Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 076: Gespleten Gespleten, Na het lezen #2

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1449
    #14360 |

Na het lezen #2

De plot

1. Wat vind je van het plot?
    2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? 

Algemeen

1. Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    2. Vind je de schrijfstijl van Karin Slaughter prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    3. Vind je Gespleten  een typisch Amerikaanse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    4. Stel….Karin Slaughter  vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn? 

Dit boek

1. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    2. Gespleten is een standalone. Hoe vind je het dat een auteur, naast haar series, ook standalone boeken schrijft?
    3. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Karin Slaughter  mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic  Beoordeling

wiets
    Bijdrager
    Post count: 118

De plot

In principe vind ik de plot wel goed, maar ik zag t al vrij vroeg aankomen. Ik had t liever nog iets meer verborgen gehad.

Algemeen

Het verhaal boeit wel, maar had niet steeds mijn volle aandacht. Ik ben van eerdere boeken van Karin Slaughter gewend dat ik er helemaal in zit en er ook niet uit wil. Het boek leest lekker, met leuke zinnen/uitdrukkingen. Door de omschrijvingen van plaatsen is het Amerikaans maar het had zich ook ergens anders af kunnen spelen wat mij betreft.
    Haar eerdere boeken die ik heb gelezen zou ik anders typeren als deze. Gespleten zou ik omschrijven als spannend, maar haar eerdere (serie) als heel spannend en ook wel gewelddadig, maar ook met personages die zich door ontwikkelen (wat ik wel heel leuk vind).

Dit boek

Ik vind dit boek niet een heel uniek boek. Ik heb er wel van genoten om het te lezen, maar het is me wel een beetje tegengevallen. Wat natuurlijk komt van haar eerdere boeken die ik geweldig vind. Eigenlijk vind ik het wel leuk dat ze ook standalone’s schrijft, want dat is ook wel leuk om gewoon tussendoor te lezen. Een goede raad aan een schrijfster van zo’n formaat kan alleen zijn: ga alsjeblieft door met schrijven!

Jolanda
    Bijdrager
    Post count: 67

Het plot

Ik kan nou niet spreken van een geweldig plot. Je heb al vrij snel door in het verhaal en is niet dat je lees en denk ik heb het en dat het blijkt dat het toch anders is.

Het heeft niet mijn aandacht gehad Heb toch meerdere keren het boek weg gelegd en gedacht o,ja moet deze nog uitlezen.
    Een boek wat wel makkelijk weg leest.

Gespleten kan zich overal ter wereld afspelen niet perse in Amerika.
    Normaal gesproken Spannende boeken deze is wat flauw.
    Het Boek

Het boek is niet echt specifiek er zijn er heel veel van deze.
    Standalone prima toch, niets aan toe te voegen.
    Een goede raad is heel moeilijk omdat ik de lezer ben en niet de schrijfster. Maar ik zou zeggen kijk naar je eerdere geschreven boeken die waren echt Super Spannend. Probeer die op te pakken dan heb je weer een boek om op het puntje van je stoel te blijven zitten. Gespleten valt een beetje in het niets hierbij..

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 132

De plot
    Het plot vond ik goed. De structuur waarbij er eigenlijk twee verhalen naast elkaar lopen vond ik prettig om te lezen. Dit zorgde er mede voor dat ik het boek slecht weg kon leggen en telkens nog een hoofdstuk verder wilde lezen. Het einde zag ik al wel wat eerder in het verhaal aankomen maar dankzij de typische schrijfstijl van Slaughter bleef het verhaal mij boeien.

Algemeen
    Van begin tot eind was het alsof je de gebeurtenissen voor je ogen zag afspelen. Dit komt waarschijnlijk door de beeldende en prettige schrijfstijl van Slaughter. Het verhaal zakt hierdoor nauwelijks in.
    Gespleten is voor mij zeker een typisch Amerikaanse thriller dit komt doordat Andrea als het ware op een roadtrip door Amerika gaat en daarbij de typische Amerikaanse motels/bars aandoet.
    Voor mij was dit boek een echter pageturner dat zou dan ook wel de typering mogen zijn.

Dit boek
    Het boek is niet uniek.
    Dat een auteur ook standalone boeken schrijft vind ik bijzonder prettig. Vaak worden series té veel uitgemolken. Dan is een -goede- standalone een welkome afwisseling.
    Mijn raad aan de auteur: blijf de series afwisselen met de standalone boeken hiermee bereik je een nog groter publiek.

Kaatje
    Bijdrager
    Post count: 128

De plot is op zich prima. Wel zag je het al vroeg aankomen maar toch wil je doorlezen.
    De structuur van het verhaal, de twee verhaallijnen, zijn prima naast elkaar te lezen. Door steeds een stukje informatie weg te geven, wordt het een en ander steeds duidelijker.
    Door de fijne schrijfstijl van Karin Slaughter heb ik het boek snel uitgelezen, ondanks dat het verhaal hier en daar traag verliep.
    Het verhaal zou zich in ieder land kunnen afspelen en is niet typisch Amerikaans.
    In het geval van Gespleten zou ik het omschrijven als een spannend verhaal maar niet een typische Slaughter.
    Dit boek is niet uniek.
    Het is prima dat Slaughter een stand alone heeft geschreven. Sommige series blijven maar duren en worden langdradig en minder verrassend.
    Een raad aan de Queen of Crime durf ik niet te geven. Ik hoop dat ze nog vele boeken gaat schrijven.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 256

De plot

Wat vind je van het plot? Hoewel het wat voorspelbaar was vond ik het toch een heel goed plot en had het heel de tijd mijn aandacht
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Ik vond het aangenaam dat er twee verhaallijnen waren die op het einde naar elkaar toe groeiden, zo kwam het tot een mooi geheel
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ja toch wel een beetje
    Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Absoluut want ik kon het moeilijk weg leggen
    Vind je de schrijfstijl van Karin Slaughter prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Ik vind dat ze een aangename schrijfstijl heeft die gemakkelijk weg leest
    Vind je Gespleten een typisch Amerikaanse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten? Ik vind het niet typisch Amerikaans omdat het in hoofdzaak niet om bepaalde plaatsen gaat maar om gebeurtenissen
    Stel….Karin Slaughter vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn? aangrijpend en meeslepend

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? De twee verhaallijnen maken het toch tot iets unieks
    Gespleten is een standalone. Hoe vind je het dat een auteur, naast haar series, ook standalone boeken schrijft? Ik was eerst bang dat het zou een minder goed boek zijn of dat het een boek in de lijn zoals haar serie zou zijn maar ik was aangenaam verrast omdat het iets heel anders is geworden
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Karin Slaughter mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Maak nog maar meer van deze goede verhalen buiten je series want ik hou er enorm van

EliJos
    Bijdrager
    Post count: 52

De plot
    Hoewel je halverwege het verhaal al een aardig idee hebt hoe het allemaal werkelijk in elkaar steekt vind ik het plot wel mooi opgebouwd. De verhaallijnen lezen prettig naar elkaar toe, al had ik wel wat meer spanning en verrassingen verwacht.

Algemeen
    Het verhaal is niet slecht, zeker niet maar ik kon het boek te makkelijk weg leggen…. Er zat bijvoorbeeld een stuk met een uitleg in over een ‘Queller correctie’ waar ik niet doorheen kwam en soms een woord waarvan ik de betekenis niet helemaal begreep. Soms las ik een bladzijde om vervolgens weer opnieuw te moeten beginnen omdat ik niet meer wist wat ik gelezen had/teveel was afgeleid. Nu hoeft dit niet persé altijd aan het boek te liggen maar dit heb ik niet vaak. Typisch Amerikaans…. denk het niet, denk dat het zich overal had kunnen afspelen.
    Dit is mijn eerste boek van Karin Slaughter dat ik heb gelezen, dus ik kan alleen van dit verhaal uitgaan en dat vind ik wel lastig. Helemaal omdat ik heb begrepen dat dit boek toch anders is dan haar andere boeken (waar ik er zeker nog een keer één van ga lezen). Het was niet helemaal wat ik verwacht had maar wel vermakelijk.

Dit boek
    Dit boek is niet uniek, het is voor mijn gevoel één van de vele maar dat maakt het nog niet slecht maar ook niet geweldig. Eerder een leuk tussendoortje.
    Ik vind het een heel goed idee dat een auteur af en toe ook een standalone schrijft, dat maakt het lekker afwisselend en soms heb je gewoon even geen zin in een serie. Raad heb ik niet voor Karin Slaughter, niet anders dan ga lekker door met schrijven en daarmee je fans gelukkig maken.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 145

a het lezen #2

De plot

Wat vind je van het plot?
    Het einde zag ik van te voren al aankomen, maar was wel goed opgebouwd, zeker door middel van de twee verhaallijnen.
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Goed opgebouwd, zeker d.m.v. de twee verhaallijnen, dat geeft extra leesplezier.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Ik had het wel min of meer zien aankomen.
    Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal vond ik boeiend, maar had niet aldoor mijn volle aandacht door het ontbreken van spanning.
    Vind je de schrijfstijl van Karin Slaughter prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Goede schrijfstijl, waardoor haar boeken plezierig lezen.
    Vind je Gespleten een typisch Amerikaanse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    Niet typisch Amerikaans, dit verhaal had zich ook in een ander land kunnen afspelen.
    Stel….Karin Slaughter vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Meeslepend en aangrijpend.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Uniek niet, wel goed door de schrijfstijl van Karin Slaughter.
    Gespleten is een standalone. Hoe vind je het dat een auteur, naast haar series, ook standalone boeken schrijft?
    Wel apart, Goede dochter vond ik goed geschreven. Maar haar series vind ik nog steeds het allerbest.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Karin Slaughter mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Geen goede raad, doe wat je zelf het liefste doet, al hoop ik wel op een nieuwd boek met Will Trent en ik heb begrepen dat dat er volgend jaar ook komt.

honingbol
    Bijdrager
    Post count: 36

De plot

Het zat op zich goed in elkaar, alleen was het jammer dat het al van te voren duidelijk was welke kant het op zou gaan. Ik hou er meer van als het wat meer op zich laat wachten. De verhaallijnen kwamen allemaal wel goed samen, maar toch mistte ik wel iets. Iets meer spanning denk ik, ik kan het niet zo goed uitleggen.

Algemeen

Op zich vond ik het wel een vermakelijk verhaal, ik had niet de behoefte het boek aan de kant te leggen en te stoppen met lezen. Maar toch vond ik het niet heel boeiend en onderhoudend. De personages gingen ook niet leven voor mij, wat ik normaal bij Slaughter wel altijd heb.
    Ik vind de ‘normale’ schrijfstijl van Slaughter heel prettig. Goed te volgen, met interessante personages, spanning en plotwendingen. Dat was hier niet. De personages bleven wat oppervlakkig, de spanning viel mij heel erg tegen en plotwendingen waren er niet. Ik had het gevoel dat ik een boek van een totaal andere schrijver aan het lezen was, ik vond het totaal geen typische Slaughter.
    Ik vond het wel een typisch Amerikaanse thriller, maar dan meer het 13 in een dozijn type thriller.

Stel….Karin Slaughter vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Een redelijk ongeloofwaardige thriller… (sorry Karin!)

Dit boek
    Ik vond het een 13 in een dozijn boek, geen uniek verhaal. De schrijfstijl vond ik wel ok, maar het verhaal op zich en de personages vond ik niet heel boeiend. Gelukkig is dit een stand alone, ik denk niet dat ik een volgend boek hiervan zou lezen. Ik hoop dat ze snel weer met een nieuw boek uit de serie komt.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Karin Slaughter mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Nee, ik zou niet durven 🙂 Ik hoop alleen dat ze nog lang doorgaat met schrijven, maar dan liever niet meer dit soort boeken. Al weet ik zeker dat heel veel mensen er wel van zullen genieten, dus ze hoeft ook zeker niet om mij te stoppen 😉

fantje
    Bijdrager
    Post count: 31

Na het lezen #2

De plot

Plot was voorspelbaar, maar toch was ik nieuwsgierig wat er allemaal nog ging gebeuren voor ze daar waren.

Algemeen

Zoals al vele gezegd hebben vond ik het ook een andere stijl dan ik gewend ben van Karin SLaughter. Maar daarom niet slechter. Al boeide het me het boek niet meteen, ik werd er niet door gegrepen, wat ze in sommige andere boeken wel doet.
    Ze gebruikt soms wel minder bekende woorden en heb regelmatig iets opgezocht. zo werd ‘amoebe’ enkele keren snel achter elkaar gebruikt en kwam het later in het boek ook nog eens terug. (het betekend trouwens klein eencellig ornanisme 🙂 )

Dit boek

Heeft zijn tijd nodig voor je steeds meer wil lezen. Stilaan komen de twee verhalen naar elkaar. Uniek is het verhaal niet, er zijn wel meer gelijkaardige boeken, maar heeft toch ook zijn eigen stukken.
    Misschien is de schrijfwijze anders omdat het een standalone is en minder rekening moet gehouden worden met vervolgverhalen.

Carla-K.
    Bijdrager
    Post count: 10

Na het lezen #2
    De plot

Het verhaal, of eigenlijk de twee verhaallijnen, vind ik gedegen opgezet en uitgewerkt. De clou van het verhaal is niet pas op het einde duidelijk maar dat heeft mij in het geheel niet gestoord.

Als heel prettig, duidelijk en overzichtelijk.

Jawel, maar eerlijk ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest. Ik heb gewoon oprecht genoten van dit boek.
    Algemeen
    Ik vond het een superboeiend verhaal en eigenlijk wilde ik ook doorlezen als dat helemaal niet kon!

Vind je de schrijfstijl van Karin Slaughter prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl van Karin Slaughter vind ik erg prettig, helemaal niet moeilijk, erg goed te begrijpen dus. Over het algemeen lees ik haar boeken wel geconcentreerd omdat ik echt geniet van haar schrijfstijl. ( Daar heb ik deze keer met mijn recensie zelfs de vertaalster voor benoemd!)
    Vind je Gespleten een typisch Amerikaanse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?

Een typisch Amerikaanse thriller? Goh, daar heb ik eigenlijk geen specifiek beeld bij.

Ik vind haar boeken altijd geloofwaardig, (voor zover ik weet gaat ze ook redelijk ver in het research doen voor een boek)

Ik vind ze niet “hard”, maar zeker niet soft! Ik bedoel hiermee dat ik nooit het idee heb dat er in haar boeken gemoord wordt om het moorden. Aangrijpend vind ik haar boeken wel degelijk.

Dit boek
    Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Voor mij is dit zeker geen boek zoals er zoveel zijn. Wat het voor mij uniek maakte is dat ik op een gegeven moment zo vast zat ik in de periode juli 1986 dat ik moeite had om over te schakelen naar 2018! ( zie verder mijn recensie)

Gespleten is een standalone. Hoe vind je het dat een auteur, naast haar series, ook standalone boeken schrijft?
    Prima, wie ben ik om daar iets van te vinden. Ik vind het leuk om series te lezen, maar ook standalone ‘s.

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic Beoordeling
    Ik zou het liever omdraaien: als ik ooit een boek zou schrijven zou ik graag goede raad ontvangen van Karin Slaughter! Haha, het idee alleen al! Nee sorry, de enige goede raad die ik heb is: zorg goed voor jezelf en blijf vooral schrijven!

masc
    Bijdrager
    Post count: 30

De plot

Er wordt mooi naar de plot toegewerkt, maar toch zie ik nog een paar losse eindjes en daar hou ik niet zo van. Omdat het boek afwisselend in het heden en het verleden geschreven is, zie je natuurlijk wel al vrij vlug hoe het allemaal in elkaar zit. Ga ik mensen boos maken als ik zeg dat de plot toch iets te ‘slordig’ in elkaar zit?

Algemeen

Ik vond het een vermakelijk verhaal, maar het had niet de hele tijd mijn volle aandacht. Het boek had beknopter gekund en had daardoor misschien aan kracht gewonnen.

Ik hou heel veel van Karin Slaughters schrijfstijl. Ik vond dit boek echter niet in haar kenmerkende stijl geschreven waardoor het zich veel minder onderscheidde van andere thrillers. Dit boek was vlot geschreven, maar ging me soms bijna vervelen als de beschrijvingen te lang werden.

Naar mijn gevoel komen sektes vaker voor in Amerika, dus op dit gebied zou ik geneigd zijn te antwoorden dat Gespleten een typisch Amerikaanse thriller is.

Met uitzondering van haar 2 laatste boeken, zou ik Karin Slaughters boeken typeren als hard, rauw, eerlijk en menselijk. De meesten van haar boeken neem je vast om in een ruk uit te lezen.

Dit boek

Zoals dit boek zijn er vele. Dit boek zal er niet uitspringen om een welbepaalde reden, Het gaat ook niet blijven hangen.

Ik ben er zeker voorstander van dat een auteur naast seriewerk ook standalones schrijft. Het grote voordeel van series als lezer is dat je veel meer voeling krijgt met de personages.

Goh, wie ben ik om zo een topschrijfster goede raad te geven? Misschien zou ik aanraden om niet op tijd en stond een boek af te leveren, maar af en toe eens een pauze in te lassen. Ik heb zo het idee dat dit de kwaliteit van de boeken hoger zou blijven houden. Vanaf dat je op regelmatige tijdstippen nieuwe boeken begint af te leveren, wordt dit een beetje bankwerk en dat zie je ook in het werk. (Anderzijds ben ik natuurlijk wel degene die onmiddellijk het nieuwste boek van mijn favoriete schrijvers te pakken wil krijgen, dus dit is een beetje dubbel.)

Britt1989
    Bijdrager
    Post count: 66

De plot

Spannend boek, gebeuren onverwachte dingen

Het heeft een duidelijke structuur

Wel een beetje, maar toch verrassend einde.

Algemeen

Nee, ik vond het begin erg moeilijk. De eerste 150 blz kwam ik moeilijk doorheen.

Prettig, begrijpelijk

Nee, ik weet niet precies wat een Amerikaanse thriller typeert want ik lees ook veel Tess Gerritsen,, ook een Amerikaanse maar deze boeken zijn veel anders,

Geloofwaardig geschreven, spannend,

Dit boek

Uniek verhaal

Ik vind het prima, mijn eerste boek dat ik lees van deze schrijfster,

Een spannender begin dat leest nog fijner

Mama-jellie
    Bijdrager
    Post count: 27

De plot

Het plot wat goed. Was wel voorspelbaar, maar sloot het boek voor mijn gevoel goed af. Verhaallijnen kwamen bij één. Een afsluiting voor moeder en dochter. Tijd om nu alles achter hun te laten en verder te gaan.

Algemeen

Ik had in het begin moeite om echt in het verhaal te komen en mij echt te boeien. Zat met de reactie van de moeder na wat er in het restaurant was gebeurd.
    Dit verhaal was een totaal ander verhaal en opzet dan wat we gewent zijn van haar. Misschien dat ik daarom moeite had. Ze schrijft altijd wel super. Duidelijke taal en uitwerking van haar verhalen.
    Typisch Amerikaans kun je dat wel zeker wel zeggen. Je hoort toch vaker van die verhalen uit Amerika dat mensen in zulke situaties een andere identiteit krijgen. Hier in Nederland gebeurd dat ook wel maar hoor je weinig over. Misschien ook wel van die extremere bedrijven die over ruggen van anderen groot zijn geworden.
    Goed uitgewerkte karakters, meeslepend verhaal en anders dan haar vorige boeken, maar zeker de moeite waard.

Dit boek

Het is uniek voor Karin, maar de manier is niet uniek. Zijn meerdere schrijvers die deze afwisseling gebruiken in hun verhaal
    Ik ben blij dat ze ook standalone boeken schrijft. Is goed voor de afwisseling maar ben anders bang dat de serie een sleur wordt.
    Goede raad zou zijn dat ik hoop dat ze vooral blijft schrijven en leuk dat ze zo nu en dan eens wat anders uitprobeert qua schrijfstijl.

chris de man
    Bijdrager
    Post count: 43

1) Het verhaal zat goed in elkaar alhoewel een dubbelleven niet echt meer nieuw is en je de identiteit van Jane redelijk snel doorhad.

2) Ik vond de structuur prima met de flashbacks zodat de verhalen naar elkaar toegroeiden en je op het einde het verleden en het heden uitgelegd kreeg.

3) Het einde was redelijk voorspelbaar maar had geen effect op mijn leesplezier. Had wel geen idee dat ze mijn Andy’s vader nog gingen afrekenen. Vond die plot van de valstrik wel redelijk ingewikkeld.

4) Ik vond het een boeiend verhaal en had steeds mijn aandacht. Ook snel uitgelezen. De flashbacks gaven het een extra dimensie.

5) Zij heeft een vlotte schrijfstijl. Moest me enkel goed concentreren op het einde met de valstrik in de gevangenis.

6) Het verhaal an sich kan zich overal afspelen maar het maakt het Amerikaans doordat het zich veel afspeelt in motels en het ook een beetje een on the road verhaal is.

7) Harde, spannende soms bloedstollende thrillers met sterke vrouwenfiguren.

8) Uniek zou ik dit boek niet noemen maar ik kijk altijd uit naar haar boeken en ze heeft me nog niet ontgoocheld.

9) Ik vind een standalone zeker niet erg. Toen ik haar vorig jaar op een Q&A zag, wist ik dat haar volgend boek (gespleten dus) weer niet van haar reeks was en je zag toch dat sommigen uitkeken naar vervolg op reeks. Afwisseling is goed en maakt je hongerig naar de volgende.

10) Blijf wie je bent en blijf schrijven zoals je tot nu doet. Zij is een super sympathieke dame en vond haar interview zeer interessant en ze doet ook uitgebreid research wat ik ten zeerste waardeer.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.