Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 145: Het voorteken Het voorteken, Tijdens het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 7

1/Geen opmerkelijke dingen tegen gekomen, niets wat ik al eens eerder had gehoord/gelezen.

2/ het verhaal: dat vind ik een moeilijke. het boeit mij niet echt, ik wil wel verder lezen maar toch ook niet. Het is soms ook verwarrend geschreven: nu, toen, nu en dan terug toen.

3/ spelfouten of wat dan ook: stoort mij niet. Valt mij wel op maar goh zeg, zolang het niet irritant wordt.

Ik heb nog ongeveer 20blz te gaan.

hans
    Bijdrager
    Post count: 75

Beetje vertraging opgelopen door de feestdagen. Bij deel 3 aangekomen en het verhaal past goed bij Christoffer Carlsson. Zoals verwacht geen echte thriller, maar wel een goed verhaal. Ben nu wel heel erg benieuwd hoe het gaat aflopen.

Stephanie Haenen
    Bijdrager
    Post count: 27

Oei. Ik merk nu pas dat mijn post van donderdag er niet op is gepost. Het boek beviel me donderdag prima. Niks op aan te merken en ik ging het dit weekend proberen uit te lezen. Inmiddels gebeurd de vragen volgen vanavond.

Wilma
    Bijdrager
    Post count: 190

Ik vind het boek verrassend, geen standaard whodunnit, maar het effect van een gebeurtenis op de gemeenschap. Prachtige zinnen zoals hierboven al genoemd. Omdat ik in Zweden kom vond ik de vergelijking soppa en bensin wel erg grappig, ik kan me dat zo voorstellen. Als ik hierboven lees wat saai, heeft dat er misschien wel mee te maken omdat ik bepaalde dingen goed kan voorstellen, heb er beelden bij.

Spelfouten of iets dergelijks ben ik nog niet tegengekomen

P.S. het boek boeit zo dat ik gewoon vergeten ben om tijdens het lezen in te vullen…. Het boek is nu bijna uit…

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.