Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 062: Het meesterwerk Het meesterwerk, Tijdens het lezen

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 409

Het boek Boeman van Unni Lindell wordt een paar keer genoemd. Ik heb het gegoogled en op mijn NTL gezet. Het lijkt mij een spannend boek. Kent één van jullie het?

Wat blijkt zit ik vandaag in de boekenkast naar een boek te zoeken zie ik Boeman – Unni Lindell er ook in staan.

Liane
    Bijdrager
    Post count: 45

Het boek Boeman van Unni Lindell wordt een paar keer genoemd. Ik heb het gegoogled en op mijn NTL gezet. Het lijkt mij een spannend boek. Kent één van jullie het?

Wat blijkt zit ik vandaag in de boekenkast naar een boek te zoeken zie ik Boeman – Unni Lindell er ook in staan.

Dat is toevallig Coenraad! Ga je hem lezen? Bij mij staat hij inmiddels op de lijst, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig 😉

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 409

Dat is toevallig Coenraad! Ga je hem lezen? Bij mij staat hij inmiddels op de lijst, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig

heb het wel op de NTL stapel erbij gelegd. Eerst nog mijn stapel recensie boeken lezen

honingbol
    Bijdrager
    Post count: 51

Bij mij is het boek ondertussen ook uit. Geen boek dat je even tussendoor leest, je moet wel echt je hoofd erbij houden. Ik heb nog wel een vraag over het gebeuren in het maisveld, kan ik dat hier stellen? Of ergens anders?

Inge
    Bijdrager
    Post count: 18

Ben op 2/3 van het boek, maar moet ook zeggen dat ik het niet makkelijk weg vind lezen. Voornamelijk door de Scandinavische namen (dit is mijn eerste kennismaking met een Scandinavische schrijver), maar ook omdat de ene keer de volledige naam wordt gebruikt, de andere keer alleen de voornaam, maar ook regelmatig alleen de achternaam. Vind het zeker wel een spannend boek, maar had gehoopt er meer door heen te vliegen. Wie weet lukt dat in het laatste deel nog!

mariskavv
    Bijdrager
    Post count: 62

Ben op 2/3 van het boek, maar moet ook zeggen dat ik het niet makkelijk weg vind lezen. Voornamelijk door de Scandinavische namen (dit is mijn eerste kennismaking met een Scandinavische schrijver), maar ook omdat de ene keer de volledige naam wordt gebruikt, de andere keer alleen de voornaam, maar ook regelmatig alleen de achternaam. Vind het zeker wel een spannend boek, maar had gehoopt er meer door heen te vliegen. Wie weet lukt dat in het laatste deel nog!

Zeker, de namen vind ik ook wel nadenken. Het is zeker een boek waar je je hoofd bij moet houden. Hij is bijna uit. Zeker spannend maar ook ik vlieg er niet doorheen.

Inge
    Bijdrager
    Post count: 18

Heb ‘m gister uitgelezen, het laatste stuk ging een stuk vlotter! Ben benieuwd of dat ook voor jou geldt, Mariskavv.

Monique276
    Bijdrager
    Post count: 67

Tot nu toe leest hetbork heerlijk weg. (Loop wat achter doordat er een sterfgeval in de familie is geweest).
    De citaten die ik tegenkwam kan ik allemaal wel gaan opsommen, maar deze zijn hierboven al genoemd.

Verder vind ik het erg fijn dat Geir Tangen ook namen als Jo Nesbø en Unni Lindell gebruikt. Verwijzing zeg maar. Maakt het Nasr mijn idee wat persoonlijker.

Ik ga nu snel verder met lezen.

Later..

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.