16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 15

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren?
    ja ik vind het karakter Emma zich gaandeweg het verhaal en niet in de goede zin des woords.Zo ja, hoe? Zo had ik in het begin het gevoel dat niemand haar serieus nam en ze volgens haar omgeving, zich het gebeurde verbeeld of verzonnen heeft en daardoor in de war is.
    Heb je een favoriete personage? ja Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom? Emma, omdat ze mij erg doet denken aan mijn eigen angst stoornis die ik heb gehad en haar hierdoor goed begrijp in haar paniek en angst gevoelens. Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn? Ik zou bij de personen waar het om draait, Emma, Phillipe (die achteraf gezien een grote rol in het geheel heeft), iets meer diepgang willen zien. Nu komt het vreemdgaan van Emma’s man, uit de lucht vallen.

De auteurs

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past? Ja ik vind S. Fitzek een fijne schrijfstijl hebben. zo ja of nee, waarom? Hij schrijft zeer beeldend en mijnsinziens is dat in dit verhaal wel heel belangrijk, juist omdat je niet zeker weet tot op het einde of Emma nou het zich allemaal in haar hoofd heeft gehaald of dat het allemaal ecgt is. Het pakket is de 14e thriller van Sebastian Fitzek. Ga je de vorige en volgende boeken van hem ook lezen? Zeker weten, sterker nog ik heb al een stapeltje van hem liggen!

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.