrassend uiteindelijk
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Nee niet echt, had een bepaald beeld in mijn hoofd over hoe het zou aflopen en dat was niet zo.

Algemeen

Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ik vond het een boeiend verhaal, het was gewoon boeiend om te lezen, omdat je ook gewoon veel details meekreeg van het kickboksen.
    Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Fijne schrijfstijl, hij neemt je gelijk mee in het verhaal, heeft prettig woordgebruik, het is makkelijk te lezen, gewoon fijn te lezen.
    Stel….Donald Nolet vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? filmisch omdat je het als een serie of film in je hoofd kunt afspelen al lezende..

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Het geeft veel details over de sport, dus vond hem wel origineel, hij mixed twee werelden op een natuurlijke manier met elkaar

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Donald Nolet mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Nee zou het niet weten, gewoon lekker doorgaan, fijne stijl

maria
    Bijdrager
    Post count: 325

De plot
    1. Wat vind je van het plot?
    Ik had niet verwacht dat de Nooijer voor geld zou handelen

2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Goed naar toe gewerkt alleen had ik soms door de beschrijving het gevoel dat er wat stond te gebeuren en dan gebeurde er niets bv blz 183 gevoel dat er iets niet klopte en er gebeurt niets en valt dan tegen en het duurde natuurlijk lang voor er antwoord kwam op de opmerkingen van bv Blz 137 Hoek reeds gewaarschuwd let op jezelf de komende tijd. De oude regels gelden niet meer en blz 192 hou haar in de gaten..

3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Niet op blz 439 dat de Nooijer voor geld ging wèl dat Rene undercover was. Ook niet dat op blz 453 Holmans naam op de lijst met dodelijke slachtoffers staat. Weet niet hoe hij dat voor elkaar kreeg om op deze wijze zonder veroordeling te verdwijnen.

Algemeen
    4. Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal had zeker mijn aandacht alhoewel het niet heel spannend was, maar vond het leuk oom een kijkje in de wereld van het kickboksen te krijgen
    Wel had ik vragen Blz 191 waarom sliepen de “jongens” daar niet
    Blz 194 waarom met vier man vaten wegbrengen en daar al drie nachten slapen
    Blz 252 welk telefoontje waar iedereen op wacht
    Spanning had ik slechts even op blz.302 toen de alarmbellen in zijn hoofd afgingen en op blz. 383 wie er zou winnen.

5. Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Eenvoudige schrijfstijl, makkelijk te lezen, beeldend, weet waar hij het over heeft.

6. Stel….Donald Nolet vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Deels realistisch.

Dit boek
    7. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik had nog nooit over kickboksen gelezen en vond dat weer een verrijking

8. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Donald Nolet mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Door gaan met schrijven en niet te veel weggeven in het verhaal.

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 303

De plot

Het plot zit erg goed in elkaar. Aan het eind komen alle losse eindjes samen.

Gedurende het boek een goede opbouw, die naar het eind toewerkt.

Dat De Nooijer het voor het geld deed, had ik niet zien aankomen. Dat Hoek voor Hannah zou kiezen wel.

Algemeen

Heel boeiend en ik gebruikte dan ook elk vrij moment om verder te lezen.

Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Heel fijne schrijfstijl. Boeiend. En dat vond ik heel fijn, omdat ik eigenlijk niks heb met vechtsporten.

Stel….Donald Nolet vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Realistisch en boeiend.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Over drugshandel en drugscriminaliteit zijn veel boeken geschreven. Of er over de kickboks wereld boeken geschreven zijn, weet ik niet. Maar voor mij is de combinatie uniek.

Doorgaan met schrijven in deze stijl.

kareltje
    Bijdrager
    Post count: 227

De plot
    De omschrijving op de achterflap geeft slechts een beperkt inkijkje over wat er in het boek gebeurt. Er wordt verwezen naar een verhaallijn in de bokswereld omdat er een nieuwe (Syrische) sterbokser verschijnt en een verhaallijn rondom de vriend van Hoek in de onderwereld. Deze verhaallijnen ontwikkelen zich zoals ik verwachtte. Er zijn echter meer personen die een wezenlijk rol spelen en daarmee ook meer verhaallijnen dan ik verwachtte. De opbouw van het verhaal is goed en de schrijver heeft zich goed verdiept in de bokswereld en in de omgeving waar het verhaal zich afspeelt. De verhaallijn rondom Hannah vind ik heel verrassend en de rol van de politie ook. Die elementen in het einde zag ik niet allemaal aankomen.

Algemeen
    Het boek is goed leesbaar, waarbij de schrijfstijl van Nolet heel helpend is. Het is begrijpelijk en beeldend geschreven, je ziet door de ogen van de schrijver details en omgeving voor je verschijnen. Daarnaast moest ik ook regelmatig even lachen bij bepaalde woordkeuzes en beschrijvingen (bv “Vanuit zijn vele monden spuwde het Centraal Station een vloedgolf aan toeristen richting de Dam” of “een verrijdbaar infuus, een navelstreng op wielen”). Je leest terug dat de schrijver zich goed heeft verdiept in wat hij ging schrijven. Daardoor is Hoek een geloofwaardig geschreven boek met interessante inkijkjes in de boks- en onderwereld.

Dit boek
    Ik heb niet eerder een thriller gelezen die te maken had met de kickbokswereld. Wel andere thrillers rondom de onderwereld en dat deel vond ik ook niet zo verrassend of uniek. Misschien dat daarmee de kickbokswereld in een thriller uniek was. Daarnaast vind ik het verhaal rondom Hannah ook wel origineel.

Nolet heeft van mij geen advies nodig. Zijn schrijfstijl en opbouw van verhaallijn is goed en hij heeft zich goed verdiept in de materie, wat geloofwaardigheid ten goede komt. Misschien dat Nolet op zoek kan naar een filmproducent, want ik denk dat dit boek ook leuk is om op tv te zien.

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 108

De plot

De plot was toch wel erg verrassend. De gebeurtenissen volgden elkaar in redelijk snel tempo op, met een ik denk wel voor iedereen, verrassende wending.

Goed opgebouwd verhaal. De twee verschillende verhaallijnen (kickboksen en onderwereld)komen uiteindelijk mooi bij elkaar.

Nee het verhaal kende voor mij een erg verrassende wending.

Algemeen

100% zeker weten. Wilde perse weten of Ali wel of niet de wedstrijd zou winnen en hoe Alexander er uiteindelijk vanaf zou brengen. Er zat zeker voortdurende spanning in het verhaal.

Donald Nolet heeft een prettige en boeiende schrijfstijl. Heel makkelijk leesbaar en echt beeldend geschreven. Kon me heel goed in de personages verplaatsen.

Zeker realistisch en geloofwaardig.

Dit boek

Het is juist de combinatie van het Kickboks milieu en het onderwereld milieu wat het verhaal uniek maakt.

Blijf alsjeblieft schrijven, ik kijk uit naar je volgende thrillers. En je eerste thriller ‘Versleuteld’ die ga ik ook zeker lezen.

roboos
    Bijdrager
    Post count: 87

De plot
    De plot zat goed in elkaar en had wat onverwachte wendingen. Vooral de rol die rechercheur Peter de Nooijer ineens blijkt te spelen kwam als een verrassing. Het verhaal over Ali Ayob had best nog wat verder uitgebouwd mogen worden.

Algemeen
    Donald Nolet is met een boeiend verhaal op de proppen gekomen dat steeds mijn volle aandacht had. Zijn schrijfstijl is makkelijk te volgen met veel dialogen erin verwerkt en nodigt uit om steeds verder te willen lezen. Het verhaal is redelijk geloofwaardig en erg actueel. Hoewel de uitgever het boek typeert als een thriller is het niet enorm spannend te noemen.

Dit boek
    Het was een fijn boek met een leuk onderwerp waar ik van genoten heb. De schrijver heeft mij met dit boek beter weten te bekoren dan met zijn eerder verschenen boek “Versleuteld”.

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 68

De plot

1 Wat vind je van de plot?
    Goed, de gebeurtenissen worden duidelijk en realistisch beschreven.

2 Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Het zit goed in elkaar en is prettig om te lezen.

3 Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Dit einde had ik niet verwacht.Vind het wel geloofwaardig.

Algemeen

4Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ik vond het zeker een boeiend verhaal en had moeite om het weg te leggen.Wilde het snel uitlezen.

5 Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Het is een prettige en duidelijke schrijfstijl.

6 Is het boek realistisch of geloofwaardig of aangrijpend etc.?
    Ik vond het boek zeker realistisch en op sommige momenten ook aangrijpend.

Dit boek

7 Vind je het boek uniek?
    Voor mij wel en dan wel door de gedetailleerde beschrijvingen van het kickboksen.

8 Heb je nog een goede raad voor Donald?
    Vooral doorgaan met schrijven.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 225

De plot
    1.Wat vind je van het plot? 2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Het plot steekt goed in elkaar, verweven met onverwachte wendingen, zodat ik vaker dan eens op het verkeerde been gezet ben. Het einde is anders dan verwacht.

Algemeen
    4.Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ik vond het verhaal uitermate boeiend. Van het begin tot en met het einde had het verhaal continue mijn volledige aandacht.
    5.Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Ik vind de schrijfstijl van Donald Nolet bijzonder aangenaam. Helder, gemakkelijk leesbaar. Echt een verhaal om in één ruk uit te lezen.
    6.Stel….Donald Nolet vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Aangrijpend, een verhaal waarin je je helemaal aan over kunt geven, beeldend.

Dit boek
    7.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    De combinatie van het levensverhaal van de vluchteling Ali Ayob, die vanuit Aleppo helemaal naar Alexander’s kickbockschool afreist om voor zijn doel te gaan vind ik uniek. Hij vecht voor de vluchteling in het bijzonder. Dit alles in combinatie met kickboksen, het criminele circuit waarin Alexander zich bevindt vind ik dit verhaal van Donald Nolet uniek maken.
    8.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Donald Nolet mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ik zou het heel fijn vinden als Donald Nolet nog meer verhalen zal schrijven, mij heeft hij er als fan bij.

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 111

De plot
    1.Wat vind je van het plot? Heel onvoorspelbaar maar wel wat soft
    2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? De structuur van het plot is goed vooral omdat de actie in het begin zit en eigenlijk niet meer terugkomt, is het net als de training van Ali wat tam net zoals Alex heel naïef is door te denken dat hij met zijn dochter nog tijd krijgt maar de corrupte agent maakt alles goed.
    3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Nee dit einde had ik niet verwacht ik had meer gehoopt zoals de start van het boek met harde actie maar helaas werd het een heel realistisch einde maar voor het verhaal is dat onvoorspelbare wel heel leuk want ik heb het geboeid gelezen.

Algemeen
    4.Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Het eerste hoofdstuk zeker, dat met Ali en het kickboksen vond ik wat tam maar na bladzijde 100 heb ik het in een ruk uitgelezen en wist het me te boeien.
    5.Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Ik had hoge verwachtingen, en verwachtte iets heel spannends, en dat was het niet maar dat die knop om was heb ik het met heel veel plezier gelezen.
    6.Stel….Donald Nolet vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Ik zou het geen thriller noemen want daar is het boek te realistisch en geloofwaardig voor. Het is een typische nederlandse thriller, nuchter en heel geloofwaardig.

Dit boek
    7.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Dit boek is zo uniek door het kickboksen en de criminele sfeer van de drugs. Een goed mens die zulke foute dingen kan doen is uniek in nederlandse boeken.
    8.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Donald Nolet mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Ik zou zeggen ik wil het wat Amerikaanser maar ik denk dat dat niet bij de schrijver past dus laat ik hem in zijn waarde en geef hem een compliment over zijn boek want een onvoorspelbaar einde is ook goud waard, geeft niet altijd een voldaan gevoel
    maar als het kwartje valt en de teleurstelling weg is blijft er wel het gevoel ik heb een goed boek gelezen.

Sabrina
    Bijdrager
    Post count: 134

De plot

De gebeurtenissen volgen elkaar mooi op, zit goed in elkaar.

Goede structuur van het plot en verrassend!

Ik had dit einde niet verwacht en niet zien aankomen.

Algemeen

Ik vond Hoek een boeiend verhaal en het had steeds mijn aandacht.

Ik vond het een vlotte schrijfstijl (zeer beeldend), aangenaam om te lezen.

Ik vond het realistisch en geloofwaardig.

Dit boek

Ik vind toch dat het boek iets uniek heeft, mooie woorden en zinnen die gebruikt werden.

Ik heb eigenlijk geen advies of toch misschien wel: doe zo voort!

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 122

Goed gevonden en levensecht, de bokswereld/gym en zijn verwevenheid met het nachtleven en de drugswereld met zijn invloed op de privélevens van de betrokkenen.

Kennismaking, achtergrond, evolutie en climax, tamelijk klassiek van struktuur maar daarom niet minder, integendeel.

Gedeeltelijk zag ik dit einde wel aankomen, het was me duidelijk dat Hannah voor verwikkelingen zou zorgn, dat er een haar in de boter zou zitten tussen de twee jarenlange vrienden en dat de inspekteur een vuile rol zou spelen. De uiteindelijke invulling van de details kwam wel als een complete verrassing.

De naman zijn anders maar het verhaal en zelfs de personages en situaties waren heel herkenbaar, dat maakte dat mijn aandacht er bij bleef.

Net zoals de medespelers, prettig en makkelijk met een dubbele bodem.

Levensecht.

De combinatie van een soort biografie (die zijn er nog) met een trhiller in het boks- en drugsmilieu maakt het voor mij uniek.

Geen advies, enkel een welgemeend dankjewel.

Raywoman
    Bijdrager
    Post count: 16

Hoek na het lezen 2
    De plot
    1 Wat vind je van het plot? De plot is spannend door de spannende werelden waarin Hoek zich beweegt. Ik krijg het gevoel dat hij alles prima onder controle heeft, maar hij heeft ook zijn zwakke momenten. De plot blijft spannend, lijdt ergens naartoe en wordt mooi afgerond.
    2 Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Structuur is prima afgewisseld, eigenlijk zijn er 3 verhaallijnen: de bokswereld, de criminele wereld en de wereld met Alexander en zijn dochter. Je wilt graag de verhaallijnen aflezen, maar ze worden iedere keer op een goed moment afgewisseld.
    3 Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had het niet precies zo verwacht. Het einde werd wel opgebouwd, dus er zat iets aan te komen, maar welke kant het opging zag ik niet aankomen.
    Algemeen
    4 Vond je Hoek een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ja, heel boeiend, ik kon ook juist ‘s avonds lekker erin duiken.
    5 Vind je de schrijfstijl van Donald Nolet prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Ik vloog door het boek, voor mij makkelijk geschreven en ik moest vaak lachen om de gesproken stukjes.
    6 Stel….Donald Nolet  vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Dit boek is voor mij verbazingwekkend, omdat ik de bokswereld en het criminele circuit niet ken, verbaast het me wat daar zich allemaal in afspeelt. Ook wel geloofwaardig, want ik denk heus dat zich er nog wel gekkere dingen afspelen.
    7 Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Uniek is dat het zich in de bokswereld afspeelt, en ook dat er een vluchteling in voorkomt. Ook uniek in dat het hoofdpersonage twee kanten heeft van zichzelf, hij is in beiden goed en kan het tot nu toe combineren.
    8 Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Donald Nolet mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Poeh, ik ben maar een lezer.. een advies.. vooral doorgaan met schrijven en ik vind het vooral leuk als er een personage inzit die gevat uit de hoek komt (oh, hoek was niet over na gedacht, maar wel grappig, vond ik zelf dan)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.