Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 121: Het tuinfeest Het tuinfeest, Tijdens het lezen

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 41

Inmiddels ben ik iets over de helft van het boek.
    Echt opmerkelijke citaten ben ik niet tegengekomen. Wat ik vooral typerend vond was dit stukje:

Cleo heeft een bordeaux en zwart gestreepte boxershort voor hem klaargelegd. Ze vindt het belangrijk dat hun nachtkleding past bij de zorgvuldig uitgekozen lakens die ze aanpast aan de seizoenen.

Hieruit blijkt dat alles perfect moet zijn voor haar.

Er worden veel Vlaamse woorden en termen gebruikt, dit heeft wel z’n charme vind ik.

Het gedeelte wat ik nu aan het lezen ben verloopt wat traag, ik hoop dat er binnenkort wat meer actie komt en er iets verrassends gaat gebeuren.

Sabrina
    Bijdrager
    Post count: 129

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Ik ben momenteel nog geen opmerkelijke citaten tegengekomen. Leuk dat het Vlaams is.

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Eigenlijk niet echt, het verhaal mag gerust wat vlotter zijn. Hopelijk komt er hier nog wat verandering in. In het begin had ik wat moeilijk om de verschillende personages te leren kennen.

Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Hier en daar iets kleins tegenkomen, maar was niet zo erg.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.