Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 077: Het negende gebod Het negende gebod, Beoordeling

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 20

Spanning: 9 punten, omdat het verhaal me nieuwsgierig maakte om verder te lezen en te ontdekken hoe het zat. Ondanks persoonlijke omstandigheden wist het verhaal me te pakken.

Plot: 9 punten, omdat het verhaal door de onderwerpen geloof, geschiedenis en feminisme anders dan andere is.

Leesplezier: 10 punten, omdat het verhaal mijn nieuwsgierigheid wekte en het boek een heerlijke afleiding is. Extra leuk vond ik de herkenbaarheid van de Nijmeegse universiteit en omgeving.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het boek vlot en makkelijk leest. Een minpuntje vanwege de verwarrende namen, het gebruik van voor- en achternamen door elkaar.

Originaliteit: 9 punten, omdat de onderwerpen samen iets bijzonders opleveren. De combinatie is erg goed gelukt.

Psychologie: 8 punten, omdat je erachter komt waarom karakters doen wat ze doen. Dubbele agenda’s, ervaringen in het verleden, dat wekt nieuwsgierigheid en bouwt de spanning op, want hoe zit het?

Gemiddelde beoordeling: 53/6 = 8,8 punten

Ik vond het een heerlijk boek! Ook al zijn het redelijk zware onderwerpen, het voelt niet zwaar of ingewikkeld. Het is een boek dat je graag pakt, leest ter ontspanning na een lange dag of juist heerlijk in het zonnetje. Zeker een aanrader!

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.