Home Forums CLUBNIEUWTJES In dit forum zien we graag je reactie over de leesclub

11 berichten aan het bekijken - 106 tot 116 (van in totaal 116)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 145

Nieuwe set up na lezen bevalt wel. Leuk dat dit soort dingen opgepakt worden.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1447

Nieuwe set up na lezen bevalt wel. Leuk dat dit soort dingen opgepakt worden.

Tuurlijk Frank!

Weert
    Bijdrager
    Post count: 145

Recensie over Eindspel heb ik ingediend, alleen zie ik hem helaas niet verschijnen.:/

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder

Recensie over Eindspel heb ik ingediend, alleen zie ik hem helaas niet verschijnen.:/

Nu wel @weert

Axelle
    Bijdrager
    Post count: 161

Hoi,
    Ik wou even vragen wanneer de boeken die gelezen worden in de leesclubs op de site verschijnen? Ik schrijf graag een recensie zodra ik het boek uit heb omdat alles dan nog fris in mijn hoofd zit. Ik noteer ze nu wel ergens maar ik vrees steeds dat ik ga vergeten om ze hier te plaatsen. Kunnen ze eventueel vroeger aangemaakt worden?
    Alvast bedankt voor uw reactie

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder

Hoi,
    Ik wou even vragen wanneer de boeken die gelezen worden in de leesclubs op de site verschijnen? Ik schrijf graag een recensie zodra ik het boek uit heb omdat alles dan nog fris in mijn hoofd zit. Ik noteer ze nu wel ergens maar ik vrees steeds dat ik ga vergeten om ze hier te plaatsen. Kunnen ze eventueel vroeger aangemaakt worden?
    Alvast bedankt voor uw reactie

Boeken die in de leesclub verschijnen, worden z.s.m. ook op de site geplaatst. Soms gebeurt dat door middel van een recensie door een ThrillZone recensent en een ander keer op verzoek van mij, en volgt de ThrillZone-recensie wat later.
    De leesclubredactie en siteredactie ligt niet in 1 hand dus daar kan wel eens wat afstemmingsverlies bij optreden.
    Mocht je onverhoopt een titel op de site missen, laat het me dan weten via leesclub@thrillzone.nl en we gaan er aan werken.

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 189

Ik ben heel blij met de verdeling van Na Het Lezen. Ik denk dat de discussie zo overzichtelijker wordt.

Ann Janssens
    Bijdrager
    Post count: 89

Cees, klein vraagje dat ik me eigenlijk al een hele tijd afvraag. Mag ik mijn recensie voor een leesclub al plaatsen op sociale media/boekenpagina’s vooraleer ik ze hier kan plaatsen ? Denk dat dat geen probleem is, maar vraag het liever eerst even.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder

Cees, klein vraagje dat ik me eigenlijk al een hele tijd afvraag. Mag ik mijn recensie voor een leesclub al plaatsen op sociale media/boekenpagina’s vooraleer ik ze hier kan plaatsen ? Denk dat dat geen probleem is, maar vraag het liever eerst even.

Dat is geen enkel probleem Ann. Hier is het tijdpad zo gesteld om iedereen de gelegenheid te geven het boek te lezen. Als jij tot de snelle lezers behoort mag je je recensie natuurlijk overal plaatsen waar je maar graag wilt.

justine
    Bijdrager
    Post count: 129

Vind het weer heel leuk om regelmatig mee te kunnen doen aan een leesclup. Het is ook allemaal wat kleinschaliger, en daar houd ik van.

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

justine
    Bijdrager
    Post count: 129

De leesclups vind ik erg leuk, maar heb altijd een probleem met het plaatsten van mijn recensie. Ik kan het niet vinden.
    Lees ook wel een andere thriller en dan speelt hetzelfde probleem. Heel lastig. Is er mss een handleiding of zoiets.

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

11 berichten aan het bekijken - 106 tot 116 (van in totaal 116)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.