Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 131: Het duistere meer Het duistere meer, Na het lezen #1

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 66

De karakters
    1. Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Met name Gemma maak je van dichtbij mee. Zij worstelt in haar relatie met Scott en vlucht daarbij in de armen van Felix. Ik vond haar daarom niet zo sympathiek, omdat Scott overkomt als een toegewijde gezinsman. Gelukkig kiest Gemma (gedwongen) voor haar gezin. Verder evolueren de karakters niet zo erg.
    2. Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Ik heb niet echt voorkeur voor een personage. Alleen Gemma maak je van dichtbij mee, maar ik vond haar wel wat egoïstisch tov haar gezin.
    3. Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?
    Ik had het ook leuk gevonden als er perspectieven van de andere hoofdpersonages waren toegevoegd.

De auteur
    4. Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?
    De auteur heeft een fijne schrijfstijl, die past bij een thriller. Hier en daar had er iets meer tempo in het verhaal mogen zitten.
    5. Kun je de schrijfstijl van Sarah Bailey specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d.
    Filmisch/beeldend, je kon alles zo voor je zien.
    6. Ga je na het lezen van Het duistere meer de volgende boeken van Sarah Bailey ook lezen?
    Zeker, dit boek heeft mij nieuwsgierig gemaakt naar volgende boeken van deze auteur.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.