15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2077

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover:  Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur:  Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting:  Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Karin Meinen
    Bijdrager
    Aantal berichten: 7

Prachtig uiterlijk en prachtig vormgegeven.Toffe kleurstelling,dit spreekt me echt aan.Goede coverfoto en net even een glimmertje in de letters van de titels maakt het af. De koptekst maakt nieuwsgierig en de melding psychologische thriller maakt mij blij, favoriet genre! De achterflap is voor mij altijd doorslaggevend en deze achterflap maakte me direct enthousiast. Leuke insteek en geeft voldoende stof tot(onderhuidse)spanning lijkt me zo. Ik hou van quotes en als deze ook maar een beetje kloppen, yess dan zitten we gebakken.

Gezien de achtergrond van Heather Chavez, welke vermeld staat achterop het boek, verwacht ik kwaliteit en kunde. Dit is in ieder geval iemand die meer dan bekend is met schrijven en de boekenwereld, dus ja, mijn lat ligt hoog 🙂

Ik verwacht personages die staan als een huis en ik denk dat dit een eng kat-en muisspel gaat worden.

Het lezen gaat nu beginnen, yeahh en tot het volgende item!
    Groetjes Karin

AT
    Bijdrager
    Aantal berichten: 119

De cover
    Ik vind de cover mooi, maar tegelijk nietszeggend. Dat er voorop staat vermeld dat het een psychologische thriller betreft zou me waarschijnlijk in de boekhandel toch wel nieuwsgierig maken.
    Op de achterkant vind ik de verschillende lettertypes en kleuren rommelig. Bovendien vind ik de witte letters op de blauwe achtergrond niet erg prettig om te lezen. Maar als je die samenvatting toch leest, ben je wel meteen geintrigeerd!

Auteur
    Van de auteur heb ik geen verwachtingen omdat dit haar debuut is.

Verwachting
    Ik verwacht o.b.v. de achterflap een beklemmend en ontzettend spannend verhaal waarbij je als lezer steeds twijfelt tussen de diverse scenario’s.

kareltje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 277

Cover
    Mooie cover, prachtig hoe het gezicht wordt afgeschermd met bewegende haarslierten. Titel is goed zichtbaar met glanzende witte letters en de kleur lichtblauw bij de aanduiding van schrijfster en ondertitel past mooi bij het blauw op de achterzijde. De achterflap is goed overzichtelijk weergegeven met in het zwart kreten die aanzetten tot lezen en de beschrijving van het boek is spannend.

Auteur
    Aangezien dit een debuut is, heb ik geen idee wat dit voor een schrijfster is. Dat ze al langer schrijft, Engelse literatuur heeft gestudeerd en als journaliste en redactrice werkte klinkt veelbelovend.

Verwachting
    Ik verwacht een spannende thriller die goed geschreven is. Qua spanning ben ik heel benieuwd naar de man die haar auto meeneemt en naar de verdwijning van haar man en dochtertje. Vooral dat laatste laat de spanning heel dichtbij komen.

Raywoman
    Bijdrager
    Aantal berichten: 37

Cover:  Op de voorkant een blonde vrouw van wie je het gezicht bijna niet kan zien, alleen haar mond. Haar haar zit wanhopig in de war, is dit een teken van hoe ze zich voelt? De letters van de titel vallen op, mooi om met lichtblauw te combineren voor de auteur en de subtitel.
    De achterzijde is diezelfde kleur blauw en de verschillende onderwerpen in het zwart en wit geprint, ziet er strak en als één geheel uit.

Auteur:  ik verwacht mooie zinnen, misschien soms wel mooie woordcombinaties, omdat Heather Chavez Engelse literatuur heeft gestudeerd. En ik verwacht dat het verhaal slim in elkaar zit.

Verwachting: van het verhaal verwacht ik ontzettend veel spanning, en dat ik op het verkeerde been wordt gezet en dat ik weer net te laat ga slapen omdat ik niet kan stoppen met lezen.

Tilak
    Bijdrager
    Aantal berichten: 165

Cover:
    Mooie foto op de cover welke tevens op de binnenzijde van de kaft afgebeeld staat. Zowel aan de voorzijde als aan de achterzijde zijn mooie zachte kleuren gebruikt. Ditmaal geen foto van de auteur maar wel een korte omschrijving. Het boek spreekt mij bij de eerste aanblik al aan. Geen schreeuwerig geheel maar door de mooie foto trekt het boek toch direct de aandacht.

Auteur:
    Het boek is haar debuut dus echte verwachtingen heb ik nog niet. Wel staat er op de achterzijde dat zij redacteur en auteur is van thrillerblogs. Dit geeft mij wel het vertrouwen dat het verhaal goed in elkaar steekt.

Verwachting:
    Ik verwacht een spannend verhaal wat anders in elkaar steekt dan de achterflap doet vermoeden, een verhaal met mooie onverwachte wendingen. Echt zo’n boek wat je tot diep in de avond wakker houdt.

J Vink v Engeland
    Bijdrager
    Aantal berichten: 12

Cover Die is top
    Maakt me heel nieuwsgierig
    Auteur
    Geen idee ken haar niet
    Ben dus erg benieuwd
    Het is haar debuut dus…..
    Verwachting
    Wat een spannend verhaal
    Lijkt wel een film
    Spreekt me meteen aan
    Kan niet wachten met lezen

Weert
    Bijdrager
    Aantal berichten: 194

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    De cover vind ik niet mooi en niet lelijk, neutraal eigenlijk. Persoonlijk houd ik niet zo van een foto van een vrouw op de cover, daarvan zijn er al zoveel.
    Er staat dat het een psychologische thriller is en daar houd ik van, dus ik ben benieuwd.
    De quotes op de achterflap maken met erg nieuwsgierig naar het verhaal.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Deze auteur ken ik niet, dit is haar debuut, heb ik begrepen, altijd leuk een debuut. Ze heeft Engelse literatuur gestudeerd, daarom verwacht ik een goed in elkaar stekend verhaal met mooie zinnen.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik verwacht een spannend en vooral ook goed geschreven boek te gaan lezen, dat goed in elkaar zit.
    Het lettertype is alvast goed, vind ik.

katrijn
    Bijdrager
    Aantal berichten: 45

Cover:
    De cover spreekt me heel erg aan. De achterflap misschien iets minder maar ik wil wel meer te weten komen over Cassie. getriggerd ben ik in ieder geval wel.
    Auteur:
    Het is haar debuut maar als auteur bij thriller- en televisieblogs denk ik dat het al niet slecht kan zijn.
    Verwachting:
    Ik verwacht een goede spanningsopbouw.

Corine12
    Bijdrager
    Aantal berichten: 78

De cover:
    Zwart/wit, dat zie je niet zo vaak. De foto spreekt me niet erg aan, het is de tekst die dat wel doet. Die maakt me nieuwsgierig.

De Auteur:
    Ik hou van debuten en verwacht een spannend verhaal.

Verwachting:
    Ik verwacht een spannend verhaal.

tesdro
    Bijdrager
    Aantal berichten: 165

Mooie cover met een vrouw die sexy oogt met het losse haar maar misschien juist wel haar verdriet verbergt, omdat je haar ogen niet kunt zien. De titel van het boek ligt er iets bovenop, glimt en voelt ruw aan. De tekst onder de titel maakt nieuwsgierig en staat juist weer haaks op de titel. De recensies op de achterzijde van het boek zijn lovend dus ik krijg nog meer zin om dit boek te gaan lezen.

De auteur ken ik niet maar als ze al voor thrillerblogs schrijft zal ze de nodige ervaring hebben met spanning.

Lijkt mij dus een erg spannend boek om te lezen vanwege de vele plotwendingen en het onverwachte onmogelijk te voorspellen einde. Daar hou ik van.

Ben1955
    Bijdrager
    Aantal berichten: 16

De cover vind ik niet lelijk maar ook niet mooi. Een beetje nietszeggend,ik had het boek in de boekwinkel waarschijnlijk niet opgepakt,
    De recensies op de achterzijde van het boek nodigen wel uit om het boek te gaan lezen

De auteur ken ik niet dus ik ben benieuwd.Altijd leuk om een nieuwe auteur te ontdekken.

Ik veracht een spannend verhaal

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Aantal berichten: 186

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek. Super mooi layout. Als je het boek opendoet, zie je op de binnenkant nog eens de cover. Wel mooi gedaan 🙂

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur. Een super leuk verhaal vooral spannend

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek? Vlot leesbaar en leuk

Anita
    Bijdrager
    Aantal berichten: 76

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Het eerste wat me opviel toen ik het pakket opende was dat het een vrij dik boek is.
    Heel leuk, vind ik, is dat aan de binnenkant van de cover de coverfoto terug komt.
    Een meisjesgezicht wordt slechts gedeeltelijk getoond. Haar haren zwiepen op. Komt dit doordat ze met haar hoofd schudt? Ondersteunt zij zo dat het geen slechte daad was? Of is het de wind die haar haar doet opvliegen? De mond verraadt teleurstelling, verdriet?
    In de titel springen ‘geen’ en ‘daad’ in het oog als om te onderstrepen dat het misschien beter zou zijn geen daad te stellen en inderdaad niks te doen.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Vermits ik de auteur niet ken, laat ik haar boek op me afkomen. Het feit dat ze Engelse literatuur studeerde, schept toch enige verwachtingen qua kwaliteit omdat zij toch heel veel boeken, literatuur heeft gelezen, omdat ze weet waaraan literatuur hoort te voldoen om dat label te mogen dragen. Dat ze ook als redacteur en auteur voor thriller- en televisieblogs werkte, doet me hopen dat ze ook meer dan thuis is in thrillerland.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

De achterflap kondigt vele plotwendingen, een onverwacht onmogelijk te voorspellen einde, een adrenalinethriller aan. Ik verwacht dus een heel spannend boek met aandacht voor de uitdieping van de karakters. Afwachten of deze verwachting wordt ingelost.

saartje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 63

Cover: vindt ik erg mooi en zou ik in de winkel zeker opnemen. Je ziet een stuk gezicht met haar slierten die lijken te waaien in de wind alsof de vrouw ergens van weg rent, angstig en in de problemen. De titel ligt er precies wat bovenop of toch zeker de twee woorden in dikke witte letters geen daad. Slechte heeft wat dunner letters maar alle letters glimmen een beetje. De subtitel soms kun je je beter twee keer bedenken voordat je aanbied om iemand te helpen doet vermoeden dat dit spannend wordt een psychologische thriller zoals er nog onder staat. De blauwe achterkant met witte letters vind ik ook erg mooi en de korte inhoud en de quotes scheppen hoge verwachtingen.
    Auteur: Heather Chavez studeerde literatuur en het feit dat zij werkte als redacteur en journalist doet vermoeden dat zij kan schrijven. Ze schrijft ook nog voor blogs. Dus desondanks dat het een nieuwe auteur is voor mij toch hoge verwachtingen.
    Verwachting: Ik heb hoge verwachtingen door waar het boek over gaat en de ervaring van de auteur en de quotes op de achterkant van het boek. Psychologische thrillers lees ik graag dit is meer dan alleen maar thriller er zit ook nog personages hun psychologie achter en waarom dingen gebeuren. Ja dit lijkt me een goed boek te gaan worden

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.