Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 112: Gekooid Gekooid, Tijdens het lezen

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 40

Tijdens het lezen komen andere punten onder de aandacht, hieronder staan een paar aandachtspunten, die je kunnen helpen.
    1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Ben ik niet tegengekomen

2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Niet zozeer als verwacht, maar ben wel erg enthousiast en verrassend.

3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Niets was vervelend en bij fouten lees ik eroverheen mits er teveel zijn en dat is hier niet het geval.

Dayenne
    Bijdrager
    Post count: 49

Het boek was superspannend, dus ik heb het boek in enkele dagen gelezen. Het boek was naar verwachting, lekker spannend, met een verrassend eind!
    Ik heb geen opmerkelijke citaten of spellingfouten gezien, maar door de spanning heb ik snel gelezen en kan ik hierin iets hebben gemist.

Julia23
    Bijdrager
    Post count: 29

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Ik vind dat de schrijfster mooie omschrijven heeft.
    Zoals: blz. 11 De handen van de moordenaar waren het beangstigendst, met vingers als gespierde palingen.
    blz. 43 Maar nu er in haar zaak een agent was omgekomen, voelde het alsof een bijna geheelde korst over haar hart lostrok.
    blz. 76 …, de antenne ging de lucht is als een hongerige slurf.
    blz. 84 De sleetse leren stoel smolt als boter om haar heen.
    Ik vind deze zinnen zo mooi omdat je het dan letterlijk voor je ziet.

2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Ja, er wordt gezocht naar de dader, met vallen en opstaan.

3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Niks gezien.

Wat me wel opviel is dat de hoofdstukken geen nummers heb, maar dat de locatie erboven staat. Ik vond dat heel fijn.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.